hoge hakken topic

Gesloten
Mack

Re: hoge hakken topic

Bericht door Mack »

Laat er door een schoenmaker enkelbandjes aanzetten.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
stirreke

Bericht door stirreke »

Mack schreef:Laat er door een schoenmaker enkelbandjes aanzetten.
Enkelbandjes?
Kiyan

Bericht door Kiyan »

Nice!!!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Lavender

Bericht door Lavender »

stirreke schreef:Enkelbandjes?
Vanaf de hiel een bandje naar voren, die om je enkel gaat. Vaak met een gespje om hem vast te maken.
Yelte

Bericht door Yelte »

Wat mij betreft zijn dat de lelijkste pump achtige schoenen die ik ooit gezien heb...
Kiyan

Bericht door Kiyan »

Of deze... Owww
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Mooi! Beetje reptiel-achtig 8-) hmm...dit zou wel eens de nieuwe trend voor zomer 2010 kunnen worden.
inkie

Bericht door inkie »

Ben het zoooooooo met Yelte eens.....Ik vind dat echt niet mooi....Geef mij maar de klassieke smaak met klasse.........
stirreke

Bericht door stirreke »

Lavender schreef:
stirreke schreef:Enkelbandjes?
Vanaf de hiel een bandje naar voren, die om je enkel gaat. Vaak met een gespje om hem vast te maken.
Ahja, snap het! :)

Eigenlijk hoop ik toch nog steeds ergens op een manier om ze gewoon zonder enkelbandje te dragen, met is bij bijna alle pumps het echte stijlvolle eraf. :|
kitten

Bericht door kitten »

Ik vind de enkelbandjes het juist iets heel gracieus geven! Dat accentueert de enkel op een hele mooie manier, vind ik.
stirreke

Bericht door stirreke »

kitten schreef:Ik vind de enkelbandjes het juist iets heel gracieus geven! Dat accentueert de enkel op een hele mooie manier, vind ik.
Het accentueert de enkel ja, maar visueel verkort het het been - een mes dat langs twee kanten snijdt.

Deze zijn het (maar dan in een antracietgrijze daim) - ik zie hier nog niet direct enkelbandjes op 'gemonteerd' worden denk ik- allé, kan me dat gewoonweg niet voorstellen.

Afbeelding
Afbeelding
Yelte

Bericht door Yelte »

En heb je zoiets al een gepast stirreke? Bij dit soort is het hielbandje verstelbaar en dan
zou het beter moeten gaan.

Afbeelding
Al is bij deze het hielbandje wel erg grof..
catsuitje

Bericht door catsuitje »

Hoge hakken, een fetish op zich...
En kom nu als latexfetishist eens om een paar leuke glanzende laarzen... Ik ga zo langzamerhand overwegen maar eens hakken te gaan proberen... puur uit nijd omdat juist die dames keuze hebben uit 1483626612839303 paar.. en in alle overige soorten en maten en materialen...
Maar ja.. ik prefereer toch denk ik mannen laarzen, mogen wel hoger zijn, heb nu ook Demonia.. en bij voorkeur lak of latex..

tips zijn welkom!
Lavender

Bericht door Lavender »

Ik ben een enorme fan van hoge hakken (draag ze alleen niet zo vaak, helaas). Maar dit zijn écht "shoes worth falling for", echt heel erg mooi.
inkie

Bericht door inkie »

Dis meer mijn smaak:

Afbeelding

En deze heb ik ;)

Afbeelding
Gesloten