Het grote WTF-topic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Ravelijne

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door Ravelijne »

Slim, Pluu! Het belangrijkste is idd het lotnummer, het is er wss bij productie in terecht gekomen. Tenzij je echt een sociopathische kassajufrouw hebt getroffen die, á la slechte Amerikaanse serie, de nietjes er zelf in heeft gedaan. Maar dat zal wel niet. ;)
Illustra

Bericht door Illustra »

Pluu schreef:@lllustra: nieuwe markt joh, de Drion-Meesteres! Niet goed, geld terug. :static:
Je brengt me op ideen ;)
Crownless

Bericht door Crownless »

Illustra schreef:
Crownless schreef:hij vraagt tenminste niet of je z'n piemel wil bakken en eten :clown:
*nietinplatjesdenken.....NIETinplaatjesdenken

Te laat.....en bedankt Crownless....mijn dag is net begonnen en nou zit ik heel lang met dat plaatje opgescheept :icon_sad:
Whut? Het concept is niet eens nieuw.

Maar, mijn excuses. Ik zal mijn blood'n'gore bestendigheid niet meer op anderen projecteren.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Illustra

Bericht door Illustra »

Crownless schreef:
Illustra schreef:
Crownless schreef:hij vraagt tenminste niet of je z'n piemel wil bakken en eten :clown:
*nietinplatjesdenken.....NIETinplaatjesdenken

Te laat.....en bedankt Crownless....mijn dag is net begonnen en nou zit ik heel lang met dat plaatje opgescheept :icon_sad:
Whut? Het concept is niet eens nieuw.

Maar, mijn excuses. Ik zal mijn blood'n'gore bestendigheid niet meer op anderen projecteren.
Ben redelijk goed blood'n'gore bestendig....het is mijn funzen brein wat er weer hele nare plaatjes bij maakt....die plaatjes waren denken ik veel erger dan jij bedoelde.
Pluu

Bericht door Pluu »

Jij stelde je voor dat ie er niet eerst af ging voor het braden?? :twisted:
Illustra

Bericht door Illustra »

Nee eraf ging ie zeker niet. Iets met kerfjes om geplette knoflook tenen in te steken, peper zout en andere kruiden erover. De eigenaar wijdbeens boven het vuur staan zodat het goed gaar kan worden en regelmatig bedruipen om uitdroging te voorkomen.

En ook voor het nuttigen hoefde het niet eerst van de eigenaar gescheiden te worden. Ijs haal je ook niet eerst van het stokje om te eten ;)
Jezebel

Bericht door Jezebel »

:shock: :pukey:
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

:schater:
Crownless

Bericht door Crownless »

Lol!
Illustra

Bericht door Illustra »

Jezebel schreef::shock: :pukey:
De plaatjes die mijn brein verzint bij sommige dingen zijn zelf voor de eigenaresse van het brein soms teveel....vandaar dat mijn eetlust was bedorven.

@Crownless: het was niet naar naar jou toe bedoeld (hell ik bedoelde hetzelfs grappig stond er alleen nogal lullig als ik het teruglees.....geen smilley's enzo). Twas meer een aanklacht tegen mijn eigen ranzige brein. Sorry als ik je een naar gevoel bezorgd heb of gekwetst was niet de bedoeling.
Crownless

Bericht door Crownless »

Geen zorgen, ik snap m :)

Ik had ook een smiley moeten toevoegen aan de 'ik zal het niet meer doen' post ;) tenslotte ga ik het ook nog wel vaker doen :hypocrite:

Anyways, is goed, ben nooit beledigd of wat dan ook geweest. :)
Guilty

Bericht door Guilty »

"Kinderen die zich gezamenlijk afkeren van een ander kind, en dat kenbaar maken middels pesten
, zouden minder tekenen van onaangepast gedrag vertonen. Het 'slachtoffer' leert vervolgens van die uitsluiting en krijgt de kans zich te revancheren of zich ertegen te wapenen. Een autoriteit, zoals een docent, doet er daarom goed aan niet te intervenieren".

Jawel. Pesten en gepest worden is goed en onmisbaar voor je perssonlijke groei. Let wel pesten als iemand herhaaldelijk kwetsen middels duwen, schoppen, schreeuwen, schelden, bedreigen, roddelen, negeren of het verklappen van geheimen.

Nou, mevrouw Guldberg, kom maar gezellig een keer langs, dan help ik u ook wel even met uw persoonlijke groei...

http://www.nrc.nl/nieuws/2011/11/28/pes ... offertjes/
nijntje

Bericht door nijntje »

WTF!!! Echt niet.... En ZEKER niet als de autoriteit aka de docent zelf mee gaat pesten....

Echt, dat mens mag mijn lagere school periode hebben en houden......
kitten

Bericht door kitten »

:shock: WTF??
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

inderdaad :shock:

Van welke planeet komt die mevrouw?
Plaats reactie