Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
juffie
Site Admin

Re: Het WS-babytopic

Bericht door juffie »

Verloskundige is net geweest. Baarmoedermond is iets verder verstreken, nu 3/4 gerijpt, en ik had nu 2 á 3 cm ontsluiting. Kortom... alles niet helemaal voor niks maar voor heel weinig geweest. Ik kan niet meer. Alles doet me zeer, ben zó verschrikkelijk moe en waarom? Het zet gewoon niet door, er is nog geen sprake van een bevalling. Tot een uur geleden elke 7 minuten fiks pijnlijke weeën weggewerkt vanaf vannacht half 3. Nu op dit moment gebeurt er niks.

Eigenlijk is er nu gewoon gebeurd wat de verloskundige al dacht en voorspeld had. Als die stomme gynaecoloog afgelopen maandag niet zo enthousiast was geweest, dan had ik gevraagd om gisteren of vandaag te worden ingeleid. Dat heb ik nu niet gedaan, want hij was zo positief. Nu ben ik kapot, emotioneel aan de grond, labiel en ik kan alleen nog maar janken. Vanavond om 20:30 uur gaan we ons melden in het ziekenhuis, ik krijg dan waarschijnlijk een slaapmiddel (pethidine of een andere) zodat ik een nacht goed kan slapen en dan morgenochtend gaan ze me inleiden. Ik wil helemaal geen pethidine!!! Vandaag inleiden ging niet meer, qua tijd en het ziekenhuis zit vol qua inleidingen.

En het ergste van alles is ook nog eens dat omdat ik om te slapen ga, Jerry waarschijnlijk niet mag blijven. Ik wil niet naar het ziekenhuis, ik wil niet ingeleid worden, ik wil geen pethidine, en ik wil al helemaal niet alleen zijn vannacht! :cry:
Daarbij kan hij (wegens geen rijbewijs hebben) niet zomaar zelf even gauw komen, dan moet hij mijn vader uit bed halen enzo, en dat kan dan wel natuurlijk, maar ik wil gewoon dat hij bij mij blijft! Ik heb hem nodig! Hij is al die 2 dagen mijn rots geweest waar ik me aan vastklampte, ik wil dit niet zonder hem doen!!!

Nou ja, we gaan nu proberen weer wat te slapen, maar eerst even wat rustiger worden. Ben behoorlijk over de zeik... :cry:
MILF :grin_ani:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

:kiss: :hug: :kiss:

Wat vervelend juffie, weer een tegenvaller...

:kiss:
**Self Rescuing Princess**
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

En wat stom als Jerry niet mag blijven!
eeffie

Bericht door eeffie »

jeeh wat een gedoe zeg, sterkte meid!!!!!
En jerry gewoon mee smokkelen ;)
Knuffel
Guilty

Bericht door Guilty »

Beh, dat zuigt inderdaad. Kan Jerry niet in de buurt van het ziekenhuis een nachtje in een hotel overnachten zodat ie er snel bij kan zijn, of gaat dat echt boven het budget?
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Is er niet in de buurt...

Maar als hij echt niet mag blijven, dan wil ik echt NIET! en dan gooien we het maar op Jerry's Asperger, dat hij niet alleen kan en wil zijn ofzo. Of een ander smoesje.

Ik heb vannacht nog wel wat geslapen, dus het moet maar.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

En zijn ze al definitief dat het niet mag/kan? Kan je thuis niet een ontspannend middel krijgen om te helpen slapen? stom!

en knuffels!
wandering

Bericht door wandering »

Aw wat naar. Kan me voorstellen hoe gesloopt jullie zijn en dan dit nieuws...
Hou vol! En hopelijk valt er nog wat te regelen mbt Jerry bij je blijven... :close_knuf:
Sayaatje

Bericht door Sayaatje »

ik kan het me niet voorstellen.. Dan beval je straks wel vannacht en moeten ze eerst nog de vader van het kind bellen.. Lijkt me niet bepaald wenselijk. :s
JerryM

Bericht door JerryM »

De suites zitten ook allemaal vol nu natuurlijk. Normaal kan iemand best wel binnen een half uur van huis uit op de afdeling zijn, ik moet alleen nog iemand anders bellen.

Maar we gaan voor daar beide blijven slapen of anders maar naar huis.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Lilith

Bericht door Lilith »

Aw, kut zeg. Dikke knuffel voor jullie allebei!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

g*dver! Volgende punt... Wil graag even rusten, maar zodra ik ga liggen, komen de weeën weer... Weeën die ik nu helemaal niet meer kan verdragen omdat ze nergens toe leiden... K*tzooi!
leonietje

Bericht door leonietje »

Knuffel voor beide! Jullie bed kon toch ook in zit stand gezet worden? is er dan niet een houding te vinden die prettig is? kusss
Illustra

Bericht door Illustra »

He bah wat een toestanden toch weer....... Ik hoop dat er snel een goede oplossing komt.

Toevoeging naar aanleiding van juffie's niuewe post: juffie zelfs als je ontsluiting niet zo snel gaat dan hebben de weeen zeker nut. Ze zullen dan eerst verweken. Hoe meer verweekt hoe makkelijker/beter/sneller de ontsluiting zal gaan.

Nog even, je bent er bijna dan heb je Jeetje in je armen :)
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Sayaatje schreef:ik kan het me niet voorstellen.. Dan beval je straks wel vannacht en moeten ze eerst nog de vader van het kind bellen.. Lijkt me niet bepaald wenselijk. :s
Toen ik van Erwt1 ging bevallen/werd ingeleid, mocht Jaap ook niet blijven slapen, en toen moest ik hem de volgende ochtend vroeg bellen dat ie wel heel snel naar het ziekenhuis moest komen (op de fiets, want ook geen auto) omdat ik al 7cm ontsluiting had :shutup:

Bij Erwt2 issie dus ook gewoon wél blijven slapen.
Plaats reactie