Ongecontroleerde rant topic!
- Ravelijne
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Ik heb echt nog nooit technische problemen met Paypal gehad... Oh wacht, dit is het ongecontroleerde rant topic, niet het computerproblemen topic. Hmmm, ik laat het toch maar staan als datapoint. Misschien ligt het niet aan de site maar aan iets anders? Firewall ofzo?
- JerryM
Ya, paypal is het minst slechte internationale betalingsmiddel. helaas.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Euh. Creditcard?fixertje schreef:Kan iemand een goed, veilig, snel en makkelijk te gebruiken betaalsysteem voor internet bedenken? Paypal is ongelofelijk kut, klote, slecht, waardeloos, debiel, traag, onwerkbaar, rampzalig.
Enige nadeel van PayPal is dat zij met alles wat maar enigzins met erotiek in verband kan worden gebracht, geen zaken doen.
En daarom kun je PayPal niet gebruiken voor Fetlife.
En daarom kun je PayPal niet gebruiken voor Fetlife.
- Peter^
- Contacteer:
- Voleuse
Maar das alleen Nederlands he 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Daantje
- Contacteer:
Deal Extreme en andere chinese websites lusten geen ideal.
Een creditcard wil ik niet, aan de ene kant uit zelf bescherming en aan de andere kant omdat de maatschapijen van twee walletjes eten: consumenten betalen flinke rente, de verkopers leveren tussen de 1,5% en 5% van hun omzet aan comissie in.
Een creditcard wil ik niet, aan de ene kant uit zelf bescherming en aan de andere kant omdat de maatschapijen van twee walletjes eten: consumenten betalen flinke rente, de verkopers leveren tussen de 1,5% en 5% van hun omzet aan comissie in.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Had het lang geleden in een ander draadje al eens toegezegd maar glad vergeten. Vandaar nu dan toch nog maar. Er is dus een pre paid creditcard in de handel/omloop/gebruik/hoe je het ook noemt. Deze kaarten staan ook bekent als Debitcard.
Zelf gebruik ik deze van moneybookers. Voordeel van deze is dat je die met ideal kun bevoorraden.
Principe: je zet er met ideal wat geld op, betaald ermee als met een normale creditcard maar zonder de vervelende veel te hoge rente of jezelf in de verleiding te brengen om te veel uit tegeven zoals met een normale creditcard makkelijk gebeurd.
@fixertje: je hebt gelijk hoor PayPal is regelmatig gewoon ruk.
@Voleuse: ideal is niet alleen Nederlands hoor. Mijn WoW account (Amerikaans) betaal ik er ook mee en nog wel meer buitenlandse dingen.
Zelf gebruik ik deze van moneybookers. Voordeel van deze is dat je die met ideal kun bevoorraden.
Principe: je zet er met ideal wat geld op, betaald ermee als met een normale creditcard maar zonder de vervelende veel te hoge rente of jezelf in de verleiding te brengen om te veel uit tegeven zoals met een normale creditcard makkelijk gebeurd.
@fixertje: je hebt gelijk hoor PayPal is regelmatig gewoon ruk.
@Voleuse: ideal is niet alleen Nederlands hoor. Mijn WoW account (Amerikaans) betaal ik er ook mee en nog wel meer buitenlandse dingen.
aaauuuuwww
nu voor de 2de keer in een UUR!!! mijn kaak uit de kom..
volgende de kaakchirurg is daar niets aan te doen.. maar het doet wel pijn.. auwie
nu voor de 2de keer in een UUR!!! mijn kaak uit de kom..
volgende de kaakchirurg is daar niets aan te doen.. maar het doet wel pijn.. auwie
- kitten
is het ook.. ibu's etende .. zo meteen fijn nog een ibu erin
*Heeeeeeel erg veel scheldwoorden bedenken hier*
Ongelofelijk... al 2 weken probeer ik een middagje vrij te krijgen gewoon zomaar en al 2 weken nee want daar is het druk en daar en daar (Ohw jah er is geen hol te doen btw aangezien er bijna geen was binnen komt). Kreeg in vandaag weer de reactie nee want je moet hier helpen, ben ik aan het helpen zie ik onze productie leider druk rondlopen overal komt ie ook naar mij toe uiteindelijk om te zeggen dat qua was het wel gaat dat iedereen morgen vrij heeft (DUH!!!) maar tja de was moet toch wel uitgesorteerd worden (jah dat doe ik dus) of dat ik dan vandaag iets langer wilde blijven dan hoefde ik morgen ook niet terug te komen.
Ok opzich wel lang weekend (nja 4 uurtjes maar morgen) maar wat een gezeik dat ik niet gewoon een middag vrij kon krijgen blah blah Grrrrrrr
-xxx- jacky
Ongelofelijk... al 2 weken probeer ik een middagje vrij te krijgen gewoon zomaar en al 2 weken nee want daar is het druk en daar en daar (Ohw jah er is geen hol te doen btw aangezien er bijna geen was binnen komt). Kreeg in vandaag weer de reactie nee want je moet hier helpen, ben ik aan het helpen zie ik onze productie leider druk rondlopen overal komt ie ook naar mij toe uiteindelijk om te zeggen dat qua was het wel gaat dat iedereen morgen vrij heeft (DUH!!!) maar tja de was moet toch wel uitgesorteerd worden (jah dat doe ik dus) of dat ik dan vandaag iets langer wilde blijven dan hoefde ik morgen ook niet terug te komen.
Ok opzich wel lang weekend (nja 4 uurtjes maar morgen) maar wat een gezeik dat ik niet gewoon een middag vrij kon krijgen blah blah Grrrrrrr
-xxx- jacky
kaak zit terug in kom.. nog wel een beetje pijn nu de laatste Ibu die ik in huis had uitgewerkt is
- Daantje
- Contacteer:
Mag ik weer een normale avondspits? Eentje zonder asociale ouderen die niet even netjes wachten tot iedereen is uitgestapt. En zonder dagjesmensen die op de meest godsonmogelijke plaatsen, bovenaan de roltrap bijvoorbeeld, stil gaan staan om dan eens uitgebreid te gaan bedenken welke kan ze op moeten. En zonder krijsende kinderen. "IK WIL BOVEN! BOOOOVEEEEN! MAG IK EEN SNOEPJE? WAAROM NIET, NOUHOUHOU IK WIL EEN SNOEPJE! MAMA HIJ PAKT MIJN BOEKJE AAAAAF"
In de spits gewoon chagrwinige forenzen graag, die weten welke kant ze op moeten, die je rustig laten uitstappen gewoon rustig hun krant lezen.
In de spits gewoon chagrwinige forenzen graag, die weten welke kant ze op moeten, die je rustig laten uitstappen gewoon rustig hun krant lezen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- juffie
- Site Admin