WS valt af!
- skaoot
Re: WS valt af!
Wat ik wel tof vind aan deze bij mij om de hoek is dat het er een alleen voor vrouwen is. Van die megamacho spierbundels vind ik ook zo ontmoedigend. En als het begint met 47,- betwijfel ik of er ook luxe opties bij zitten.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
- tessie
- Contacteer:
Kan je nou sowieso al 1 dag gratis sporten daar? Want ik kreeg net bij de hunkenmoller een kaartje om 1 keer gratis te sporten bij Health City. Nou ja, eigenlijk om een of andere workout te doen daar, maar dan krijg je blijkbaar een of andere flyer waarop staat wat je moet doen :') En verder mocht je de hele dag gebruik maken van de sportschool.
- skaoot
Je kan 1 dag gratis, moet je op site formuliertje invullen ofzoiets... ik wacht nog vol spanning op de offerte overigens...
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
- tessie
- Contacteer:
Lekker suffe bon dan bij de hunkenmoller. Dat houdt dus in dat je gratis een flyer krijgt waarop staat watvoor workout je kan doen :')
- skaoot
dan kun je 2x gratis toch? Keer met die bon en een keer met dat aanbod van Healthcity zelf 

- tessie
- Contacteer:
Ja, nou na 1 keer gratis weet je toch ook wel of je een abo wil of niet? Zoveel heb je dan niet aan 1 keer extra lijkt me ;-)
- skaoot
Dat is ook weer waar... tenzij je een basic abonnement hebt en die keer gratis met alles erop en eraan is, kun je keertje extra luxe zonder extra kosten? Anders is het inderdaad beetje dooie mus ja.
- madeleine
*zit aan een zak chips en bedenkt dat het ook weer eens tijd wordt* hmmmm
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
Healthcity heeft ook regelmatig open dagen. Je kunt dan gratis lessen, fitness en faciliteiten uitproberen.
- cinderella
Met optimel spaarpunten kun je ook 2 weken gratis fitnissen bij Health city:
http://www.optimel.nl/healthcity-locaties
Twee weken uitproberen is denk ik beter om uit te vinden of het dure abbo je waard is dan 1 dagje kijken.
http://www.optimel.nl/healthcity-locaties
Twee weken uitproberen is denk ik beter om uit te vinden of het dure abbo je waard is dan 1 dagje kijken.
toen doet er nu niet meer toe
Aan fitness doen omdat je het leuk vindt lijkt mij de beste reden om het te doen. Als het gaat om afvallen en je, al dan niet meegezogen in de fitness hype (knap hoe men dat ooit aan de man/vrouw heeft gebracht als zijnde gezond, zoals melk dat ooit ook was), kan het net zoveel effect hebben als een hongerdieet (shakes of geen koolhydraten terwijl je lichaam deze toch echt nodig heeft).
Maar ja, voor veel mensen is het vooral compensatie. Liever de lift dan de trap, iedere afstand waar je met de fiets of lopend langer dan 10 minuten over doet met de auto, toch maar weer snoepen omdat je het verdomd goed te ontbijten (en/of regelmatig te eten). En of deze vorm van overmatige inspanning wel zo gezond is wanneer je verder niet van je luie reet afkomt? Tja....
Ik verbaas mij er altijd over dat gewoon regelmatig en redelijk gezond eten en gewoon wat meer alledaagse beweging zo matig aanspreekt bij mensen die willen afvallen, want echt, het is de beste manier, vooral als je het van belang vindt dat de kilo's er niet alleen afgaan, maar ook afblijven.
Aan fitness doen omdat je dat leuk vindt? en betere reden is er niet.
Maar ja, voor veel mensen is het vooral compensatie. Liever de lift dan de trap, iedere afstand waar je met de fiets of lopend langer dan 10 minuten over doet met de auto, toch maar weer snoepen omdat je het verdomd goed te ontbijten (en/of regelmatig te eten). En of deze vorm van overmatige inspanning wel zo gezond is wanneer je verder niet van je luie reet afkomt? Tja....
Ik verbaas mij er altijd over dat gewoon regelmatig en redelijk gezond eten en gewoon wat meer alledaagse beweging zo matig aanspreekt bij mensen die willen afvallen, want echt, het is de beste manier, vooral als je het van belang vindt dat de kilo's er niet alleen afgaan, maar ook afblijven.
Aan fitness doen omdat je dat leuk vindt? en betere reden is er niet.
- tessie
- Contacteer:
Niet bij iedereen werkt dat, gezond eten en wat meer alledaagse beweging.
Dacht je dat mensen voor de lol aan de shakes gingen, of een koolhydraat-arm dieet gingen volgen? Als de makkelijkere optie zou werken, dan zouden mensen toch niet zo moeilijk doen he.
Dacht je dat mensen voor de lol aan de shakes gingen, of een koolhydraat-arm dieet gingen volgen? Als de makkelijkere optie zou werken, dan zouden mensen toch niet zo moeilijk doen he.
- kitten
Damn, dat is wel heel erg veroordelend, Nimoir. Verdommen? Luie reet?
en niet iedereen die de lift neemt is lui. Sommige mensen moeten traplopen zoveel mogelijk vermijden ivm lichamelijke problemen.
En ja, ik fitness om af te vallen, leuk vind ik het niet en zal ik het ook nooit vinden. Maar sommige dingen moeten nou eenmaal, thats's life. Daarentegen fiets ik wel zoveel mogelijk, ook omdat ik geen auto heb.
En ja, ik fitness om af te vallen, leuk vind ik het niet en zal ik het ook nooit vinden. Maar sommige dingen moeten nou eenmaal, thats's life. Daarentegen fiets ik wel zoveel mogelijk, ook omdat ik geen auto heb.
@ Nimoir, ik fitness gedeeltelijk uit compensatie en snelle(re) resultaten. Voor zover heb je gelijk. Maar daarnaast is fitness ook een manier om conditie op te bouwen die ik door inspanningen met matige activiteit niet krijg en de stofjes die in mijn lijf vrijkomen na een flinke inspanning zijn verslavend. Ik ben tegen diëten en voor gezonde en uitgebalanseerde voeding. Op de lange termijn zijn er volgens mij weinig mensen die na een dieet op gewicht blijven. Gezond eten is een keuze voor het leven. Elke dag weer. Anders blijf je jojo-en.