kitten schreef:Ik wil even melden dat ik algemeen vrolijk ben. Ik heb een hele goeie bui, mijn auto heeft geen panne, mijn huis lekt niet, financieel heb ik weer overzicht (yay voor lieve ouders), mijn kinderen zijn gezond, mijn jongetje stuiter, ik heb een rijke vriendenkring en eindelijk... eindelijk! Is de sub in mij ook gewoon koest en beheersbaar. En happy! En dat zonder vaste D! Mijn telefoon is terug, mijn weekend is volgepropt... Eigenlijk geniet ik gewoon van stiller vaarwater...
wow, klinkt lekker! stil vaarwater kan best fijn zijn....
bevindt mezelf ook even in een kom-tot-rust-periode
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
hier gaatet ook best wel smooth...
vannacht was uit eindelijk een fijne nacht ik heb lieve vrienden en mensen waarvan ik best wel oprecht kan zeggen dat ik van ze houd...
opleidings gedoe is nu afgerond en ik ka even heerlijk geoorloofd tot rust komen
daarnaast krijgk nog een tantezeggertje erbij en krijg ik net nu ik het wel even kon gebruiken van best veel mensen te horen dat ik wel beetje lief ben
Drie vrolijk dingen! De huisarts-in-opleiding was akelig maar de assistente rocks en morgen heb ik weer een afspraak met mijn eigen huisarts. Yay! Ik had wel twee kleine gaatjes, maar verder was de tandarts super tevreden en de man luistert en denkt echt mee over mijn rare hypermobiele kaak en heeft er zinnige dingen over te zeggen waar ik wat mee kan. Yay! Mijn nieuwe koekepan en hapjespan waren vanochtend bezorgd en nu staat er een grote pan pastasaus op het vuur, met perfect gefruite uitjes en rul gehakt. Yay!
Nog meer vrolijkheid:
Ik heb op summerdarkness een vrouw gevraagd of het halsbandje met ring dat ze droeg 'functioneel' was.
Nu heeft die vrouw op haar blog een verslagje daarvan geschreven en aangegeven wat het met haar deed en wat voor bijzondere ervaring ze dat vond.
En ook voor mij, want 20 oktober ga ik de sleutel ophalen van mijn nieuwe huisje!
Yay!!!
Wij gaan zo het voorlopig koopcontract tekenen!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You