Oeh, dat klinkt goed, Mack! Daar wordt een mens idd vrolijk van. Ik ben super blij voor jullie beiden. Als het niet zo dubbel uit de richting was en ik wat minder gammel, was ik trouwens absoluut komen helpen.
Ik heb ooit gehoord dat mannen uit soort basisvoorkeur gaan voor rood bij auto's. OOk bij andere dingen trouwens.
Iets met de (on-)bewuste associatie met Ferrari schijnt....
Desalniettemin...wat een blijde en vrolijke mensen met alle reden om vrolijk te zijn! Fijn dat jullie het delen!!
*blij is voor iedereen*
kitten schreef:OMG rood joh?? Was dat je eigen keus??
Hij was er helaas niet in geel
Maarre, nee, mijn keuze al had Toran wel veto recht. Mooi rood is niet lelijk
En anders was ie saai grijs geworden..... Hij rijdt trouwens heeeeeeerlijk!
Ik ben vrolijk! Geweldige nieuwe ervaring gehad met dank aan twee geweldige personen... Het is dat m'n ogen niet ver genoeg open willen, anders zouden ze heel blij kijken .
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You