Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
juffie
Site Admin

Re: Vrolijk!

Bericht door juffie »

yay madeleine!!!

En pup, je jongste hing al heel zelfverzekerd aan mijn vinger tijdens de kampeermeet... Leuk!!!
MILF :grin_ani:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

@eireanne, ik geniet ook elke keer nog van zijn sokken aan mijn waslijn hoor :mrgreen:

Love is trouwens echt in da air hier op WS! :inluv:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

Ja he? :icon_biggrin: :icon_biggrin:
kitten

Bericht door kitten »

puppie schreef:Mijn jongste pupje lijkt het lopen door te krijgen :inluv:
Dat filmpje op je hyves! :inluv:
puppie

Bericht door puppie »

Cute issie hè?! :inluv:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Voleuse schreef:Love is trouwens echt in da air hier op WS! :inluv:
Echt wel! :inluv:
MILF :grin_ani:
lous

Bericht door lous »

:static: blij die blij :banana:

*vrolijk dansje doet*
puppie

Bericht door puppie »

Nadat mijn jongste de microfoon van mijn E90 kapot gesabbeld heeft ben ik sinds vandaag in het bezit van een mooie E71 :static:
Ik ben er helemaal blij mee :inluv:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Pluséén was hier gisteren, en ik heb nu nog steeds een "What the fuck happened?!"-gevoel in hele, hele, HELE positieve zin! :icon_biggrin:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Eindelijk snellere internetverbinding ivm werk! 0,1 MB/sec voldeed wel, maar was een beetje heel erg traag aan het worden voor online applicaties. Zit nu van 2.0 MB/sec te genieten.
ranting

Bericht door ranting »

Ik ben ook vrolijk! Een vriendin van me stuurde me vorige week een mailtje met een linkje naar een leuk appartement. Meteen maar wezen kijken. Het appartement zelf was eigenlijk niet zo, maar het appartement er onder stond ook te koop, en dat was super mooi. Afspraak met een hypotheekadviseur gemaakt (waar m'n zus en zwager ook bij zitten, goede mensen om mee te werken). Vanochtend gesproken, zag er allemaal goed uit. Was eerst van plan zelf te onderhandelen, maar toen ik zag hoe weinig het kostte om dat te laten doen, heb ik gevraagd of zij het konden doen. Voor dat bedrag wil ik niet zelf lopen stressen en me afvragen of ik niet minder had kunnen betalen. Nou ja, ze gaan morgen nogmaals kijken, en dan is het bijna van mij! Ik wil het namelijk ook best voor de vraagprijs kopen, maar ja, als het niet hoeft, dan niet.

Het appartement is een oud fabriekspand aan de Zaan, wat ze hebben opgeknapt en gesplitst in meerdere woningen. Ik ben dol op dat soort oude industriele gebouwen. Zit in een mooi oud deel van de stad ook. Zou echt zo gaaf zijn als het doorgaat - en daar begint het nu wel heel erg op te lijken!

/rant rant geloof ik, maar ik ben dan ook behoorlijk vrolijk. Meer nieuws volgt! :icon_biggrin: :icon_biggrin: :icon_biggrin:
cinderella

Bericht door cinderella »

Ik duim voor je!
Ben ook wel nieuwsgierig moet ik zeggen, want oude fabriekspanden vind ik zelf ook prachtig.
toen doet er nu niet meer toe
vode

Bericht door vode »

Ik ben gevraagd om mee te gaan met een koppel waarmee ik bevriend ben naar Detroit! Ik ga gewoon naar Amerika als ik alles op tijd geregeld krijg! En ze betalen mijn ticket en ik verblijf daar bij hun famillie!!!!!!!!!!

:static: :static: :static: :static: :static: :static: :static: :static: :static: :static: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:
aimée

Bericht door aimée »

Gefeliciflapstaart dan maar en wanneer gaat de reis plaatsvinden?
Toran

Bericht door Toran »

Damn, doe mij zulke vrienden!
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
Plaats reactie