dromen over ws topic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Voleuse

Re: dromen over ws topic

Bericht door Voleuse »

Pluu schreef:Rare droom Voleuse. Zo goed is mijn statistiek nou ook weer niet hoor! En feestjes vieren terwijl Dak in het ziekenhuis ligt is niet aardig!

Dat je het goed maakt met seks dan wel weer :clown:
Nee, hij lag niet in het ziekenhuis, maar gewoon op de benedenverdieping in een ziekenhuisbed :clown: Hij was dus wel op het feestje, maar alleen bewusteloos :P.

@ fixertje: ik zou dus alleen scenarios kunnen schrijven als ik goed gedroomd heb. Misschien wel een goed idee eigenlijk. Dat is nog eens slapend rijk worden :mrgreen:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
colet

Bericht door colet »

En jij droomt van seks met een bewusteloze patient? Rare fetisjes bestaan er toch :clown:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Toen was hij weer beter! Heus!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

Ik heb afgelopen 2 nachten in een warme kamer geslapen, daardoor veel gedroomd. Ik wilde op bezoek bij DD en Boefje, maar die namen niet op. En toen kon het niet meer, want we wilden toch maar naar Next en toen was het te ver omrijden. Onwrikbaar wilde met me spelen, ondanks dat ik dat niet wilde, want dat was goed voor me en dat had ik nodig, dus moest het toch. En er was een verrassingsfeestje voor me georganiseerd door WS'ers die me overvielen. Maar mijn moeder was er ook en iemand had haar een hele extreme speelkamer laten zien... Het zijn allemaal maar flarden van dromen van 2 nachten, maar... :shock:
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Hèhè, zo niet des Onwrikbaars! :D
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Vannacht droomde ik dat ik naar een groot feest ging waar een heleboel Ws'ers zouden zijn. Ik liep rond in een soort onderaardse keldergewelven, alles heel donker, maar er was geen kip te bekennen. Ik dacht dat ik waarschijnlijk te laat was, want ik zag ineens een paar mensen bezig met dweilen. Ik rook chloor en vond het reuze ongezellig.Uiteindelijk zag ik toch nog een feestganger, een soort dronken cowboy die luidkeels verkondigde dat hij moslim geworden was :shock:
Ik besloot om maar snel naar huis te gaan. Nog net op tijd weg, want er kwam ineens een hele schoolklas binnen. Een rondleiding in het kader van voorlichting.
Blij dat ik toen wakker werd :P
kitten

Bericht door kitten »

Hahaha!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik droomde dat ik op vakantie was met familie. Het was ergens in Zwitserland ofzo, ik ieder geval sneeuwde het. Ik was met mijn moeder aan het winkelen, ik reed met de auto. We waren op zoek naar kadootjes voor Sinterklaas ofzo, dus we gingen een speelgoedwinkel in. Die speelgoedwinkel bleek echter een BDSM-speelgoedwinkel te zijn, gerund door ericadventure. Guilty was er ook om een bondageworkshop te geven. Ik ging als eerste de winkel binnen en zag ze achterin staan. Ik liep er vrolijk heen, begroette ze, en toen Guilty vroeg of ik model wilde zijn in zijn workshop zei ik natuurlijk ja. Ze begonnen me in te knopen en haalden diverse speelgoeddingen uit de winkel. Toen kwam mijn moeder ook de winkel binnen. ericadventure en Guilty begonnen samen een uitleg tegen haar over dat ik aan BDSM deed maar dat dat helemaal niet erg is, dat ze zich geen zorgen hoefde te maken, ze sloegen me alleen maar omdat ik het leuk vond, etc. Mijn moeder rende gillend de winkel uit.
Ik ga haar later met de auto achterna, maar als ik terug bij mijn familie kom weet iedereen het al en is iedereen boos. Mijn oom zegt dat hij het niet meer goed vind als ik naar het graf van mijn neefje ga (Die gewoon naast hem staat). Ik ben verdrietig en besluit dan maar met de auto weg te 'lopen'. Ik sluit me aan bij het carnaval in Brazilie, kom wat klasgenootjes tegen, we ontdekken samen een grot en daar volt ook nog een heel verhaal, maar daar komen geen WSsers meer in voor :P
thaliya

Bericht door thaliya »

Ik LOLde weer :)

ik droomde vannacht iets vaags over Voleuse. Ik weet alleen nog dat ik haar zag (nou ja, haar avatar dus) en dat ik dacht: oh, ga ik eindelijk eens wat ws'ers ontmoeten want die komen altijd in haar dromen voor :). Maar er was verder niemand :(.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Awwww wat zielig!

Ik droomde vannacht dat ik in een bioscoop een Dora-film zat te kijken. juffie zat naast me met Jeejtje op schoot, maar Jerry was nergens te bekennen. Uiteindelijk spotte ik hem 3 rijen voor ons. Hij keek heel chagerijnig (ja, dat kon ik aan zijn achterhoofd afleiden :P) en zat met de armen over elkaar. Ik vroeg wat er aan de hand was (dacht dat ze misschien ruzie hadden gekregen oid.). juffie legde uit dat Jerry in de afgelopen weken 10x een MacDonalds kinderfeestje had moeten organiseren. Elke keer was er wel een kind misselijk geworden en had moeten overgeven in het restaurant. Jerry was dus alle kinderen voorlopig even zat, zelfs zijn eigen Jeejtje :P
Crownless

Bericht door Crownless »

Ik droomde dat kitten een jurk aan het maken was (met de hand :shock:) voor een feestje die avond. Ik zocht haar in het enorme huis van mijn opa en oma omdat ik me alleen voelde en ik wist dat er heel veel wsers waren maar ik kon er geeneen vinden. Ik trof alleen maar mijn suffe oom steeds. Maar toen vond ik kitten, die bezig was met de jurk. Er kwam iets niet mooi uit qua plooitjes in de rok en toen gaf ik een tip.
Ik zocht ook iemand om te praten omdat ik daarvoor ruzie had met iemand in een alternatief winkeltje omdat zei steeds klef aan het doen was en ik haar steeds wegduwde waarop zij zei 'hou je dan niet van me' waarop ik boos 'nee!' riep en iedereen in de winkel als in een slechte film schrok en alles uit handen liet vallen om naar mij te kijken terwijl de andere dame begon te pruilen. Ik riep nog iets in de trant van 'niet op die manier in ieder geval!' en stormde weg.
In ieder geval, ik zocht iemand om mee te praten. En ook (het meest schokkende en bwugh van de hele droom) omdat ik erachter was gekomen dat mijn moeder naar een speelfeest ging in Venlo en ik er ook heen wilde maar mijn moeder niet kon bereiken om te vragen of zij dat wel ok vond om haar dochter daar te treffen.
Terwijl ik dat er allemaal uitgooide was kitten dus bezig met naald en draad aan die gruwelijk kitsche prinsessenjurk en toen ik zei dat ik niet eens wist met wie mijn moeder naar dat feest ging zei kitten 'oh, ze gaat met mij <insert evil grin>". "Dus mijn moeder gaat met de moeder van <naam welpjes> naar een smfeest om daar te spelen?" zei ik toen. Waarop kitten weer zei 'ja, als je het zo brengt is het wel goor ja'.

Te bizar! En iew! Kitten en mijn moeder!!! Dat kan echt niet gewoon.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

*Mantrachant* "Ouders hebben geen seks!Ouders hebben geen seks!Ouders hebben geen seks!Ouders hebben geen seks!Ouders hebben geen seks!Ouders hebben geen seks!Ouders hebben geen seks!Ouders hebben geen seks!Ouders hebben geen seks!Ouders hebben geen seks!Ouders hebben geen seks!Ouders hebben geen seks!Ouders hebben geen seks!Ouders hebben geen seks!Ouders hebben geen seks!Ouders hebben geen seks!"
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
kitten

Bericht door kitten »

Ikke wel! :D Maar niet met de moeder van Crownless!! :shock:
Pluu

Bericht door Pluu »

Voleuse! Ik heb over je gedroomd!

Je was zwanger. We waren op Next en je wist het net een dag. Iedereen was er heel blij mee, jij ook 8-) Je had er ook en vriendje bij, een beetje een stille lange jongen met donker haar die een beetje verlegen werd van de felicitaties.

:mrgreen:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

*hoopt dat het geen voorspellende droom is* :P
Plaats reactie