WS valt af!
- kitten
Re: WS valt af!

- juffie
- Site Admin
Ik ben al meer dan 8 jaar bezig, op en af.
Maar hee, niet altijd over gepost / geschreven want dan mislukte het weer. En dan was ik een loser he.
#struisvogel
Heb ook al meerdere stoppogingen met roken ondernomen voordat het écht lukte en zo. Weten jullie ook niet allemaal.
Edit: Maar ik snap dat het behoorlijk uit de lucht komt vallen voor de meesten.

Maar hee, niet altijd over gepost / geschreven want dan mislukte het weer. En dan was ik een loser he.

Heb ook al meerdere stoppogingen met roken ondernomen voordat het écht lukte en zo. Weten jullie ook niet allemaal.

Edit: Maar ik snap dat het behoorlijk uit de lucht komt vallen voor de meesten.
MILF 

- tessie
- Contacteer:
Maar waarom dan gelijk al over een operatie hebben? Schildklierproblemen daar heb je toch gewoon medicijnen voor waarbij een operatie helemaal niet nodig is... Naar mijn idee is een operatie alleen nodig als het na een hele tijd nog steeds niet lukt om je schildklier stabiel te krijgen, toch?
En niet om je te ontmoedigen, maar ook met goed ingestelde medicijnen kan het dan nog steeds zo zijn dat je erg moeilijk af kan vallen.
En niet om je te ontmoedigen, maar ook met goed ingestelde medicijnen kan het dan nog steeds zo zijn dat je erg moeilijk af kan vallen.
-
@ tessie volgens mij bedoelde juffie dat als de schildklier gewoon goed werkt dat er dan gekeken word naar een maagbandje of een maagverkleining.
- tessie
- Contacteer:
Oohh ja ik zie het nu, ik las het verkeerd. Sorry!
- juffie
- Site Admin
Spannend juffie!
Ze kijken wel of je ook al genoeg professionele hulp hebt gehad in het verleden met afvallen (iig dat deden ze bij de obesitaskliniek), daarom was ik toen ook afgekeurd voor de operatie.
Mocht het zover koomen wordt het denk ik voor jou een maagband, maagverkleining doen ze nl pas bij een bmi hoger dan 40 en kan me niet voorstellen dat jij daar boven zit.
Iig even afwachten wat je bloedewaarden zijn, misschien is het wel een stuk makkelijker op te lossen.
Ze kijken wel of je ook al genoeg professionele hulp hebt gehad in het verleden met afvallen (iig dat deden ze bij de obesitaskliniek), daarom was ik toen ook afgekeurd voor de operatie.
Mocht het zover koomen wordt het denk ik voor jou een maagband, maagverkleining doen ze nl pas bij een bmi hoger dan 40 en kan me niet voorstellen dat jij daar boven zit.
Iig even afwachten wat je bloedewaarden zijn, misschien is het wel een stuk makkelijker op te lossen.
- juffie
- Site Admin
Dat zou natuurlijk ook het beste zijn.
Enne... verkijk je niet op mij. Ik zit aan een BMI van 37. Gelukkig idd niet boven de 40, maar ik heb al vaker meegemaakt dat mensen zich op mijn gewicht verkijken. Ergens is het vleiend, blijkbaar is het dan wel weer zo verdeeld dat het niet enorm opvalt, of ik weet me ernaar te kleden. (Alhoewel die vlieger ook niet meer opgaat als je met mensen gesaunaad of verzuipmeets hebt gedaan
, maar het zit er wel degelijk. 
Enne... verkijk je niet op mij. Ik zit aan een BMI van 37. Gelukkig idd niet boven de 40, maar ik heb al vaker meegemaakt dat mensen zich op mijn gewicht verkijken. Ergens is het vleiend, blijkbaar is het dan wel weer zo verdeeld dat het niet enorm opvalt, of ik weet me ernaar te kleden. (Alhoewel die vlieger ook niet meer opgaat als je met mensen gesaunaad of verzuipmeets hebt gedaan

MILF 

- tessie
- Contacteer:
Oohh, ik had dat nooit gedacht, dat jouw BMI zo hoog is, juffie. Ik was al verbaasd dat zo'n operatie uberhaupt een optie was, want zo dik vind ik je helemaal niet eruit zien.
In mijn beleving ben jij veel slanker dan ik. Terwijl mijn BMI wel wat lager is dan die van jou. Weird zeg.
In mijn beleving ben jij veel slanker dan ik. Terwijl mijn BMI wel wat lager is dan die van jou. Weird zeg.
- Daantje
- Contacteer:
Blijkaar is het goed verdeeld dan Juffie. Zo dik had ik je ook niet ingeschat.
Ik ga hier voor mezelf wat actiever meelezen. Niet dat afvallen nodig is, maar ik wil gewichtstoename een beetje in de hand houden. Genoeg verhalen van gehoord en gelezen van 10-20 kilo aankomen van die medicijnen.
Ik ga hier voor mezelf wat actiever meelezen. Niet dat afvallen nodig is, maar ik wil gewichtstoename een beetje in de hand houden. Genoeg verhalen van gehoord en gelezen van 10-20 kilo aankomen van die medicijnen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- juffie
- Site Admin
Grinnik, zelfs mijn huisarts keek bedenkelijk toen ik mijn gewicht vertelde. 'hmmm, dat gewicht? Zeker weten?' maar de weegschaal liegt niet he... En ook bij hem kwam dat gewicht er wel te staan, dus hij was in ieder geval toen wel overtuigd. 

MILF 

Hier een schildklierpatiënt. Je kunt te zwaar zijn als je schildklier niet goed werkt. En het kan zo zijn dat als je aan de medicijnen begint dat je afvalt. Maar dat hoeft niet. En als je afvalt, hoeft dat ook niet veel te zijn. Het ligt ook aan je bouw. Zo zal ik altijd stevig zijn ondanks dat ik aardig ingesteld ben met medicatie. Ik zal ook nooit op dieet gaan omdat dat mijn stofwisseling juist van pad brengt. Ik probeer af te zakken naar 75 kg door me aan de regels van de diëtiste te houden (hooguit 5 boterhammen per dag, 65 g rijst per portie etc. etc.) en door te gaan sporten (als ik eens wat meer energie heb, dat is dan weer het nadeel van die fucking schildklier). Ik schommel tussen de 75 en 80 kg en daar zal ik het mee moeten doen. Ik ben er tevreden mee.
-
WS valt af!
Ik kom hier ook maar weer meepraten
Ik was door gebruik van concerta heel erg afgevallen, maar inmiddels bijna terug bij af en weer boven het getal wat ik nooit meer wilde zien.
Voorlopig ben ik nog niet bezig met een echt dieet. Wel aan het bewegen, niet meer snoepen en geen frisdrank enzo.
Eerst even zien hoe dat gaat een poosje maar...
@juffie: dat van dat BMI is wel heel herkenbaar, ik word ook nooit zo zwaar geschat als ik ben

Voorlopig ben ik nog niet bezig met een echt dieet. Wel aan het bewegen, niet meer snoepen en geen frisdrank enzo.
Eerst even zien hoe dat gaat een poosje maar...
@juffie: dat van dat BMI is wel heel herkenbaar, ik word ook nooit zo zwaar geschat als ik ben
- juffie
- Site Admin
Ik denk dat jij hetzelfde getal op de weegschaal zag als ik... 
En over inschatten gesproken, ik vroeg vandaag nog aan mijn fysio, die mij al járen kent, en halfnaakt enzo, dus hij heeft het allemaal al eens gezien, wat hij dacht dat ik woog... Hij schatte me VIJF-EN-TWINTIG KILO!!!one11!!! te licht in! 25!
WTF!!! 
Zou ik dan een echt gevalletje 'zware botten' zijn?

En over inschatten gesproken, ik vroeg vandaag nog aan mijn fysio, die mij al járen kent, en halfnaakt enzo, dus hij heeft het allemaal al eens gezien, wat hij dacht dat ik woog... Hij schatte me VIJF-EN-TWINTIG KILO!!!one11!!! te licht in! 25!

Zou ik dan een echt gevalletje 'zware botten' zijn?

MILF 

- phedre
- Contacteer:
met een bmi van 32 val ik ook onder de obesitas geloof ik...
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken