Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Peter^
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door Peter^ »

Ik ontmoet de afgelopen dagen diverse leuke mensen, die mij een positief/energierijk gevoel geven.
murron

Bericht door murron »

Grinn gister weer een schuld(je) afbetaald ,dus weer een zorgje minder.

Gister ook te horen gekregen dat doggie gaat blijven bij de meneer waar wij zeer tevreden over waren.Ze zit daar op proef nu maar hij is zeer tevreden en wilde haar eigenlijk nu al niet meer missen.Volgend weekend komen ze nog 1x hier zodat kids en wij goed afscheid kunnen gaan nemen van haar.(zal moeilijk worden maar we laten haar met een zeer gerust hart met hem meegaan)

De katten zijn weer relaxed en komen steeds meer en meer bij ons beneden.

Gisteren leuke nieuwe schoenen/laarsjes voor jongste gehaald wat erg gezellie was geweest.

Oudste had weer een dikke voldoende gehaald (een 8 het hoogste wat ze nu nog krijgen)

Nog steeds zwaar in luv :inluv:

Ik ben gewoon weer happy met alles aant worden
:icon_biggrin: :static: :icon_biggrin:
mej.s

Bericht door mej.s »

Welkom thuis sandra. Een beetje laat... I know, maar was ff druk met de liefde :mrgreen:

Ondanks er een reorganisatie op het werk is en ik ook niet zeker ben van mijn baan over een jaar en de sores met de astma heb ik een heerlijk gevoel in mijn lijf. De herfst komt er aan en leuke dingen gepland met mijn lief en dochter de aankomende tijd. Het voelt aan als een gezinnetje wat ik zolang niet meer gevoeld heb en opeens het er weer is en vanzelf gaat. Het klikt super tussen mijn vriend en mijn dochter en dat maakt het allemaal een stuk makkelijker en gezelliger :)
JerryM

Bericht door JerryM »

murron schreef:Oudste had weer een dikke voldoende gehaald (een 8 het hoogste wat ze nu nog krijgen)
een 8? hoogste? dit was bij een open opdracht hopelijk?
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
murron

Bericht door murron »

Was bij topo en had ze 0 fout in.Is tegenwoordig geen 10 meer dan ,maar een 8 (tenminste hier op school ,geen idee hoe dat is op andere scholen)
Op rapporten geven ze ook geen 10en. mja vage bedoening
Chris

Bericht door Chris »

En dan als toelating voor een gymnasium minimaal een 8 hebben in je rapport (zo was dat toen ik in groep 8 zat) wordt zo ook wel een beetje lastig. :confused:

Ik word een beetje moe van scholen die hun eigen methodes verzinnen. Heb dik een jaar "vadertje" gespeeld en ik heb de ballen uit m'n broek gelachen van wat ik zo af en toe zag langskomen. "Engels leren ze wel van TV, Frans / Spaans is handig als ze op vakantie zijn" is een voorbeeld en de overige ga ik maar niet spammen voor de diverse leerkrachten die hier rondlopen. Ik heb er zelf niet voor geleerd maar is beetje jammer als een basisschool dingen verzint die ze vervolgens op een middelbare school niet kunnen toepassen. :)
kitten

Bericht door kitten »

Ik las laatste een artikel dat groep 8 werkwoordvervoegingen (het d-t verhaal) vrijwel helemaal foutloos doet. ALLE groep-8-ers! Ze leren het alleen weer af op het voortgezet onderwijs. :confused2: Dat het dus helemaal niet zo slecht gesteld is met onze jeugd. Alleen met onze adolecenten...
Chris

Bericht door Chris »

kitten schreef:Dat het dus helemaal niet zo slecht gesteld is met onze jeugd. Alleen met onze adolecenten...
Die zijn gewoon opstandig "Dan schrijf je het met dt" "Nee ouwe, ik doe het lekker met alleen t en om je te narren met een d!"
Compleet natuurlijk gedrag dus!

Oh en beginnen over het fokschaap gaat natuurlijk ook niet werken met die hormonale bommetjes!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

kitten schreef:Ik las laatste een artikel dat groep 8 werkwoordvervoegingen (het d-t verhaal) vrijwel helemaal foutloos doet. ALLE groep-8-ers! Ze leren het alleen weer af op het voortgezet onderwijs. :confused2: Dat het dus helemaal niet zo slecht gesteld is met onze jeugd. Alleen met onze adolecenten...
Dat herken ik van mezelf ook :P. Op de basisschool werd het ein-de-loos herhaald, maar toen ik in de derde middelbaar het opniew kreeg was ik alles alllllaaaang weer vergeten. En op de Pabo heb ik het nog een keer aangeleerd. Nu kan ik het :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Hecubah

Bericht door Hecubah »

Jurjen en ik zijn vandaag naar het asiel geweest, en we hebben een poes uitgekozen! Ze mocht niet meteen mee omdat ze nog gechipt kan worden, maar na Maandag mogen we haar in ons huisje verwelkomen!

Ze is 9 jaar, verlegen, maar eenmaal benaderd houdt ze wel van knuffelen. En ze is geheel wit! Zo'n lieverd :mrgreen:
_Kleine1.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Wat een lief beestje Hecubah! Pas wel op met dat asiel, ik weet uit ervaring dat je daar écht op je hoede moet zijn... Ze smeren je met liefde extra kosten aan, en hebben meermaals katten geplaatst met verborgen gebreken waar je zelf voor op mocht draaien.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
iezje

Bericht door iezje »

ooh wat een snoezige kat..

Vrolijk: heb een andere kant van mezelf ontdekt. En dat de persoon waar het op werd uitgeprobeerd dat best vermakelijk vond. Dus dat is vrolijk
Ook heb ik een enorme stapel boeken gekregen..waarvan een met een groene kaft en roze konijnenoogjes.. en een fles 4 roses om te mixen..
ranting

Bericht door ranting »

YAY HOERA!! De hypotheek is rond, en het verhuisbedrijf kan 13 oktober al. Gelukkig ben ik niet bijgelovig. ;) Morgen komen ze de verhuisdozen langsbrengen. Vijf-en-zeventig stuks, OMG! Dus niet alleen vrolijk maar ook een heeeeel klein beetje nerveus. Spannend! :banana: :banana: :banana:
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

dat is snel gegaan, gefeliciteerd man!
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
kitten

Bericht door kitten »

Succes ranting!!! :static:
Plaats reactie