Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
gecondoleerd Sabrina. en veel sterkte en knufvs enz.
Heel veel sterkte Sabrina... *knuf*
Gecondoleerd Sabrina... Sterkte voor jou en Romanticide de komende tijd. Binnenkort maar weer eens koffie/chocolademelk op Utrecht doen.
(met mij gaat het mwah: verkoudheid bijna weg, en als ik zeer langzaam loop of fiets doen mijn knieeen geen pijn (erg goed voor het oefenen in mindfulness...), maar mijn stemming swingt de pan uit (in de negatieve zin van het woord), dus daar ga ik bij mijn seksuoloog/therapeut maar even over zeuren donderdag)
(met mij gaat het mwah: verkoudheid bijna weg, en als ik zeer langzaam loop of fiets doen mijn knieeen geen pijn (erg goed voor het oefenen in mindfulness...), maar mijn stemming swingt de pan uit (in de negatieve zin van het woord), dus daar ga ik bij mijn seksuoloog/therapeut maar even over zeuren donderdag)
- Mack
Gecondoleerd Sabrina! Koester de mooie herinneringen. :close_knuf:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
-
gecondoleerd sabrina. veel sterkte de komende tijd.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
veel sterkte sabrina en een knuffel

- eireann
- Site Admin
Gecondoleerd Sabrina, verdrietige dingen...
**Self Rescuing Princess**
Gecondoleerd Sabrina....knuff en sterkte.
- Sabrina
Thanks allemaal voor de knuffels en condoleances, heel lief. Ook namens Romanticide bedankt!
De condoleance is zaterdagavond, de crematie is maandag. De klap is inmiddels flink ingeslagen, we hebben net de spullen al moeten verdelen in zijn kamer in het verzorgingshuis, want die moet binnen een week leeg zijn. Ja, je leest het goed, binnen een week. Rouwen heeft minder prioriteit dan een kamer legen, dus m'n ouders stellen hun verdriet maar een week uit.

De condoleance is zaterdagavond, de crematie is maandag. De klap is inmiddels flink ingeslagen, we hebben net de spullen al moeten verdelen in zijn kamer in het verzorgingshuis, want die moet binnen een week leeg zijn. Ja, je leest het goed, binnen een week. Rouwen heeft minder prioriteit dan een kamer legen, dus m'n ouders stellen hun verdriet maar een week uit.

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Peter^
- Contacteer:
Gecondoleerd Sabrina. Veel sterkte voor jou en je familie en Romanticide.
Je schreef: "Ik ben gisteren langs geweest...en heb nog fijn met mijn opa kunnen praten." Koester die mooie herinnering.
Je schreef: "Ik ben gisteren langs geweest...en heb nog fijn met mijn opa kunnen praten." Koester die mooie herinnering.
Gecondoleerd Sabrina en Romanticide
- kitten
kut, ik begin ziek te worden. Ik wil niet ziek worden, ik moet een taart afmaken!