Nerveus voor een date of om een andere reden...
- Voleuse
Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...
Lil jij bent echt een date-expert!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Crownless
LOL!
Als je je sexy kleed ben je inderdaad ook gewoon jezelf. Ik snap hem. Ik ben al scheten ruftend in alleen een tshirt van mijn vriend ook helemaal mezelf, maar daarmee maak ik ook niet de verpletterende indruk (al kan Bryan dan wel weer heel hard om me lachen).
Maarrrrrr.... hoe ga je sexy zijn, zonder je zodanig te presenteren dat je jezelf niet meer bent, hmm? Daar loop ik altijd een beetje tegenaan. Of nou ja, bij mij is het meer 'hoe kom ik professioneel en zakelijk over bij een sollicitatie gesprek, zonder dat ik me een aap in een mantelpakje voel.'. Is het toch wel weer lastig, dat jezelf zijn.
Anyway... wat vind je leuk aan je date? Ik hoor alleen maar dat ene lompe minpunt. Issie de moeite waard om jezelf uit te dossen terwijl je nog jezelf bent?
Als je je sexy kleed ben je inderdaad ook gewoon jezelf. Ik snap hem. Ik ben al scheten ruftend in alleen een tshirt van mijn vriend ook helemaal mezelf, maar daarmee maak ik ook niet de verpletterende indruk (al kan Bryan dan wel weer heel hard om me lachen).
Maarrrrrr.... hoe ga je sexy zijn, zonder je zodanig te presenteren dat je jezelf niet meer bent, hmm? Daar loop ik altijd een beetje tegenaan. Of nou ja, bij mij is het meer 'hoe kom ik professioneel en zakelijk over bij een sollicitatie gesprek, zonder dat ik me een aap in een mantelpakje voel.'. Is het toch wel weer lastig, dat jezelf zijn.
Anyway... wat vind je leuk aan je date? Ik hoor alleen maar dat ene lompe minpunt. Issie de moeite waard om jezelf uit te dossen terwijl je nog jezelf bent?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Voleuse
Ik weet niet of hij het waard is, ik heb hem immers nog nooit in het echt ontmoet... Maar het maakt me ook niet zo uit, ik verwacht echt dat er helemaal niks uit die date gaat komen vanwege said andere chick. Maar er toch heengaan en mn best voor doen is beter voor mijn zelfvertrouwen dan afzeggen en me thuis zielig voelen.
Dat sollicitatiedilemma heb ik ook altijd, trouwens
Dat sollicitatiedilemma heb ik ook altijd, trouwens

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Crownless
Vraag hem anders of hij bewust voor het strijd-effect gaat. Doet me wel denken aan een of ander Mtv-programma, dat je moet strijden om een date. In ieder geval, go you!
En dat sollicitatiedilemma is ruk hè?
En dat sollicitatiedilemma is ruk hè?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Daantje
- Contacteer:
Brrrrr Ik moet er niet aan denken nu te solliciteren, ik krijg spontaan kriebels van de gedachte alleen al. Vroegâh voelde ik me prima op mijn gemak in pak, liefst driedelig, da's veiliger dan tweedelig. Restje opleiding waar het nogal eens de dresscode tenue de ville gold. Maar ik zou niet weten wat ik tegenwoordig aan zou trekken naar een sollicitatie.
@Voleuse: gewoon ervoor gaan. Je zegt het zelf: als je het afblaast wordt het sowieso niks.
@Voleuse: gewoon ervoor gaan. Je zegt het zelf: als je het afblaast wordt het sowieso niks.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Ha, toevallig klopt dat als een bus. Ik durf in alle eerlijkheid te stellen dat al mijn dates een succes waren. Mijn hele leven lang!Voleuse schreef:Lil jij bent echt een date-expert!
Al die één dates, afgelopen zondag

- Voleuse
Ik ben er, hij is er, hallllp! 

- Jezebel
Hup Voleuse! Je kunt het! 

There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
- Jezebel
Hup Voleuse! Je kunt het! 

There's a room inside your gut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
- kitten
Go voleuse!! 

- JJV
=tegendraads doch on topic....
Komen
Voleuse!
Komen!

Komen

~\v/~
- Daantje
- Contacteer:
JJV schreef:=tegendraads doch on topic....
![]()
KomenVoleuse!
Komen!

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Voleuse

Thx allemaal! Voel me helemaal gesteund ^^
De date was best leuk! ik heb m wel even duidelijk gezegd dat ik het niet zo oke vond van dat andere meisje, maar ik geloof dat dat wel goed zit. Ofzo. Of het een vervolg krijgt ben ik nog niet over uit maar ik ben er niet negatief over.
Voorzichtige Yeee dan?
Mijn date-advies van vandaag: Volgende keer kunnen we je wel live aanmoedigen, dat maakt vast een puike indruk
Gewoon te veel vlooienmiddel gesnoven hoor
Mijn date-advies van vandaag: Volgende keer kunnen we je wel live aanmoedigen, dat maakt vast een puike indruk

Gewoon te veel vlooienmiddel gesnoven hoor