Ik heb nog nooit...

Voor het kind in ons :)
Plaats reactie
ericadventure

Re: Ik heb nog (nooit drank) spel

Bericht door ericadventure »

oeps2 schreef:ik heb idd nog nooit iemand gezoend die ik niet zag :clown:

ik heb nog nooit met een vlammenwerper gespeeld :mrgreen:

sluurrrrrrrrrrrp,

Ligt een beetje aan wat we verstaan onder vlammenwerpen. Heb wel met vuur gespeeld en ook daarin met alchohol lopen sproeien waardoor je mooie vlammen krijgt!!!

Ik heb nog nooit samen met een vrouwelijke dominant gespeeld in combinatie met mijn subje
Heleen

Bericht door Heleen »

sluuuurrrpppp..

Op alles :oops: .. een mvv met de man met wie ik (een soort van) relatie had.. vlammerwerpen (vuurfloggen, vuursprayen), iemand voor de allereerste keer gezoend die ik niet zag (is meerdere malen gebeurd), en tenslotte (beantwoord vanuit het gezichtspunt van de sub):mijn Mees heeft samen met een Dominante vrouw met mij gespeeld (was overigens meer dan fantastisch - ook nog in een volle ruimte waar verder iedereen alleen maar stond te praten en niet werd gespeeld - heel beschamend en heeeeeeel spannend).

Ik heb nog nooit.. toegekeken terwijl mijn Dominant een ander neukt
phedre

Bericht door phedre »

**slurp** meerdere keren... terwijl ik er naast lag toe te kijken, of zelf op ander deel van zijn lichaam actief bezig was...

ik heb nog nooit.. eh.... op het podium van het sm eiland op kamasutra gestaan..al dan niet actief spelend
colet

Bericht door colet »

volgens mij worden er weer regels overschreden :clown: En dit keer niet door oeps.
kittens vraag staat er ook nog.....
Ik heb nog nooit een vmv trio gedaan met iemand met wie ik op dat moment een relatie had.
En dan nu die van phedre erbij.

Ik kan ze niet recht breien, nog niet op KAmasutrabeurs geweest. (werd afgeraden, valt tegen enz)
En ik heb geen vmv gedaan met iemand met wie ik op dat moment een relatie had.

*schuift de fles drank door naar....*
phedre

Bericht door phedre »

**sslurp**
die vmv trio met iemand met wie ik een relatie had, is zelfde antwoord als op andere vraag.... met Mr in bed met een andere vrouw erbij... Met Mr had ik een relatie, hij neukte die andere vrouw waar ik bij was.

ik laat mijn vraag over kama sutra staan:)
oeps2

Bericht door oeps2 »

k snap dr nog steeds geen fuck van :shock:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Poster A zegt 'ik heb nog nooit...... met een vrouw gezoend'
Poster B heeft dat wel en zegt 'ik wel, het was in de kroeg en hartikke lekker' "schlurp"
Poster B geeft in dezelfde reactie een nieuwe stelling 'ik heb nog nooit...... '
De volgende die reageert mag schlurpen als ze het wel gedaan heeft en dan weer een nieuwe stelling neerleggen die hij/zij nog nooit gedaan heeft.

Als je een vreselijke sloerie bent zal je dus snel dronken zijn, dat is de bedoeling.
**Self Rescuing Princess**
oeps2

Bericht door oeps2 »

aaaaaaaaaaaaah dank ! :clown:
Heleen

Bericht door Heleen »

Ik ben wel op de Kama geweest en heb op de Kama publiek gespeeld, incl. heftig zwepen en sex en al (in het swingers gedeelte, waar de voyeurs in konden kijken) en een goede bekende van mij heeft vaak op het podium van de Kama opgetreden (met ons ernááást). Is dat voldoende voor een slluuuurrrp?

* wil graag dronken sloerie zijn *
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

je moet nog wel iets opschrijven wat je nog NIET hebt gedaan, een ander de kans geven te slurpen :)
Heleen

Bericht door Heleen »

Ik twijfelde nog even of het genoeg was voor een slurp..

Maar ik doe het gewoon..

Ik heb nog nooit sex gehad met een dier..
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Nadeel van die vraag is dan weer dat er A) niet veel mensen zijn die dat WEL hebben gedaan, en B) waarschijnlijk nog minder mensen zijn die er eerlijk een schlurp antwoord opgeven...
pluis

Bericht door pluis »

*slllllurp*

Mensen zijn ook dieren ;)

Ik heb nog nooit betaald voor sex.
ericadventure

Bericht door ericadventure »

ik ben ooit bij een commerciele meesteres geweest en betaald ervoor was geen sex bij klein slurpjeeeeeeeee

Heb nog nooit iemand zo hard geslagen dat er bloed te zien was, huid open was gesprongen
linne{R}

Bericht door linne{R} »

Jij jokt!!! :twisted:
Plaats reactie