Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Xay

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Xay »

Oei kitten, beterschap!
*stuurt thee en een warm kruikje en iemand die helpt met de taart*
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

kitten beterschap. Er schijnt weer een griepgolfje te komen. Ik hoor van meerdere mensen dat ze ziek zijn.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Beterschap kitten!

En Peter, die herinnering koester ik zeker. Die staat op mijn netvlies gebrand, en dat blijft ook zo!
*voorlopig even doorbikkelt*
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
greeneye

Bericht door greeneye »

sterkte sabrina
dbj

Bericht door dbj »

Dacht ik zo slim te zijn om van internetprovider te veranderen (scheelt wel he, 35 euries of slechts 20....) doet de nieuwe verbinding het al een hele week niet :cry:
Ziggo 8-) zegt daarover dat er een technisch probleem is......
Moet ik telkens ff van andere plekken ff surfen :nopompom:
Mack

Bericht door Mack »

Ja maar,...
Ziggo heeft geen technisch probleem... Ziggo is een technisch probleem. :P :ugeek:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
donderstraaltje

Bericht door donderstraaltje »

Ziggo valt wel mee. Als je de ongeschreven gebruiksaanwijzingen er maar bijhoudt.
Niet teveel in en uitloggen, regelmatig even het hele systeem resetten en
hoewel zij anders beweren, zeker niet meer als 3 laptops eraan hangen.
en het werkt :)

(Oke, het duurde maar een maand of 4 voordat we erachter waren)
Mack

Bericht door Mack »

donderstraaltje schreef: Ziggo valt wel mee. Als je de ongeschreven gebruiksaanwijzingen er maar bijhoudt.
Niet teveel in en uitloggen, regelmatig even het hele systeem resetten en
hoewel zij anders beweren, zeker niet meer als 3 laptops eraan hangen.
My point exactly. :ugeek:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
deugnietje

Bericht door deugnietje »

ik ben verdrietig.....ben bezig mijn relatie te be-eindigen....kut! waarom doet het altijd zo'n pijn?
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

omdat je in de relatie gestapt bent met een heel ander idee dan ze te beeindigen. :hug:

Ik leef heel erg met je mee. Heb ook een moeilijke relatiesituatie die dees week nog net iets complexer geworden is. Mijn toekomstige schoonmoeder die altijd heel lief en vriendelijk is en vanaf begin zei dat ze me zo graag mocht, heeft best rotte streek uitgehaald. Ze zei altijd zo: als er iets is moet je dat direct zeggen, ik doe het ook! En nu blijkt dat ze aan een waarzegster is gaan vragen of ik wel echt zo vermoeid ben, want misschien profiteerde ik wel gewoon van haar zoon. In mijn gezicht poeslief doen. Die waarzegster heeft wel gezegd dat ik inderdaad echt moe ben. Maar goed ook, anders zou ik dat ook nog moeten gaan verdedigen ofzo??
Ergens wil ik ze erop aanspreken (vroeger zou ik het ECHT niet durven en nu overweeg ik het zowaar). Ergens heb ik zoiets van maak alles niet nog erger dan het al is en ze bedoelt het vast goed naar haar zoon toe. Maar het voelt toch ook beetje hypocriet. Ik heb wel heel afstandelijk gedaan naar haar toe vandaag. Niet vriendelijk en leuke dingen doen zoals meestal.
deugnietje

dank je lieve Gilraen^! altijd fijn om verdriet te mogen delen
voor jou ook een hele dikke knufff :hug:

echt een typisch schoonmoederverhaal.....ik vind het wel heeeel vals wat ze gedaan heeft. Hoe ben je erachter gekomen? ik zou er zeker wat van zeggen, anders blijft het toch altijd tussen jullie sluimeren....

sterkte :kiss:
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

omdat mijn vriend dat van de week vertelde. Hij vroeg er gelijk bij of ik vandaag iets met zijn moeder wou gaan doen. Want ze heeft schouderlast en ze kon niet meehelpen hier in huis. Du was heel tof: ow ze dacht dat ik komedie speelde maar om haar te entertainen ben ik ok!
Nuja mijn initiele woede is over. En daar de relatie ook niet goed loopt, weet ik niet of het wel zin heeft om erover te beginnen.
deugnietje

nee daar heb je gelijk in.....als het wel weer beter gaat kun je het altijd nog eens uitpraten, als je daar behoefte aan hebt! misschien lekker laten rusten nu
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Oooh ik heb ook echt een vreselijke schoonmoeder recht uit de hel gehad. Die alles deed om me het leven zuur te maken, maar allemaal onderhuids en in mn gezicht was het helemaal OK. Mijn vriend (nu ex, dank god), dacht dat er niks aan de hand was en ik me maar aanstelde...

Maar goed ik leef dus met je mee gilraen. Ik weet hoe erg het is als je schoonmoeder je kennelijk toch niet zo mag. Vooral als je juist erg je best doet om een goede vriendin te zijn enz.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Simbor

Bericht door Simbor »

Gille, juist ja, je hoeft niet op alles te reageren
ik versta best jouw gewrongenheid hoor
misschien mag je het ook even zien dat zij het zo niet echt bedoelde om je te controleren of je wel de waarheid vertelde... dikwijls gebeuren die dingen om gewoon te kunnen helpen...
misschien het voordeel van de twijfel?
in elk geval voel ik aan dat je beter steun krijgt dan controle... dat zeker!
velen hier staan achter jou !!!
:close_knuf:
Plaats reactie