WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Voleuse

Re: WS valt af!

Bericht door Voleuse »

Misschien is je buik objectief gezien niet enorm groot maar maakt je hoofd dat ervan?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

Wat zegt het meetlint?
Crownless

Bericht door Crownless »

Hoe zit het met windjes?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
artemis

Bericht door artemis »

Meer vezels eten, vooral vezelrijke groente.
vode

Bericht door vode »

Ik heb nu vezel supplement, eens kijken hoe dat gaat. Windjes heb ik nog steeds genoeg. :p een meetlint heb ik jammer genoeg niet eens!

Nog een vraagje aan de vollere dames. Waar kopen jullie je pantys? Mijn favo van de Hema hebben ze niet meer en ik vind nergens fijne pantys. Misschien ben ik erg kieskeurig maar ik koop altijd een hele grote maat want ik word niet graag afgekneld en trek ze vaak ook hoog op. Maar ik vind nergens een fijn zittende met hoge den. Waar zijn jullie succesvol in aankopen?
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik koop zelden pantys, maar als ik ze koop, vind ik ze eigenlijk gewoon overal in grote maten... bij de supermarkt, zeeman, action... En anders heb je nog grote maten winkels, zoals ulla popken (daar koop ik altijd mn kousen).
vode

Bericht door vode »

Nou, tmi maar met vezel supplement heb ik elke dag een nr 2 ipv om de 4 dagen, terwijl eetpatroon hetzelfde is :D
kitten

Bericht door kitten »

Gefeliciteerd met je... eh... verbetering! :mrgreen:
vode

Bericht door vode »

Danku danku! :D dinsdag wegen, kijken of t verschil heeft gemaakt!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Zijn er nog meer mensen aan het lijnen?
Ik ben sinds dinsdag Atkins aan het doen. Was daar een paar jaar geleden al 12kg mee afgevalen, dus nu maar eens kijken of dat (en meer) weer lukt.
Tot nu toe gaat het goed, het is goed vol te houden, en al 1,6kg afgevallen :o
Tigerlily

Bericht door Tigerlily »

ik ben nog steeds bezig met "lijnen", ik blijf nu hangen tussen de 120 en 121 kg maar ik ben er wel al 24/25 kwijt..
ik heb alleen dat die stomme grote bovenste band van mijn buik maar niet weg wil gaan en alleen maar meer gaat hangen en voor mijn gevoel opvallen.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

25kg is echt wel veel Tigerlily!
Das wel het vervelende van afvallen he, dat je niet zelf mag kiezen waar het dan eraf gaat. Ik had ook dat ik meer putjes in mn bovenbenen kreeg toen ik afviel. EN over het algemeen worden eerst altijd mijn polsen dunner, net iets waar ik dan niet per se op zit te wachten. Doe liever buiik/heupen/bovenbenen ofzo dan...
skaoot

Bericht door skaoot »

Als ze daar eens iets voor uitvinden, gericht afvallen...

Ik ben langzaam maar zeker mezelf aan het overtuigen op zn minst wat gezonder te eten en minder tussendoor te nommen. Niet meteen lijnen. Als een beetje opletten al niet wil, dan gaat streng opletten vast ook niet lukken. Als is zo resultaat als jij zegt tessie vast wel weer motiverend.
En moet weer meer rennen!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Cera

Bericht door Cera »

Ik ben ook niet echt aan het lijnen maar gezond aan het eten en bewegen geïnspireerd door de boeken van Amber Albarda en het boek ´de Voedselzandloper´ van Kris Verburgh. En met succes. In 18 dagen tijd ben ik al 6,2 kilo kwijt. En dat zonder honger en ik eet ook nog eens heerlijk. Ik geloof niet in succes van diëten op de lange termijn. In mijn beleving is een dieet alleen het succes ingrediënt voor het jojo-effect.
artemis

Bericht door artemis »

Heb de website van die voedselzandloper eens snel bekenen, kende dat boek niet.
En wat ik lees komt dat erg overeen met wat ik mijn clienten voor zou schrijven.
Dus voldoet aan een goed volwaardig voedingspatroon in mijn ogen.
Plaats reactie