WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
tessie
Contacteer:

Re: WS valt af!

Bericht door tessie »

Hij eet heel vaak lekkere dingen die ik niet mag hoor :-) Maar hij is dan ook niet op dieet. Maar dit was wel heel lief ja, het is echt ZO lekker!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Aaaaaarchhh! :panic:

CHIPS CRAVING!!! Ik had net een zak lay's oven chips opengedaan toen Jerry tegen me begon te zeiken en te preken. :eerie: En toen werd ik zo kwaad dat ik de zak naar hem toe gooide. (gelukkig landde die wel gunstig...)

En nu issie het tussendoortje aan het fixen dat ik wél mocht van Sonja.

Zuivel. Meh. Heb zin in zout en hartig.

Maar... Jerry is wel heel lief, toch, ondanks zijn gepreek. Of juist daardoor. Nou ja, enniewee, hij is gewoon een lief vriendje dat mij gewoon maar ff laat gaan. :inluv:

:kiss: schatje. loveyou. :kiss:
MILF :grin_ani:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Aahwww!
En het is ook moeilijk he, zeker als er ook dingen in huis zijn die je niet mag. Ik hoop dat je sonja-tussendoortje toch ook wel smaakt! *knufff*
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ja het was wel lekker hoor, maar ik had niet zoveel zin in zoetig en zuivel. Ik wilde hartig! En zout! En crunchy en niet zacht. Enzo...

Jerry is liehief! :kiss:
En knuff terug!
JerryM

Bericht door JerryM »

:kiss:
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
skaoot

Bericht door skaoot »

Shoppen was best leuk, maar ook toch duidelijk dat de kilos die ik eraf had gesport grotendeels terug zijn gesneakt :(
Eens gaan bedenken wat werkt voor mij: geen boodschappen en keukenheld, en ga drukke tijden tegemoet... Denk dat ik vooral vanalles NIET in huis moet halen. Dan hoef ik me alleen even in de supermarkt in te houden, en thuis is er vervolgens niks om voor te bezwijken.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Je hebt nu een vriezer, helpt het om op je vrije dagen grote hoeveelheden te koken en in te vriezen? Zo heb ik eigenlijk altijd wel nasi, pastasaus en vaak ook Indiase curry of Mexicaanse wrapvulling in de vriezer.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

@juffie Go you en lief van Jerry! Hier hebben we trouwens ook allebei meer behoefte aan zout dan gewoonlijk, dat hangt voor ons samen met de warmte. Je verliest meer, dus moet je ook meer aanvullen. Ik krijg dan ook altijd trek in chips, hoewel eigenlijk sport drank (of nog beter, jong kokossap) waarschijnlijk sneller helpt.
kitten

Bericht door kitten »

Jerry = held! Eerst met het afkicken van roken en nu met je cravings! :worshippy:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

En vergeet de zwangerschapshormonen niet! 8-)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Gatverdamme...

Ik zit tot nu toe al 6 weken braaf Sonja Bakker te volgen. Okee, ik zondig zo nu en dan, maar echt heel erg in het minimale. En dan nog zo gezond mogelijk, dus bijv. oven chips, een stukje chocola ipv een hele reep, een minimaal stukje taart (1x), weinig saus ALS we al een keer frietjes eten, etc. Niet in verhouding staand met wat ik eerst naar binnen kon werken.

Ik drink geen suiker meer in mijn koffie/thee. Drink vrijwel geen ander drinken meer dan water. Als ik al ander drinken drink, dan is het een enkel glas Optimel of sinaasappelsap.

Ik eet ontbijt, tussendoortje, lunch, tussendoortje, diner, en als het mag, tussendoortje. Als ik geen tussendoortje mag en ik wil écht graag iets, dan pak ik een stuk fruit.

Ik voel aan mijn lichaam dat het minder ploffig wordt, ik zie het aan mijn gezicht dat het minder dik is, ik heb het idee dat mijn kleding ook iets losser gaat zitten, maar toch merk ik het niet aan de weegschaal.

En dat is fucking demotiverend. :nopompom:

Maandag moet ik sowieso naar de huisarts, ga het hier ook met hem over hebben. Er MOET gewoon gewicht af. Mijn knieën en enkels en om over mijn rug nog maar te zwijgen, vinden deze last meetorsen gewoon niet grappig meer.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Balen, juffie. Ik ken het, weet hoe het voelt en het zuigt! Knufff!
kitten

Bericht door kitten »

Lieverd, je hebt bijna een week hier gelogeerd en ik vond het knap, wat je deed. Dat stukje taart was echt klein. Je hield je zo netjes aan Sonja's voorschriften. Elke dag volgen wat ze voorschreef, tot de exacte avondmaaltijd aan toe. Met dat kleine beetje zondigen had het mss wat langzamer gegaan, maar stilstaan kan ik niet verklaren, want je deed het echt goed! Meet je maten met een meetlint. Voel wat je voelt, minder plofferig, losser zittende kleding. Hou je dáár aan vast! Want het doet echt wel wat!
Bregje}t{

Bericht door Bregje}t{ »

Echt zo herkenbaar juffie. Wel vol blijven houden, je hebt best kans dat er over een week opeens veel af is. Bij mij gaat het ook altijd met horten en stoten. Soms ineens een kilo minder en dan ineens paar weken zo goed als niets. Heel irritant.

Overleggen met huisarts is altijd een goed plan, hij heeft misschien nog wel anere tips voor je.

Succes!!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

In navolging van jou, Bregje...

Vandaag een goed gesprek gehad met de huisarts. Hij heeft me eerst naar het lab gestuurd om bloed te prikken om te kijken of mijn schildklier goed functioneert. Hij hoopt er eigenlijk op dat het daar zit, want dat is een relatief simpele oplossing. Mocht het zo zijn dat mijn schildklier goed is, dan staat hij achter een verwijzing naar een internist om wat ingrijpendere maatregelen te treffen en om verder te praten over een operatie.
Plaats reactie