steel de bunker
Re: steel de bunker
maar niet voor lang, want ik had mijn gevechtsoutfitje net laten stomen en werp je met een puur-atletische-judoworp weer buiten op de stoep....
mijn bunker
mijn bunker
- juffie
- Site Admin
Jane gaat met die judoworp ENORM door dr rug, dus die kan meteen voor een enkeltje fysio. Waardoor ze naar buiten moet, en dus...
MIJN bunker!
MIJN bunker!
MILF 

- kitten
maar nét voor juffie binnen stapt, zoef ik voor haar langs naar binnen en gooi de deur dicht tegen haar neus!
Mijn bunker!
Mijn bunker!
Ik ga een kopje thee drinken bij Kitten en staar zo nadrukkelijk naar haar borsten dat ze heel vlug naar buiten rent.
Mijn bunker!
Mijn bunker!
- kitten
ben ik daar ooit van weggerend?
(dat doe je altijd al hoor!
)
Ik druk mijn borsten in Catharina's gezicht tot ze van haar stokje gaat van zuurstoftekort. Dan sleept ik haar eenvouding naar buiten en maak het me gemakkelijk in...
Mijn bunker!

Ik druk mijn borsten in Catharina's gezicht tot ze van haar stokje gaat van zuurstoftekort. Dan sleept ik haar eenvouding naar buiten en maak het me gemakkelijk in...
Mijn bunker!
Hmmm.
Ik kom ook thee drinken bij kitten en staar ook nadrukkelijk naar haar borsten tot ze alsnog weg gaat.
Mijn bunker
Ik kom ook thee drinken bij kitten en staar ook nadrukkelijk naar haar borsten tot ze alsnog weg gaat.
Mijn bunker

*laat een zwerm zwerfkatten los op de bunker tot ze muis er uitgejaagd hebben en gaat dan triomfantelijk boven op de bunker een kopje welverdiende thee drinken*
Van Imp, afblijven, mijn bunker!
Van Imp, afblijven, mijn bunker!
- Toran
Ik sleep Peter Koelewijn richting bunker. Hij ziet Imp op het dak staan en kán gewoon niet anders als "Kom van dat dak af!" inzetten.. Imp kan het gejank niet langer aanhoren, en springt, inderdaad, van het dak af. Imp komt net verkeerd neer. Precies in het stuk drijfzand wat ik daar net had aangelegd.
Imp is van het dak af, en zit tot zn nek in het zand, waar hij niet uit los kan komen. Ik dek het geheel af met een paar graszoden, wals het zootje plat en ga rustig naar binnen in
MIJN bunker.
Imp is van het dak af, en zit tot zn nek in het zand, waar hij niet uit los kan komen. Ik dek het geheel af met een paar graszoden, wals het zootje plat en ga rustig naar binnen in
MIJN bunker.
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."
— Terry Pratchett (Eric)
— Terry Pratchett (Eric)
je zit maanden in je bunker .
geen sex ..
oeps stuurt een hele meute geile subbies die je meevoeren naar t bos
mijn bunker
geen sex ..
oeps stuurt een hele meute geile subbies die je meevoeren naar t bos
mijn bunker

- kitten
awwww platte Imp. 

In de bunker is het gebruik van de
smiley verboden. Dat vindt oeps2 zo saai dat ze teleurgesteld de bunker uit gaat.
Ik kan daardoor zonder slag of stoot naar binnen.
Binnen in MIJN bunker.
Offtopic: hé Imp, je bent er weer. Beetje plat maar goed, je bent er.

Ik kan daardoor zonder slag of stoot naar binnen.
Binnen in MIJN bunker.
Offtopic: hé Imp, je bent er weer. Beetje plat maar goed, je bent er.

Maakt heerlijk eten klaar buiten de bunker, en boefje komt op de geur af naar buiten, en valt direct aan.
Helaas voor haar zit er slaapmiddel in, en valt ze direct in een diepe slaap,
Hierdoor is de bunker weer vrij, en kan ik er in trekken, wat ik ook doe.
Om vervelende kapers weg te houden, installeer ik een geluid dat alleen bunkerkapers als vervelend ervaren, en als ze te dichtbij komen zelfs bloedende trommelvliezen veroorzaakt,
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vkSlogBQDPA[/youtube]
Aangezien het mijn bunker is, en ik dus geen kaper ben, heb ik er geen last van, en ga ik lekker chillen in
Mijn Bunker!!
Helaas voor haar zit er slaapmiddel in, en valt ze direct in een diepe slaap,
Hierdoor is de bunker weer vrij, en kan ik er in trekken, wat ik ook doe.
Om vervelende kapers weg te houden, installeer ik een geluid dat alleen bunkerkapers als vervelend ervaren, en als ze te dichtbij komen zelfs bloedende trommelvliezen veroorzaakt,
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vkSlogBQDPA[/youtube]
Aangezien het mijn bunker is, en ik dus geen kaper ben, heb ik er geen last van, en ga ik lekker chillen in
Mijn Bunker!!
- Toran
Ik ben gelukkig ook geen kaper, en daarnaast niet gevoelig voor irritante geluiden of wat dan ook.. Ondertussen is sjors al chillend in slaap gevallen, waardoor ik haar rustig, inclusief speakers en van alles buiten kan zetten. Sjors eruit, en ik ga rustig zitten in
MIJN bunker.
MIJN bunker.
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."
— Terry Pratchett (Eric)
— Terry Pratchett (Eric)
- Sabrina
Ik zie Toran chillen in zijn bunker, en zwaai even flink met een grote, felgekleurde doek. Hij kijkt me verdwaasd aan en komt naar buiten lopen om te vragen waar ik in vredesnaam last van heb. Op dat moment tover ik echter een verrassing uit de doek: Een wespennest. Toran zet 't op een rennen (en ik ook trouwens), dus ik kan (niet al te rustig) mijn intrek nemen in...
MIJN BUNKER!
MIJN BUNKER!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
een lege bunker? Wespen? sprayyyyyyyyyyyy weg beesten!
Mijn Bunker
Mijn Bunker