Instant seks
- kitten
Re: Instant seks
uh? 

Hulplijntjes > blader in telefoon > bel of nog beter SMS persoon > fuckie fuckie time.kitten schreef:uh?
Zo ben ik ooit als zwaar geil mannetje door mijn vrijgezellentijd heen gekomen.
- kitten
Ok, dat snap ik in dit topic. (Waarom heb ik jouw nummer nog niet?
) Maar de link met de quotes die je plaatste snap ik ff niet. Die gingen over jaloezie, toch?

Ik post soms wat chaotisch, mijn nederige excuses daarvoor.kitten schreef:Ok, dat snap ik in dit topic. (Waarom heb ik jouw nummer nog niet?) Maar de link met de quotes die je plaatste snap ik ff niet. Die gingen over jaloezie, toch?

Mijn nummer he, zie PM (en oh god wat genereerd deze post nieuw materiaal voor het roddeltopic!).
- kitten
onterechte roddel dan, ik heb niks in mijn PM inbox! :icon_sad: *zucht*
- eireann
- Site Admin
Zeg trouwens ; als ik die kerel z'n nummer dan heb, wat dan ? Ik dacht aan een sms in de trant van: Hey, t was leuk je weer te zien, ben je in de markt voor oneerbare voorstellen? Anne
of zoiets, das wel duidelijk toch?
**Self Rescuing Princess**
- kitten
Lijkt me wel. 

Wel even zeker hebben voor jezelf of je diegene als hulplijntje ziet of als meer en daarbij ook zeker weten dat de ander dezelfde bedoelingen heeft. Scheelt een hoop geouwehoer achteraf 

ja duidelijk is het .... "Neuken?" is nog duidelijker..eireanne schreef:Zeg trouwens ; als ik die kerel z'n nummer dan heb, wat dan ? Ik dacht aan een sms in de trant van: Hey, t was leuk je weer te zien, ben je in de markt voor oneerbare voorstellen? Anne

- eireann
- Site Admin
Heb maar eens het hele topic gelezen en damn wat is dat slecht voor me.
Tot nu toe kan ik mijn slachtoffers op 2 handen tellen maar dit allemaal lezen zorgt ervoor dat ik de onwijze drift krijg dit in 2010 minstens te verdubbelen. Hypothetisch gezien dan hè...
Tot nu toe kan ik mijn slachtoffers op 2 handen tellen maar dit allemaal lezen zorgt ervoor dat ik de onwijze drift krijg dit in 2010 minstens te verdubbelen. Hypothetisch gezien dan hè...
Laatst gewijzigd door Chris op 01 jan 2010, 15:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb het 15 uur volgehouden dus ik ben wel een beetje trots op mezelf ja.fantashe schreef:Want jij was 200% monogaam en celidinges...

- kitten
Ja zeg, ik zoek natuurlijk wel een beetje erváááren mannen!Chris schreef:Tot nu toe kan ik mijn slachtoffers op 2 handen tellen...