Een jaar geleden dat ik die gigantische taart maakte.
Een jaar geleden dat ik je zag stralen in die práchtige jurk (pastte echt helemaal bij jou!)!
Een jaar geleden dat ik met jongetje geweldig uit mijn dak ben gegaan op de dansvloer.
En een jaar later... gelukkig getrouwd, erwtje in jullie leven erbij... Mooi jaar!
Ik ben vrolijk! Eigenlijk gewoon VROLIJK met heel veel hoofdletters, want ik heb een financiële meevaller gekregen van de overheid! 350,- kado! Whiiiiiiiii!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Ik ga over 7 nachtjes op vakantie ! En ik heb een auto gehuurd voor de Dublin/Cork Roadtrip met dinnetje kunnen we lekker bijkletsen en liedjes zingen en dan ben ik er gewoon 10 dagen zonder op de bus te hoeven wachten !
Dit weekend enkele uren vrije tijd van mezelf kado gekregen: tot vanavond de pc niet aan gehad.
Gisteren "open momumentendag" wat is er toch veel te zien in je eigen woonomgeving.
Vandaag naar UIT markt, met autoloze zondag, en onverwachts concert van een muzikale dame, waar ik fan van ben.
Oja, krijg ook nog totaal onverwachts 50 euro zorgpremie terug.
pffffffff wat word je rozig en slaperig van tegen de wind in lopen aan zee, maar wat was het weer lekker!!!!!:):) Wind in de haren, alleen het bulderen van de wind en de zee. Lekker ff languit op het gras gaan liggen tegen de dijk aan. Tijd niet meer gedaan, maar weer heel erg genoten!
vandaag kon ik het niet laten.. ook al is er nog geen test gedaan ook al is het nog niet zeker wanneer het yes we worden papa en mama, maaar ik moest echt ff sokje, slabberjte "ik ben papa's kanjer" een mooie pakje met de tekst " I loved you from the start, you stole my breath, embrace my heart. en een lief klein mutsje met I love mama er op. gekocht.. gewoon omdat het nu zo ontzettend gewenst is.. en het van ons mag het wel komen.. .. * op roze wolk vliegt*
ik heb zojuist mijn handtekening onder mijn vast arbeidscontract gezet!!!! Niet eens zo heel erg lang geleden zag ik een vast contract nog als iets halfweg tussen een witte eenhoorn en de heilige graal and now I haz it
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."