Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
juffie
Site Admin

Re: Het WS-babytopic

Bericht door juffie »

Zoals ik me NU voel, ga ik vannacht helemaal niet in het ziekenhuis slapen. Ik heb net weer wat kunnen bijtanken, de weeën zijn hartstikke onregelmatig (denk dat ze vreemden-vrees hebben, steeds als er iemand is, stoppen ze/nemen ze erg af. Zowel bij mijn tante die ff binnenkwam lopen, als bij de verloskundige, als nu bij kitten ;)) en ik heb me over de ergste teleurstelling heen kunnen zetten. Straks toen we dat afspraken met de verloskundige, zat ik er he-le-maal doorheen. Ik zag het echt niet meer zitten, was op, moe en leeg. Vandaar dat zij adviseerde om te gaan slapen in het ziekenhuis, al dan niet op medicatie/drugs zodat ik zeker weten wat zou bijtanken en goed uitgerust aan de bevalling kan beginnen, morgen.

Maar goed, ik ben natuurlijk al wel 2 nachten op, maar ik heb in die nachten wel nog wat uurtjes gepakt, gister zijn we extreem vroeg gaan slapen zodat half 3 vannacht niet zo heel vroeg was, dus ik red het nog wel. Ik zou, als ik het NU moest zeggen, ervoor kiezen om vanavond wel naar het ziekenhuis te gaan, een CTG te maken en als het met de baby allemaal nog goed is, mee terug naar huis te gaan, thuis te slapen en morgenochtend me te melden voor de inleiding.

Het is nog niet zover, wie weet verander ik nog van gedachten en het scheelt heeeeeel erg dat de weeën er nu nauwelijks zijn zodat ik het kan volhouden en er niet zo'n aanslag op mijn uithoudingsvermogen wordt gepleegd. Maar zo sta ik er nu in. Liever thuis niet zo goed slapen, maar wel in mijn vertrouwde omgeving met Jerry, als slapen in het ziekenhuis zonder hem. (Al ga ik daar sowieso niet mee akkoord.) Als het even kan, vermijd ik chemische troep...

Wie weet ga ik morgen nog een ruggenprik nodig hebben.
MILF :grin_ani:
thaliya

Bericht door thaliya »

Sterkte meis!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Heerscher-vd-nacht

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

ze zijn onderweg naar t ziekenhuis voor de ctg. sinds de kampeermeet weet ik dat dat minimaal een uur kost... excl wachttijd.
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Hihi jongetje, je wordt nog expert ;-)
Maar het hangt idd net van de baby af ook, hoe lang dat duurt. Ze hebben in principe maar een kort stukje registratie nodig, maar om een goede registratie te krijgen is nogal eens lastig. Als de baby teveel beweegt lukt het niet goed, maar als de baby te weinig beweegt zijn ze ook niet tevreden, want dan willen ze ook juist zien wat het hartje doet bij bewegingen en checken of ie ook wel genoeg beweegt enzo. Erg vervelend.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Deze ctg is vanochtend afgesproken toch?

Thanks voor de update Heerscher!
**Self Rescuing Princess**
Heerscher-vd-nacht

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

dit is de ctg waar juffie het over heeft in haar update van 18u11
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

Weet je al iets Heerscher?
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

:smiley_panic: Is er nog geen nieuws?
kitten

Bericht door kitten »

Nope. Juffie ligt aan het CTG, we wachten tot ze er weer af mag... *bliep bliep*
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Wow duurt wel lang he?
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Duimduimduim! *waagt poging tot ogen open houden tot er nieuws is*
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
leonietje

Bericht door leonietje »

Ze hadden om half 9 al de afspraak dat duurt echt heel lang dan... of is dat normaal?
kitten

Bericht door kitten »

Nee, duurt lang. @Sabrina: ga maar slapen hoor. Komende uren verwacht ik geen nieuws.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Hmm, in that case *stort neer*.

Thanks voor 't doorgeven kitten, geef 'r maar een flinke knuffel van Romanticide en mij, en weltrusten (voor degenen die niet in een ziekenhuis zitten)!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Pfoe.... klinkt best zwaar en vervelend voor de J's. Tof dat je ze wilt begeleiden Kitten! *veren in reet steekt* Doe je een knuffel aan Juffie geven voor me?

De smsbom hoef ik dan niet, dit topic is wel het eerste waar ik naar kijk als ik wakker ben. Of tussendoor even wakker wordt.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Plaats reactie