WS valt af!
- Ravelijne
Re: WS valt af!
Ik ben geloof ik de enige spa liefhebber in dit topic. 

Ik hou ook van Spa Rood maar drink net zo goed iets van een ander merk wat er op lijkt. Water met koolzuur vind ik lekkerder dan plat water.
- Voleuse
Oh ik vind spa rood ook echt vies! Veeels teveel prik naar mijn idee.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- lunaaa
Ik ook; die spa met die lichtgroene dop vind ik wel lekker.
@Marijke; Ik heb een jaar of vijf geleden een kh-arm dieet gedaan (south beach). Twee weken geen kh, behalve groenten en dan langzaamaan weer gaan toevoegen. Ik vond het ideaal om dat ik daardoor dus wel echt ben afgekickt van de cravings. Ik heb eventueel een boek voor je; wel vrij amerikaans, maar daar lees je wel doorheen.
Een lekker receptje voor de niet low-carber; de guacamole is een speedo-variant, ik weet dat echte veel lekkerder is. Net zoals dat ik salsasaus uit een potje had, versgemaakt is lekkerder, maar niet geschikt voor werkdagen.
Ik heb een halve avocado geprakt met citroensap, peper en zout, paprikapoeder, koriander en komijn, zodat je een soort guacamole krijgt. Hier heb ik twee kleine meergranenwraps mee ingesmeerd. Vervolgens de wraps belegd met sla, tomaat en komkommer en hier heb ik 100 gram gebakken kipblokjes over verdeeld. Die had ik met dezelfde kruiden gekruid en vervolgens gebakken in een beetje olie. Vervolgens salsasaus eroverheen. Ik heb trouwens 200 gram kip gebakken en het twee dagen gegeten. De halve avocado bleef goed door de pit erin te houden en er citroensap over te sprenkelen.
@Marijke; Ik heb een jaar of vijf geleden een kh-arm dieet gedaan (south beach). Twee weken geen kh, behalve groenten en dan langzaamaan weer gaan toevoegen. Ik vond het ideaal om dat ik daardoor dus wel echt ben afgekickt van de cravings. Ik heb eventueel een boek voor je; wel vrij amerikaans, maar daar lees je wel doorheen.

Een lekker receptje voor de niet low-carber; de guacamole is een speedo-variant, ik weet dat echte veel lekkerder is. Net zoals dat ik salsasaus uit een potje had, versgemaakt is lekkerder, maar niet geschikt voor werkdagen.

Ik heb een halve avocado geprakt met citroensap, peper en zout, paprikapoeder, koriander en komijn, zodat je een soort guacamole krijgt. Hier heb ik twee kleine meergranenwraps mee ingesmeerd. Vervolgens de wraps belegd met sla, tomaat en komkommer en hier heb ik 100 gram gebakken kipblokjes over verdeeld. Die had ik met dezelfde kruiden gekruid en vervolgens gebakken in een beetje olie. Vervolgens salsasaus eroverheen. Ik heb trouwens 200 gram kip gebakken en het twee dagen gegeten. De halve avocado bleef goed door de pit erin te houden en er citroensap over te sprenkelen.
- skaoot
Wie wil er met mij trouwen?! Ook motivatie wil...
En ik doe ook aan Spa. Ook aan Spa rood. Ik hou wel van bubbels
En ik doe ook aan Spa. Ook aan Spa rood. Ik hou wel van bubbels

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
- juffie
- Site Admin
- Daantje
- Contacteer:
Ik ben met water drinken vrij makkelijk. Als het maar fris en koel is. Lauw vind ik kraanwater niet lekker. Als ik écht enorme dorst heb drink het liefst juist iets bitters als spa rood of bitterlemon. Dat hakt er even goed in om dat scherpe kantje van het dorst gevoel weg te nemen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Vandaag ben ik precies twee maanden met mijn nieuwe levensstijl bezig en ik ben super blij met het resultaat: ik heb meer energie, meer concentratie, stabielere emoties, geen behoefte meer aan suikerrijk eten, een betere conditie, een strakker lijf en last but not least 13,8 kilo minder gewicht. Ik ben bijna op de helft van het voorgenomen gewichtsverlies en ik geloof echt dat ik het kan. Gisteren een blouse aan gehad die vijf jaar ongebruikt in de kast heeft gelegen omdat 'ie te klein (en ik te groot) was. *Blij!*
probeert zich goed te houden met een mantra: ik ga niet troost-eten, ik ga niet troost-eten, ik ga niet troost-eten
Geeft Lotus een knuff. Komt goed! Je kunt het eten laten staan echt waar!!
- kitten
Sterk zijn lotus! Je weet waar je het voor doet! Straks ga je er blij om zijn dat je sterk bleef!
- skaoot
Vanmorgen dan eindelijk op de weegschaal gesprongen. Meh, meer dan ik zelf had ingeschat.
Oh well, motiveert wel om straks bij boodschappen doen het ongezonde spul te laten staan. Deze week al geen fris in huis gehaald, wooooot.
Oh well, motiveert wel om straks bij boodschappen doen het ongezonde spul te laten staan. Deze week al geen fris in huis gehaald, wooooot.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
- Crownless
@ lotus: Tip: koop een bakje aardbeien of kersen. Lekker zoet en beter dan chocola.
Wat mij trouwens echt heel goed helpt is de mantra: Er bestaat niet zoiets als verkeerd eten, er bestaat wel zoiets als verkeerde porties.
Dus als ik dan toegeef aan verleiding, kan ik ook volstaan met een kleine portie. Zo at ik donderdag 5 handjes nib-it's (oeh, de verleiding!) ipv me als een hongerige wolf op de zak te storten en daarna te denken 'oh fuck, nou ja, ik heb nu toch al gefaald, laat ik die koekjes en m&m's ook nog maar opeten.'.
Het blijft lastig, alles is lekker! Maar voor mij is het makkelijker om te zeggen 'ok, als ik echt echt echt behoefte heb aan een patatje of drpeper, dan pak ik wel een klein frietje of koop ik een blikje ipv een anderhalve literfles. En er dan ook van te genieten ipv dat stomme 'ik faal!'-schuldgevoel.
Wat mij trouwens echt heel goed helpt is de mantra: Er bestaat niet zoiets als verkeerd eten, er bestaat wel zoiets als verkeerde porties.
Dus als ik dan toegeef aan verleiding, kan ik ook volstaan met een kleine portie. Zo at ik donderdag 5 handjes nib-it's (oeh, de verleiding!) ipv me als een hongerige wolf op de zak te storten en daarna te denken 'oh fuck, nou ja, ik heb nu toch al gefaald, laat ik die koekjes en m&m's ook nog maar opeten.'.
Het blijft lastig, alles is lekker! Maar voor mij is het makkelijker om te zeggen 'ok, als ik echt echt echt behoefte heb aan een patatje of drpeper, dan pak ik wel een klein frietje of koop ik een blikje ipv een anderhalve literfles. En er dan ook van te genieten ipv dat stomme 'ik faal!'-schuldgevoel.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!