Jeejtje, Tweejtje & Threejtje
- juffie
- Site Admin
Re: Het WS-babytopic
Hihi, dat kan ik niet, alles of niks 
Maar Jerry moet het nog lezen, die is daar nog niet aan toegekomen. Dus tot die tijd komt het sowieso nog niet online.
We hebben weer een goede nacht gehad, Jeejtje doet het hartstikke goed 's nachts, ze is gisteravond om 22 uur gevoed, daarna is ze vanaf 22.30 gaan slapen tot 4:00, om 4:30 lag ze weer in bed en vanochtend om 8:00 uur was ze er weer.
Ik quote Jerry: 'Wat een lief kind hebben we toch! Laat papa en mama zo lekker slapen!'
En dat is ook zo, ze zit al prima in een dag en nachtritme. Overdag krijgt ze zo om de 3 uur borstvoeding, 6 voedingen per dag,dat ook als een trein gaat, en 's nachts mag ze komen wanneer ze wil, en ze komt dus eigenlijk nog maar 1 keer.
Heerlijk, we kunnen zo weer even flink bijtanken.
Vandaag heb ik zelf wel wat buikpijn en lichte verhoging, moet het even in de gaten houden. Gisteren had ik last van de hechtingen, maar die zijn eruit gehaald door de verloskundige, dat kan het niet meer zijn.
We genieten zoveel we kunnen, maar inderdaad, het gaat zoooo snel!
Ze is vandaag alweer een week oud!!! Ik moest vannacht tijdens het voeden daar ook steeds aan denken; vorige week rond deze tijd had ik het een stuk minder naar mijn zin...

Maar Jerry moet het nog lezen, die is daar nog niet aan toegekomen. Dus tot die tijd komt het sowieso nog niet online.

We hebben weer een goede nacht gehad, Jeejtje doet het hartstikke goed 's nachts, ze is gisteravond om 22 uur gevoed, daarna is ze vanaf 22.30 gaan slapen tot 4:00, om 4:30 lag ze weer in bed en vanochtend om 8:00 uur was ze er weer.
Ik quote Jerry: 'Wat een lief kind hebben we toch! Laat papa en mama zo lekker slapen!'
En dat is ook zo, ze zit al prima in een dag en nachtritme. Overdag krijgt ze zo om de 3 uur borstvoeding, 6 voedingen per dag,dat ook als een trein gaat, en 's nachts mag ze komen wanneer ze wil, en ze komt dus eigenlijk nog maar 1 keer.
Heerlijk, we kunnen zo weer even flink bijtanken.
Vandaag heb ik zelf wel wat buikpijn en lichte verhoging, moet het even in de gaten houden. Gisteren had ik last van de hechtingen, maar die zijn eruit gehaald door de verloskundige, dat kan het niet meer zijn.
We genieten zoveel we kunnen, maar inderdaad, het gaat zoooo snel!
Ze is vandaag alweer een week oud!!! Ik moest vannacht tijdens het voeden daar ook steeds aan denken; vorige week rond deze tijd had ik het een stuk minder naar mijn zin...

MILF 

- kitten
een week alweer...
-
yay ik had vandaag het geboortekaartje in mijn brievenbus! Hij is mooi!!
- kitten
Oooooh!! *naar huis wil*
- phedre
- Contacteer:
gaaf te horen dat het zo goed gaat juffie!:):)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- eireann
- Site Admin
Ik vraag de hele week al aan Smorph als ik thuis kom of er post is, voor het geval we op de verzendlijst staan
Fijne post om te lezen juffie!

Fijne post om te lezen juffie!
**Self Rescuing Princess**
- juffie
- Site Admin
Ja.. Genieten met een hoofdletter. En weer wat slaap bijpakken is zo'n verschil maker!
Ik heb aan anne gevraagd of ze het babytopic wil veranderen qua titel naar 'Het Jeejtje-babytopic'. Ik merkte al maanden dat ik stiekem wat spijt heb van een algemeen topic, dit topic is zoveel voor me gaan betekenen en zó persoonlijk geworden, dat wil ik graag ook wat meer personaliseren.
Pluu zal hopelijk binnenkort haar eigen topic kunnen openen. :icon_biggrin: En ik hoop dat ze er net zoveel aan heeft als ik.
Dus als de titel binnenkort veranderd is, dan weten jullie waardoor het komt...
Ik heb aan anne gevraagd of ze het babytopic wil veranderen qua titel naar 'Het Jeejtje-babytopic'. Ik merkte al maanden dat ik stiekem wat spijt heb van een algemeen topic, dit topic is zoveel voor me gaan betekenen en zó persoonlijk geworden, dat wil ik graag ook wat meer personaliseren.
Pluu zal hopelijk binnenkort haar eigen topic kunnen openen. :icon_biggrin: En ik hoop dat ze er net zoveel aan heeft als ik.
Dus als de titel binnenkort veranderd is, dan weten jullie waardoor het komt...
MILF 

- puppie
Wow! Die had ik niet aan zien komen!
Wat een verschrikkelijk gaaf kaartje juffie en Jerry!!
Ik had iets verwacht in de stijl van de babykamer hihi
Wat een verschrikkelijk gaaf kaartje juffie en Jerry!!
Ik had iets verwacht in de stijl van de babykamer hihi
- juffie
- Site Admin
Re: Het Jeejtje-babytopic
Dank!!! :icon_biggrin:
Kudo's voor de tekening voor cmeermin en gilraen hoor! Zij hebben het basisontwerp gemaakt, waarop Jerry zich weer met photoshop heeft uitgeleefd. Ik had het idee, maar niet de skillz om te tekenen.
We hebben nog even getwijfeld of de betekenis over zou komen, maar volgens mij is die opzet geslaagd.
Kudo's voor de tekening voor cmeermin en gilraen hoor! Zij hebben het basisontwerp gemaakt, waarop Jerry zich weer met photoshop heeft uitgeleefd. Ik had het idee, maar niet de skillz om te tekenen.

We hebben nog even getwijfeld of de betekenis over zou komen, maar volgens mij is die opzet geslaagd.

MILF 

- eireann
- Site Admin
Is dat nog gelukt? Wat tof! had alleen de oproep hier gezien, niet meegekregen dat daar ook het kaartje van is gemaakt! leuk 

**Self Rescuing Princess**
-
Kaartje is hier ook binnen!
Had 'm al sort of gezien,maar zo in 't echie is ie nog mooier
Hij staat op de kast te pronken bij de rest van de kaartjes van de afgelopen 2 jaar 

Had 'm al sort of gezien,maar zo in 't echie is ie nog mooier

ik ben nu niet thuis maar hoop hem ook te vinden zodra ik daar ben. Ik kijk er naar uit!!!!
- Voleuse
Ja echt mooi is hij geworden! Superlief! <3
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa