Wat eten we vandaag?
- cinderella
Re: Wat eten we vandaag?
En het valt met een beetje smokkelen nog best mee. Er zijn ingewikkelde recepten schijnt het, maar ik heb lekker makkelijk gedaan. Met tamme eend uit de vriezer, en ik heb alleen de oven gebruikt, niet gefrituurd. En ik heb ook geen ingewikkelde ingrediënten gebruikt, alleen ingesmeerd met zout, citroenrasp en vijfkruidenpoeder, en honing toen ie uit de oven kwam. En de pannenkoekjes waren helemaal leuk om te maken. Wel erg droog deeg, maar dat maakte het verwerken juist ontzettend makkelijk, want het plakt niet aan je tafel en roller. Leuk aan tafel nog even friemelen, want je bakt ze met twee tegelijk en peutert die daarna los.
toen doet er nu niet meer toe
- Ravelijne
Grappig, die dubbele pannekoekjes! De eend smeerde je pas in toen hij al klaar was? Ging hij met helemaal niks erop de oven in? Dat klinkt allemaal wel redelijk te doen. Hmmm, misschien toch ooit eens proberen. 

- cinderella
Nee, wel kruiden, maar de honing pas nadat ie uit de oven kwam. Dat moet dan tijdens het afkoelen wat drogen. Dan maak je 'm schoon en snijd je het vlees in stukjes. En tenslotte warm je die stukjes met het vel naar boven weer eventjes op in de grill. Het is dit recept, maar de stap met de honing is weer uit een ander recept. Maar maakt het wel extra lekker vind ik.
toen doet er nu niet meer toe
- Ravelijne
Cool! Ga ik misschien wel eens doen. 

@Ravelijne de cijfers staan voor secondes dat het gerecht je kost. http://www.divxstage.eu/video/2e361b98a6f77 vanaf 39:23
- Ravelijne
Oh, grappig. Volgens mij doe ik al zolang over elke stap, maar klinkt wel als een snel toetje. 

- juffie
- Site Admin
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
MILF 

- juffie
- Site Admin
- Ravelijne
Wow! Dat ziet er erg lekker uit, vooral die indrukwekkende trifle!
- puppie
Jullie eten serieus alleen maar toetjes
Mooie triffle!

Mooie triffle!
- tessie
- Contacteer:
Hoe eet je zo'n trifle nou eigenlijk?
- eireann
- Site Admin
Welke laagjes zitten er in de trifle? Meer specifiek: Wat is dat roze boven de mandarijntjes?
**Self Rescuing Princess**
- juffie
- Site Admin
Dat is zelfgemaakte frambozenpudding. Inhoud was: yoghurtcake die Jerry had gebakken, mandarijntjes, mango, gele kiwi, frambozen, aardbeien, zelfgemaakte custard en frambozenpudding, opgeklopte slagroom en van die zilveren versieringssnoepjes.
MILF 

- juffie
- Site Admin
@tessie; helaas weet ik nog geen andere mogelijkheid dan een grote lepel erin en 'slachten'. Proberen een diepe schep te maken zodat je zoveel mogelijk lagen meepakt.
MILF 

Water loopt me in de mond bij het zien van de trifle. Ziet er heerlijk uit juffie...