Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- puppie
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
*doet ook ff dreamer knuffelen* :close_knuf:
- puppie
En ik weet nie of het hier thuis hoort, maar hier ook een beetje een rare dag
Vanmorgen op mijn werk een client die niet open deed. Nu gebeurd dat bij hem nog wel vaker, maar dit keer voelde het anders...
Na een hoop gebel en geregel zijn ze momenteel met de politie erheen om de deur open te breken... Voelt toch een beetje gek

Vanmorgen op mijn werk een client die niet open deed. Nu gebeurd dat bij hem nog wel vaker, maar dit keer voelde het anders...
Na een hoop gebel en geregel zijn ze momenteel met de politie erheen om de deur open te breken... Voelt toch een beetje gek

- Crownless
Crappy internetverbinding. Maar jullie zijn lief. Knuffels aan iedereen die ze nodig heeft. Ik heb heimwee en mis jullie.
En @ dreamer: extra knuf. Huisdieren verliezen is echt heel naar en doet pijn. Succes met het lege huis.
En @ dreamer: extra knuf. Huisdieren verliezen is echt heel naar en doet pijn. Succes met het lege huis.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- kitten
Awwww, het konijn! :icon_sad: :icon_sad: :icon_sad: Getver Dreamer, dat is kut! :icon_sad:
- Sabrina
:close_knuf: voor Dreamer!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
stuurt een enorme knuffel naar dreamer..
En ook een knuf voor alle anderen die die nodig hebben
En ook een knuf voor alle anderen die die nodig hebben
- juffie
- Site Admin
- Ravelijne
Begin deze zomer was ik niet alert genoeg met wegjagen van duiven van mijn balkonnetje. Nu zitten er twee nestjes. Vogeltjes zijn leuk, maar duiven zijn wel een hygiene gevaar volgens de GGD en ze geven ook een hoop troep. Nu heb ik net 4 eitjes weggehaald. Beter dan straks 4 kuikentjes weg moeten halen, maar ik voel me wel naar. Ze waren nog warm...
- madeleine
He Dreamer. Heel veel sterkte. De periode tussen mijn oude kat en deze nieuwe is een jaar of vijf. En toen ik voor het eerst haar reismandje pakte om de de nieuwe katjes op te halen ... Moest ik toch echt eerst een potje janken. Natuurlijk ben je verdrietig. Hele dikke knuffel van hier.
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
- kitten
Gisteren ging ik naar het toiletgebouwtje en al de tijd dat ik daar stond tanden te poetsen en haren te doen, kwam er niemand binnen. Ik loop naar de tent, besef me dat ik mijn telefoon had laten liggen, dus ik loop terug. Er stond 1 iemand tanden te poetsen, die hem niet had gezien en die net binnen kwam. In die hele korte periode van misschien 2-3 minuutjes was er dus iemand binnen geweest die mijn foon heeft meegenomen en niet bij de receptie afgegeven!
Nu stond WS erop open. Bikkeltopic, dus niets heel spannends, maar je wil niet dat er iemand mee doorklikt he! Dus meteen een pb naar de mods met het verzoek mij te bannen en dan ook maar mijn SIM en toestel geblokkeerd. Yay voor Microsoft daarin, want ik kon hem op afstand blokkeren mét een bericht ("Geblokkeerd! Breng dit toestel naar de camping receptie.") en ik kon hem met veel lawaai laten overgaan (ook als het apparaat op stil of trillen stond) én de GPS positie weergeven. Alles gratis ook nog!
Helaas werd het niet ondersteund in België...
Maar kudo's voor Microsoft voor het systeem.
Mag ook wel eens gezegd worden he, als ze iets goed doen!
Affijn, foon niet teruggevonden. Dus jongetje naar de receptie...
jongetje: "Mijn vriendin is haar toestel kwijt"
receptioniste: *kijkt om zich heen* "nope, is niet gevonden"
jongetje: "uhm... kun je ons een seintje geven als hij toch opduikt?"
receptioniste: "Ja, dat is goed." *glimlach*
jongetje: "..."
receptioniste: *glimlach*
jongetje: "We staan op plekje 59..."
receptioniste: "ok." *glimlach*
jongetje: "Ik wacht wel even tot je pen en papier pakt."
receptioniste:
"Oh! Ja, goed idee!" *pakt pen en papier en schrijft het op*
Afijn...
Zometeen nog maar een keer vragen of hij toch niet is gevonden en anders waar we in het Nederlands aangifte kunnen doen. :icon_sad:
Vervolgens kon ik gisteravond nog steeds niet in WS. Maar Frodo to the rescue, vannacht ergens werd mijn account hersteld.
En niemand heeft me gemist!

Nu nog Telfort ervan overtuigen dat de vervangende SIM die ik 2 maanden geleden voor 20 euro kocht, gewoon alsnog geactiveerd moet worden (mooi dat ik daar niet nog eens 20 euro voor neer tel!) en dat mijn nummer dan behouden blijft enzo... Tot die tijd ben ik dus niet mobiel bereikbaar...

Nu stond WS erop open. Bikkeltopic, dus niets heel spannends, maar je wil niet dat er iemand mee doorklikt he! Dus meteen een pb naar de mods met het verzoek mij te bannen en dan ook maar mijn SIM en toestel geblokkeerd. Yay voor Microsoft daarin, want ik kon hem op afstand blokkeren mét een bericht ("Geblokkeerd! Breng dit toestel naar de camping receptie.") en ik kon hem met veel lawaai laten overgaan (ook als het apparaat op stil of trillen stond) én de GPS positie weergeven. Alles gratis ook nog!

Affijn, foon niet teruggevonden. Dus jongetje naar de receptie...
jongetje: "Mijn vriendin is haar toestel kwijt"
receptioniste: *kijkt om zich heen* "nope, is niet gevonden"
jongetje: "uhm... kun je ons een seintje geven als hij toch opduikt?"
receptioniste: "Ja, dat is goed." *glimlach*
jongetje: "..."
receptioniste: *glimlach*
jongetje: "We staan op plekje 59..."
receptioniste: "ok." *glimlach*
jongetje: "Ik wacht wel even tot je pen en papier pakt."
receptioniste:

Zometeen nog maar een keer vragen of hij toch niet is gevonden en anders waar we in het Nederlands aangifte kunnen doen. :icon_sad:
Vervolgens kon ik gisteravond nog steeds niet in WS. Maar Frodo to the rescue, vannacht ergens werd mijn account hersteld.

En niemand heeft me gemist!

Nu nog Telfort ervan overtuigen dat de vervangende SIM die ik 2 maanden geleden voor 20 euro kocht, gewoon alsnog geactiveerd moet worden (mooi dat ik daar niet nog eens 20 euro voor neer tel!) en dat mijn nummer dan behouden blijft enzo... Tot die tijd ben ik dus niet mobiel bereikbaar...

Aaaauw, wat en K*t verhaal zeg...ik zou ook echt helemaal over de floss zijn...
Doet ff knuffele enzo...ook al helpt t misschien geen ruk...better try than do nothing hey?
Nee toch zeker?????? Kan me het niet Vóórstellen, for what's worth:kitten schreef:En niemand heeft me gemist!
Doet ff knuffele enzo...ook al helpt t misschien geen ruk...better try than do nothing hey?

- Sabrina
*knuffelt kitten ook even*
Da's klote zeg... :close_knuf:
Da's klote zeg... :close_knuf:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
geeft kitten op afstand een hele grote knuffel en gaat heel hard hopen dat er nog eerlijke mensen zijn
damn, that sucks!
en die muts van de receptie zou je ook zo in elkaar willen timmeren grrrrrr
en die muts van de receptie zou je ook zo in elkaar willen timmeren grrrrrr
dat zijn van die boosmakende grr-momenten...
balen kitten!!
balen kitten!!