nerd, geek, sci-fi, en ..eh. dat dus
- JJV
Re: nerd, geek, sci-fi, en ..eh. dat dus
was die stargate/macYver youtube al terug na de forumcrash?
~\v/~
- JJV
- Heerscher-vd-nacht
Over twitter gesproken; hier kan je alle ontwikkelingen in duckstad volgen http://twitter.com/DonaldDuckNL/duckstad" onclick="window.open(this.href);return false;
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
*mopper* ik wil een spiderman tshirt, maar alle damesmodellen hebben van die lame teksten erbij.. wil gewoon een damesmodel met een plaatje van spiderman, hoe moeilijk kan dat zijn? Zag er laatst in een winkel eentje hangen, had'm gewoon meteen moeten kopen. Maar toch.. teh interwebs should provide! Zo veel leuke mooie mannen designs en allemaal lame meuk voor vrouwen. Typical, bah.
(waarom spiderman? Omdat het helemaal cool is bij de peuters op't werk en ik de blits wil maken met m'n superstoere shirt, natuurlijk
)

(waarom spiderman? Omdat het helemaal cool is bij de peuters op't werk en ik de blits wil maken met m'n superstoere shirt, natuurlijk

Vanmiddag ouderwetsch op mijn Nintendo Donkey Kong TableTop gespeeld.

En ook na jaren weer is mijn GameGear uit de doos gehaald; geluid doet het niet meer helaas en ik verbaasde mij spontaan wat voor een klotebeeld dat ding eigenlijk geeft; scherm is ZO traag dat Sonic 2 eigenlijk gewoon niet speelbaar is.
Morgen nog eens mijn MegaDrive uit de kast vissen en de N64 opbergen; Mario 64 inmiddels weer uitgespeeld.

En ook na jaren weer is mijn GameGear uit de doos gehaald; geluid doet het niet meer helaas en ik verbaasde mij spontaan wat voor een klotebeeld dat ding eigenlijk geeft; scherm is ZO traag dat Sonic 2 eigenlijk gewoon niet speelbaar is.

Morgen nog eens mijn MegaDrive uit de kast vissen en de N64 opbergen; Mario 64 inmiddels weer uitgespeeld.
alias
loltrek
http://granades.com/2007/05/02/loltrek/" onclick="window.open(this.href);return false;

loltrek
http://granades.com/2007/05/02/loltrek/" onclick="window.open(this.href);return false;

- kitten
kitten schreef:

*proest*
die ga ik uitprinten en aan mijn ad & d vrienden laten zien

Heb een netbook, Dell Inspirion mini 10 met Windows 7 starter edition en wat blijkt... je kan je desktop niet aanpassen. Geen custom wallpaper... niet eens een andere kleur! Ja de opties zijn er wel, (control panel / display / advanced ergens) maar het wordt niet doorgevoerd. Na wat googlen blijkt de gelockte wallpaper (uiteraard in tenenkrommende kleuren MET het microsoft logo) ergens in een .dll verankerd te zitten en basically niet te veranderen, behalve met (shady) third party applicaties. ARGH! En ik ben juist zo'n controlfreak die bij een nieuwe computer als eerste alles gaat customizen!

Chagerijnig!
Wat zal ik nou doen.. kijken of ik kan downgraden? NO way dat ik ga betalen voor een home edition alleen zodat ik niet naar dat logo hoef te kijken. Of misschien Ubuntu Netbook remix proberen? Iemand daar heel toevallig al ervaringen mee? Zou ik dat kunnen dualbooten vanaf een netbook (in combinatie met win7 starter dus)?
GRMBL.....
Heel flauw - maar - vast wel een OEM schijf erbij... Dan gewoon schone OEM installatie doen...
(en uitkijken met de dell drivers)...
Maar ja, dat zou ik dus doen
(en uitkijken met de dell drivers)...
Maar ja, dat zou ik dus doen
Zeer zeker mogelijk!asti schreef:Zou ik dat kunnen dualbooten vanaf een netbook (in combinatie met win7 starter dus)?
Windows 7 is een mooi product alleen die starter edition... Bij het grof vuil die zooi!
Dus ik heb voor niets de worldstone vernietigd (keer op keer
)
Je wordt bedankt bliepje, weer een verslaving er bij

Je wordt bedankt bliepje, weer een verslaving er bij

- JJV
hmja..
als ik dan op mn msn al mensjes aan wow verlies.. en nu weer aan diablo
zit er voor mij niks anders op dan maar een reall life te gaan beginnen ofzo
(mn rug/schouders pikt t niet als ik zelf ook een verslaving ga doen)
als ik dan op mn msn al mensjes aan wow verlies.. en nu weer aan diablo
zit er voor mij niks anders op dan maar een reall life te gaan beginnen ofzo
(mn rug/schouders pikt t niet als ik zelf ook een verslaving ga doen)
~\v/~