Ik droomde dat kitten een jurk aan het maken was (met de hand

) voor een feestje die avond. Ik zocht haar in het enorme huis van mijn opa en oma omdat ik me alleen voelde en ik wist dat er heel veel wsers waren maar ik kon er geeneen vinden. Ik trof alleen maar mijn suffe oom steeds. Maar toen vond ik kitten, die bezig was met de jurk. Er kwam iets niet mooi uit qua plooitjes in de rok en toen gaf ik een tip.
Ik zocht ook iemand om te praten omdat ik daarvoor ruzie had met iemand in een alternatief winkeltje omdat zei steeds klef aan het doen was en ik haar steeds wegduwde waarop zij zei 'hou je dan niet van me' waarop ik boos 'nee!' riep en iedereen in de winkel als in een slechte film schrok en alles uit handen liet vallen om naar mij te kijken terwijl de andere dame begon te pruilen. Ik riep nog iets in de trant van 'niet op die manier in ieder geval!' en stormde weg.
In ieder geval, ik zocht iemand om mee te praten. En ook (het meest schokkende en bwugh van de hele droom) omdat ik erachter was gekomen dat mijn moeder naar een speelfeest ging in Venlo en ik er ook heen wilde maar mijn moeder niet kon bereiken om te vragen of zij dat wel ok vond om haar dochter daar te treffen.
Terwijl ik dat er allemaal uitgooide was kitten dus bezig met naald en draad aan die gruwelijk kitsche prinsessenjurk en toen ik zei dat ik niet eens wist met wie mijn moeder naar dat feest ging zei kitten 'oh, ze gaat met mij <insert evil grin>". "Dus mijn moeder gaat met de moeder van <naam welpjes> naar een smfeest om daar te spelen?" zei ik toen. Waarop kitten weer zei 'ja, als je het zo brengt is het wel goor ja'.
Te bizar! En iew! Kitten en mijn moeder!!! Dat kan echt niet gewoon.