Instant seks

Gesloten
J.J. Pipper

Re: Instant seks

Bericht door J.J. Pipper »

Sabrina schreef:Maar nou ja, da's inderdaad ook wat ik graag zou willen. Zeker omdat Romanticides libido relatief normaal is, en dat van mij onverzadigbaar, zou 't soms best lekker zijn om een aantal mannen en vrouwen in m'n telefoon te hebben die ik gewoon kan bellen als ik zin in seks heb. Bekend probleem dus, juffie!
En wat vind Romanticide van dat idee? Ik kan me even niet meer herinneren of jullie nou tegenwoordig een monogame of een open relatie hadden.
J.J. Pipper

Mr.Castor schreef:lol.
Helaas is mijn telefoon compleet leeg wat betreft dat soort contacten.
-moppert-
Ik merk wel dat sommige mensen het beter hebben bekeken dan een boel anderen.
Biecht op!
Wat is het geheim?
Volgens mij posten de meeste mensen in dit topic toch dat ze zulke contacten willen hebben, niet dat ze ze al hebben. ;)
Sabrina

Bericht door Sabrina »

J.J. Pipper schreef:
Sabrina schreef:Maar nou ja, da's inderdaad ook wat ik graag zou willen. Zeker omdat Romanticides libido relatief normaal is, en dat van mij onverzadigbaar, zou 't soms best lekker zijn om een aantal mannen en vrouwen in m'n telefoon te hebben die ik gewoon kan bellen als ik zin in seks heb. Bekend probleem dus, juffie!
En wat vind Romanticide van dat idee? Ik kan me even niet meer herinneren of jullie nou tegenwoordig een monogame of een open relatie hadden.
*grijnst* Dat weten we zelf niet echt meer, wat voor relatie we nou hebben. Ik ben pro open, hij weet 't nog niet echt. Enerzijds ook wel pro open, anderzijds toch nog erg bang mij kwijt te raken. We zijn dus nog druk op zoek naar een oplossing voor mijn libido-issues, hoewel ik denk dat een vaste fuckbuddy nog wel te bespreken is gelukkig.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
cruciare

Bericht door cruciare »

Voor iedereen die niet kan, niet mag... of gewoon niet wil buiten de deur.. heb ik een heerlijk vriendje gevonden. Mijn persoonlijke opzetstukje.... en rrrrrrrrrrrr leuk speelgoed.... (en is niet duur als je al een oral B tandenborstel hebt, en gaat lang mee!)

Afbeelding

google op TingleTip en dan kom je op een site waar je heel discreet kunt laten thuis sturen...

HEERLIJK!

cruc
fantashe

Bericht door fantashe »

-moppert-
Biecht op!
Wat is het geheim?

Nummer hebben? *brede grijns*
Tofenaar

Bericht door Tofenaar »

slet :icon_biggrin:
cruciare

Bericht door cruciare »

Ja Meneer?
Tofenaar

Bericht door Tofenaar »

/me zucht eens ...
:fluiter:
:icon_biggrin:
colet

Bericht door colet »

-moppert-
Biecht op!
Wat is het geheim?
Kijk, dat roep ik ook soms tegen mensen!!
Wat is de truuk?
J.J. Pipper

Sabrina schreef:*grijnst* Dat weten we zelf niet echt meer, wat voor relatie we nou hebben. Ik ben pro open, hij weet 't nog niet echt. Enerzijds ook wel pro open, anderzijds toch nog erg bang mij kwijt te raken. We zijn dus nog druk op zoek naar een oplossing voor mijn libido-issues, hoewel ik denk dat een vaste fuckbuddy nog wel te bespreken is gelukkig.
Tof dat hij dat wil overwegen! Ik heb trouwens het idee dat het feit dat ik bepaalde behoeften met andere vrouwen kan vervullen voor Marijke juist ook weer een stukje rust geeft en een stukje angst wegneemt. Het betekent namelijk dat zij het niet allemaal hoeft te vervullen, dat zij op seks/spelgebied niet alles hoeft te zijn dat ik graag zou willen hebben.

En andersom heb ik dat ook. Ik wilde vroeger niet dat Marijke als sub met andere mannen speelde, maar daardoor kwam er wel een bepaalde druk op mij te staan. Zij wilde heel graag spelen op een manier die mij doorgaans niet zo ligt - met lange, rustig opgebouwde floggings en uitgebreide bondage. Sinds ik het okee ben gaan vinden dat zij wel ook met andere mannelijke dominante partners kan spelen is er echt een stukje prestatiedruk tussen ons weggevallen op bdsm-gebied. En dat terwijl Marijke eigenlijk nog niet eens heel vaak met andere dominante mannen is gaan spelen. Maar het feit dat het kan, en dat je voor seks en spel dus niet volledig op elkaar bent aangewezen, geeft gewoon al rust. Nu moet ik wel toegeven dat ik het in het begin wel een moeilijk idee vond. Misschien niet eens zozeer omdat ik bang was haar te verliezen, maar wel omdat ik me er niet prettig bij voelde minder controle te hebben.

Daarnaast kan ik ook gewoon jaloezie voelen over de seks zelf, over het simpele feit dat een andere vent zijn lul in mijn vriendinnetje steekt. Misschien dat Romanticide dat ook heeft? Voor mij was het ook best wel een grote gebeurtenis toen we besloten dat Marijke seks kon gaan hebben met haar sub, Fade. Maar eigenlijk ben ik daar heel snel aan gewend geraakt en tegenwoordig vind ik het eigenlijk alleen nog maar leuk. Geen idee natuurlijk of dat voor jullie ook zo zou werken, de meeste mensen zijn tenslotte toch liever monogaam. Maar zo is dus mijn ervaring ermee. :)
Guilty

Bericht door Guilty »

J.J. Pipper schreef: En andersom heb ik dat ook. Ik wilde vroeger niet dat Marijke als sub met andere mannen speelde, maar daardoor kwam er wel een bepaalde druk op mij te staan. Zij wilde heel graag spelen op een manier die mij doorgaans niet zo ligt - met lange, rustig opgebouwde floggings en uitgebreide bondage. Sinds ik het okee ben gaan vinden dat zij wel ook met andere mannelijke dominante partners kan spelen is er echt een stukje prestatiedruk tussen ons weggevallen op bdsm-gebied. En dat terwijl Marijke eigenlijk nog niet eens heel vaak met andere dominante mannen is gaan spelen. Maar het feit dat het kan, en dat je voor seks en spel dus niet volledig op elkaar bent aangewezen, geeft gewoon al rust. Nu moet ik wel toegeven dat ik het in het begin wel een moeilijk idee vond. Misschien niet eens zozeer omdat ik bang was haar te verliezen, maar wel omdat ik me er niet prettig bij voelde minder controle te hebben.
Mjah, daar herken ik best een hoop van!
kitten

Bericht door kitten »

Guess What? Casual Sex Won't Make You Go Insane

Goed artikel! Yay for casual sex!
Zarath

Bericht door Zarath »

@J.J. Pipper
Nu moet ik wel toegeven dat ik het in het begin wel een moeilijk idee vond. Misschien niet eens zozeer omdat ik bang was haar te verliezen, maar wel omdat ik me er niet prettig bij voelde minder controle te hebben.
Vraagje: hoe ben je daar uiteindelijk mee omgegaan? Als je als Dom een stukje controle niet (meer) hebt over je meisje op een bepaald terrein. Of hoe heeft dat jullie relatie beïnvloed? Het lijkt me ook nog verschil maken in hoeverre zij daarin volledig onafhankelijk zelf haar eigen keuzes maakt over wie/wanneer/hoe of dat je daar nog enige betrokkenheid bij hebt?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ha! Dat zou een leuk begin van 2010 zijn :) ik heb een mogelijkke kandidaat :) nog even telefoonnummer scoren en dan oneerbaar voorstel doen :)
**Self Rescuing Princess**
Chris

Bericht door Chris »

guilty^ schreef:
J.J. Pipper schreef: En andersom heb ik dat ook.
Mjah, daar herken ik best een hoop van!
^^

En "hulplijntjes" zijn wel leuk en handig enzo :hypocrite:
Gesloten