Jeejtje, Tweejtje & Threejtje
- phedre
- Contacteer:
Re: Het Jeejtje-babytopic
heel verhaal idd, thanks voor t delen!:)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- Yara
Mooi geschreven juffie, mooi om te lezen. Dank je wel voor het delen!
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Heel mooi om te lezen, en idd fijn dat je dit wilde delen!
(en oei, rammelende eierstokken...)
(en oei, rammelende eierstokken...)
- puppie
Wauw, wat een prachtig bevallingsverslag! Ontroering ook hier en dank je wel voor het delen.
Deed me in een flits even terugdenken aan mijn eigen bevallingen en de herkenning...
Heftig, zoveel bloedverlies... Laat goed voor je zorgen hoor en doe het rustig aan!
Deed me in een flits even terugdenken aan mijn eigen bevallingen en de herkenning...
Heftig, zoveel bloedverlies... Laat goed voor je zorgen hoor en doe het rustig aan!

Dankjewel voor het delen van jullie heftige verhaal. Ontzettend dikke knuffels van een afstandje, tot ik ze persoonlijk kom brengen.
- kitten
Oh wauw... *snif* Hier hield ik het niet meer, tijdens het lezen... Wat mooi geschreven! (oh en verbeter je die kneiter van een datumfout in mijn verslag ook even...?‘Een meisje!’ hoor ik naast me. Ik kijk Jerry aan en zie mijn Lief vader worden.

- eireann
- Site Admin
wow
nou ik zit hier mooi te janken .. zoveel herkenning ..
die roes .. de pijn .. en handen vast (had ik ook .. handen vast en in de ogen kijken ! )
pff juf wat een belevenis he !!
en wat fijn dat je toch in t ziekenhuis was uiteindelijk ..
ik schrok wel van t stukje dat je bijna onderuit ging en zoveel bloedverlies hebt gehad brrrr
maar voor nu ..
geniet !!!

nou ik zit hier mooi te janken .. zoveel herkenning ..
die roes .. de pijn .. en handen vast (had ik ook .. handen vast en in de ogen kijken ! )
pff juf wat een belevenis he !!

en wat fijn dat je toch in t ziekenhuis was uiteindelijk ..
ik schrok wel van t stukje dat je bijna onderuit ging en zoveel bloedverlies hebt gehad brrrr
maar voor nu ..
geniet !!!

Tranen in m'n ogen. Wat een heftig maar ook heel mooi verhaal!
- Crownless
Aawwwwwww... Dat was echt té cute. *zich helemaal blij voelt*
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- juffie
- Site Admin
dank jullie allemaal!
@kitten; is helemaal niet erg, had het wel gezien, maar het ging om het geheel, de intentie van je verslag, toch? Oh, en dat stukje dat je aanhaalt... Steeds als ik aan dat moment terugdenk, zit ik zelf ook weer te janken.
@oeps: ik ben zelfs helemaal even out geweest, ze waren even bang voor een shocktoestand, maar het is gelukkig allemaal relatief meegevallen.
@kitten; is helemaal niet erg, had het wel gezien, maar het ging om het geheel, de intentie van je verslag, toch? Oh, en dat stukje dat je aanhaalt... Steeds als ik aan dat moment terugdenk, zit ik zelf ook weer te janken.
@oeps: ik ben zelfs helemaal even out geweest, ze waren even bang voor een shocktoestand, maar het is gelukkig allemaal relatief meegevallen.
MILF 

mooi geschreven juffie en bedankt dat je het met ons wilde delen.
- thaliya
Ik moest ook huilen... Prachtig!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Ik moest er bijna van huilen, supermooi en echt prachtig dat je het deelt.