Jeejtje, Tweejtje & Threejtje
Re: Het WS-babytopic
Ohhh ik wil heel graag komen maar kan niet weg :-((((!
* heel graag jeetje wil zien, en juffie en Jerry wil knuffelen*
* heel graag jeetje wil zien, en juffie en Jerry wil knuffelen*
- juffie
- Site Admin
Ze is vandaag nog niet gewogen, gaat straks (tussen de middag ongeveer) gebeuren. 
Heeeeeerlijk, 7 uur slaap is echt een oppepper to da max!
Ik voel me ook weer een beetje beter, krijg er vandaag staaltabletten bij, dus hopelijk wil dat hb ook weer iets toenemen.

Heeeeeerlijk, 7 uur slaap is echt een oppepper to da max!
Ik voel me ook weer een beetje beter, krijg er vandaag staaltabletten bij, dus hopelijk wil dat hb ook weer iets toenemen.

MILF 

- puppie
Ik heb vandaag een dubbele dienst... :-/
Morgen of donderdag kan ik dan weer wel
Morgen of donderdag kan ik dan weer wel

Ik zou heel graag langskomen, maar dat gaat financieel gewoon niet lukken, sorry 

- juffie
- Site Admin
Geeft niet faery.
Snap ik hoor. 
En puppie: Leuk als je zin en tijd hebt! Hoor graag van je!
Jeejtje is daarstraks voor haar badje (voor het eerst door mij!!!
) gewogen en ze is in 2 dagen tijd maar liefst een ons!!! aangekomen! Ze weegt nu 4070 gr, net zoveel als op dag 2! Die zit binnen no time weer op dr geboortegewicht en ik denk dat ze ook echt zo'n Michellinpoppetjesbaby wordt. 

En puppie: Leuk als je zin en tijd hebt! Hoor graag van je!
Jeejtje is daarstraks voor haar badje (voor het eerst door mij!!!

MILF 

oew... die zijn schattig... van die babietjes waarvan het net lijkt of ze elastiekjes om de beentjes hebben gedaan enzo.
gek is dat... als ik dit zo lees dan wil ik ook weer.

gek is dat... als ik dit zo lees dan wil ik ook weer.

- eireann
- Site Admin
zooo ik kom eindelijk weer eens thuis !!!juffie schreef:Dank jullie allemaal voor de ontzettend lieve reacties! Ook zo leuk dat jullie zo weg zijn van de naam.
En nu mag ik eindelijk showen. Onze dochter...![]()
![]()
wat een beeldschone dame juf en jer !!! sjoooooooooooooooooooo

ik ga ff bijlezen !
heel erg gefeliciteerd !!

oepzz
- juffie
- Site Admin
Dank je wel. 
Ik heb trouwens gisteren mijn bevallingsverhaal helemaal uit mijn systeem gerammeld. 11 pagina's in word...
Blij dat het eruit is, ik heb daar rust door gekregen. Kan het nog steeds niet nalezen zonder te janken trouwens.
Ook het verslag van kitten heb ik al meerdere keren doorgelezen, ook dat is een tranentrekker.
En niet te geloven. Vandaag een week geleden zat ik er he-le-maal doorheen en gingen we 's avonds naar het ziekenhuis voor het slapen.
Jeminee, al bijna een week geleden!
Goddank heb ik 2 dagen extra kraamhulp gekregen doordat de bevalling zo zwaar was, maar ik wil helemaal niet dat ze ooit nog weggaat. Wat een geweldige engel is dat zeg! Ik kan nu al wel janken als ik eraan denk dat ze er volgende week niet meer is...
*klotehormonen*

Ik heb trouwens gisteren mijn bevallingsverhaal helemaal uit mijn systeem gerammeld. 11 pagina's in word...

Blij dat het eruit is, ik heb daar rust door gekregen. Kan het nog steeds niet nalezen zonder te janken trouwens.
Ook het verslag van kitten heb ik al meerdere keren doorgelezen, ook dat is een tranentrekker.
En niet te geloven. Vandaag een week geleden zat ik er he-le-maal doorheen en gingen we 's avonds naar het ziekenhuis voor het slapen.
Jeminee, al bijna een week geleden!
Goddank heb ik 2 dagen extra kraamhulp gekregen doordat de bevalling zo zwaar was, maar ik wil helemaal niet dat ze ooit nog weggaat. Wat een geweldige engel is dat zeg! Ik kan nu al wel janken als ik eraan denk dat ze er volgende week niet meer is...
*klotehormonen*

MILF 

- eireann
- Site Admin
knuffel voor juffie! (en jerry en jeetje, en de toffe kraamverzorgster!)
**Self Rescuing Princess**
- kitten
Awwww... En toch heel blij voor je dat je het zo getroffen hebt met je kraamhulp. liever dat je jankt als ze weggaat dan dat je elke ochtend jankt als ze komt!
(ik heb ook gehuild toen de eerste kraamhulp wegging hoor...)

- thaliya
Ben wel benieuwd naar de bevallingsverhaal eigenlijk *bevallingsverhalen fetish heeft* 
Maar als het te persoonlijk is dan snap ik dat
.

Maar als het te persoonlijk is dan snap ik dat

And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Hier nog zoeentje die wel nieuwsgierig is. Maar ik ben ook nieuwsgierig naar 't verslag dat kitten geschreven heeft. Begrijpelijk als je dat niet wilt delen trouwens hoor, want wel persoonlijk. Maar toch... vragen staat vrij.....
- Yara
Sluit zich bij de nieuwsgierigen aan. Als je het wilt delen natuurlijk.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth