Mijn vriendin. Ze doet zo enorm haar best om bepaalde punten in haar leven te veranderen, werkt enorm hard om de dingen uit het verleden niet te laten doorspelen in de toekomst, en krijgt daar soms wat weinig waardering voor. Ik wil dat ze ten alle tijden weet dat ik straal van trots als ik aan al die dingen denk. En ik vind het ook niet erg als de hele wereld ook weet hoe trots ik ben.
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."
Ahhhhw, wat een lieve post Toran! Yay voor jullie alletwee!
Ik ben ook even, heel stom, trots op mezelf. Paar weken geleden gigantische baalpost omdat m'n stage kut ging, ik 't niet meer zag zitten en ik twijfelde of ik 't wel kon, en vandaag ging de les gewoon zwaar awesome! Ik ben dus flink trots op mezelf dat ik toch doorgezet heb toen ik eigenlijk al wilde stoppen en wat anders wilde gaan doen. I did it!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Op mezelf, want internet gefixed! En natuurlijk ging het niet helemaal volgens de gebruiksaanwijzing, maar ipv in de stress schieten ben ik gewoon rustig verder gaan klooien.
En yay voor het doorzetten Sabrina!!!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
mezelf:):)
ik heb voor het eerst in heeeeeeeeeeeeeeeeeele lange tijd een complete maaltijd gekookt voor mezelf terwijl ik alleen thuis ben.... aardappeltjes, groente, vlees!!
Voor velen ws de normaalste zaak van de wereld, voor mij echt een enorme stap.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken