Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Feline
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Feline »

tomboy gaat niet echt samen met dat babyroze en de afgebeelde tuinierende/klussende burgertrutjes :nooo:
Rauw Beestje

Bericht door Rauw Beestje »

Juist, Feline, jij snapt em! :)
leonietje

Bericht door leonietje »

Mijn collega haalt momenteel weer het bloed onder mijn nagels vandaan. Nog even en ik ontplof tegen hem. Deed ik net al bijna hoop dat ie door heeft dat ie op zn woorden moet passen nu...
Pluu

Bericht door Pluu »

Ik wil best een roze hamer, maar heb er vooral geen zin in om meer voor een hamer te betalen omdat ie toevallig roze is.

Ergens is het natuurlijk beledigend, om te denken van, laten we gereedschap voor vrouwen maken.. weet je wat, we maken het roze, dan vinden de vrouwtjes het vast wel mooi. Aan de andere kant ís het ook wel ontzettend tof om een roze toolkit te hebben. 8-) Maar dan wel alleen als je echt kan klussen. Ik weet niet, ik zie het al voor me, je huurt een klusbedrijf in, en dan komt daar een vrouw aan in een roze bestelbusje met allemaal roze gereedschap, in haar roze overal. En dan lacht iedereen, maar als ze dan aan het timmeren en zagen gaat en ze timmert en zaagt iedereen eruit.. met haar roze hamer.. daz wel weer stoer.

Ik zou t zelf niet moeten doen, klussen in het roze. Ik zou zelf teveel het vooroordeel bevestigen van, ow my god, daar komt een meisje aan met een roze hamer, zoek dekking.
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Deze beter dan? "ow my god, daar komt een meisje aan met een roze BIJL, zoek dekking"

Vanaf heden, bij mij in de achtertuin: geheel gratis en non-consensual stoned worden :clown:
Fijn hoor dat de coffeeshop in de straat rekening houdt met de buren en vanwege de stankoverlast nu een geweldig afzuigapparaat heeft geplaatst. Aan de achterkant weliswaar, waardoor er nu de hele dag een constante weed-rook door mijn tuin blaast. En door de tuinen van de buren, maar die zitten er verder vanaf.

Het is écht een enorme schoorsteen :shock: , alleen komt ie niet hoger dan de eerste etage. En dan blijft natuurlijk alles hangen tussen de huizen.
Om nog maar te zwijgen van het lawaai wat het ding produceert....
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Slechte oplossing! bezwaar aantekenen? Jij bent toch OOK buren?
**Self Rescuing Princess**
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Mijn man is gisteren gelijk naar de coffeeshop gegaan :lol: en werd daar zeer vriendelijk ontvangen. Ze zijn natuurlijk als de dood voor buren die bezwaar hebben. Een half uurtje later werd het afzuigding afgezet. Waarschijnlijk komen er nog speciale filters op. We wachten wel even af ;)

Maar ik vraag me wel af wie er in godsnaam zoiets stoms bedacht heeft...
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

iemand die teveel heeft gerookt waarschijnlijk :)
**Self Rescuing Princess**
cmeermin

Bericht door cmeermin »

:lol:
Dat zal het zijn! Toch een beetje merkwaardig achteraf dat het ding ook geplaatst is in de nacht, vorige week. Niks in de gaten, totdat je uit het raam kijkt en huh ?:shock:

De laatste dagen zit ik niet meer zo vaak in mijn tuintje, meestal ga ik gelijk maar liggen. :mrgreen:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Jerry zit Southpark te kijken op zijn laptop. :eerie:

Enig idee hoe FUCKING!!! irritant die stemmetjes zijn om naar te luisteren als je zelf niet kijkt??? :eerie:
MILF :grin_ani:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ga zelf ook kijken dan :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

cmeermin schreef:Deze beter dan? "ow my god, daar komt een meisje aan met een roze BIJL, zoek dekking"

Vanaf heden, bij mij in de achtertuin: geheel gratis en non-consensual stoned worden :clown:
Fijn hoor dat de coffeeshop in de straat rekening houdt met de buren en vanwege de stankoverlast nu een geweldig afzuigapparaat heeft geplaatst. Aan de achterkant weliswaar, waardoor er nu de hele dag een constante weed-rook door mijn tuin blaast. En door de tuinen van de buren, maar die zitten er verder vanaf.

Het is écht een enorme schoorsteen :shock: , alleen komt ie niet hoger dan de eerste etage. En dan blijft natuurlijk alles hangen tussen de huizen.
Om nog maar te zwijgen van het lawaai wat het ding produceert....
schoorstenen van dergelijk afzuigers horen boven de omliggende daken uit te steken. Of de lucht moet volledig gefilterd worden.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

leuk om te weten wat hoort, maar dat verandert ff niks aan feit dat het niet zo was en nu maar zien hoe het voor elkaar te krijgen...
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

@Voleuse: Die stemmetjes zijn óók irritant als je wel kijkt. Same difference! :eerie:
MILF :grin_ani:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Was een grapje ;)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie