Het grote WTF-topic
Re: Het grote WTF-topic
Ik heb niet snel een WFT moment.....maar als ik smorgens nog aan mijn eerste koffie zit en dan
in mijn mailbox vindt heb ik er toch wel een.....correctie...dan heb ik een WTF!!!!!!! moment.Mistress would you be intresred in a slave that would die in a session for you.
- Crownless
hij vraagt tenminste niet of je z'n piemel wil bakken en eten 
Maar idd, wtf?

Maar idd, wtf?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
*nietinplatjesdenken.....NIETinplaatjesdenkenCrownless schreef:hij vraagt tenminste niet of je z'n piemel wil bakken en eten
Te laat.....en bedankt Crownless....mijn dag is net begonnen en nou zit ik heel lang met dat plaatje opgescheept :icon_sad:
- kitten
Ik ga nu wel (gebakken piemels negerend) fantaseren zo'n gast in een setting met een mindfuck te laten 'sterven'. En dan echt dat ie zichzelf voelt wegzakken en alles, maar dan vanwege een slaapmiddel dat een beetje een branderig gevoel in de slokdarm geeft of zo ipv echt gif. En dan die blik in zijn ogen zien als ie beseft dat ie wegzakt... Maar doe maar enkel in fantasie, want die emotionele shit achteraf opruimen als het niet goed valt dat ie nog leeft (oftewel: als de dood een belangrijker doel was dan het gevoel van overgave)... Nah.
- Daantje
- Contacteer:
Je moet niet zoveel naar MASH kijken jij. 

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- kitten
Bizar! Ik moest voor 12 uur uitchecken. Wil ik het licht aandoen, heeft die roomservicepersoon daarstraks de sleutelkaart eruit gehaald. Waardoor geen enkele lamp het nog doet dus!
ja, die in de badkamer. Dus in het indirecte schijnsel mijn spulletjes maar gepakt... Nu de wifi uitzetten en een bus gaan zoeken....
Eedit: zegt me niks.

Eedit: zegt me niks.
- eireann
- Site Admin
Ken jij MASH niet kitten??
(vervelend inpakken ook...)
(vervelend inpakken ook...)
**Self Rescuing Princess**
- kitten
Jawel, M*A*S*H ken ik wel, maar de combinatie met iemand laten denken dat ie sterft, omdat ie dat graag wil, ken ik niet. Nu heb ik in heel mijn leven mss 3,5 aflevering gezien hoor...
En achteraf pas bedacht dat gordijnen opendoen ook best effectief is om half 12.
Goed verduisterende gordijnen, dat ik dat zelf niet kon verzinnen hahaha!
En achteraf pas bedacht dat gordijnen opendoen ook best effectief is om half 12.

Oeh, DAT is wel een gave mindfuck om uit te voeren
Maar de aftercare kan moeilijk zijn, toch maar fantasie laat
Ik kreeg net een bericht van mijn provider dat ik de fair use policy overschreden had.
Meer dan 2,5 gig in een maand, wtf.

Ik kreeg net een bericht van mijn provider dat ik de fair use policy overschreden had.
Meer dan 2,5 gig in een maand, wtf.
Toch inderdaad maar even ter informatie aan Oral-B gemeld, misschien kunnen ze er iets mee, als Ravelijne idd gelijk heeft en het kan ook gewoon een promotie zijn...
Gewoon niet gezegd om welke Kruidvat-lokatie het ging, als ze dat willen weten dan vragen ze dat maar na, zo breng ik de caissière ook niet onnodig in de problemen. Heb ik mijn burgerlijke plicht ook weer gedaan. Hoewel ik vrees dat het kwaad al geschied is als er meer tandpasta met nietjes is uitgedeeld, want ik had die tube niet direct in gebruik genomen omdat mijn oude tube nog niet leeg was. Dus is alweer een tijdje terug dat ik de tube kreeg.
Gewoon niet gezegd om welke Kruidvat-lokatie het ging, als ze dat willen weten dan vragen ze dat maar na, zo breng ik de caissière ook niet onnodig in de problemen. Heb ik mijn burgerlijke plicht ook weer gedaan. Hoewel ik vrees dat het kwaad al geschied is als er meer tandpasta met nietjes is uitgedeeld, want ik had die tube niet direct in gebruik genomen omdat mijn oude tube nog niet leeg was. Dus is alweer een tijdje terug dat ik de tube kreeg.
@lllustra: nieuwe markt joh, de Drion-Meesteres! Niet goed, geld terug. 

- kitten
Whut? *context mist*
Drion-meesteressen, ja daar is vast wel een markt voor! Als dat nou je laatste wens is? Ach, waarom ook niet