*knuf* Crownless. Kies- en oorpijn is zooo naar. En helemaal erg als het dan ook nog zo lang duurt, en je nog een keer moet. Buh. Sterkte!
En ik plof hier ook even neer. Ben echt zo moe. Te weinig slaap en de borstvoeding wil niet echt lukken, kost ontzettend veel tijd. Zeven keer per dag voeden/fingerfeeden/kolven is echt best wel veel. En als het dan ook niet zo lukt als je wil is dat gewoon best wel heel erg balen.
Alles wat je lukt, is een geschenk tessie. Probeer er ook van te genieten! En als het echt te zwaar wordt, dan laat het vingervoeden voor wat het is en neem de gok met een flessenspeentje.
Van mij heb je in ieder geval immens respect dat je het nu wel doet! En voor het deel dat wel lukt, yay! Dit is al zoveel meer dan je ooit gedacht had!
Thanx kitten. Morgen komt er een lactatiekundige langs om alles te bespreken, dus ik hoop dat het daarna wat beter zal gaan. Maar nu hebben we ook nog eens spruw en het ging al zo moeilijk en gewoon ff buh.
Maar je hebt echt wel gelijk dat dit al heel wat is, en het is echt al zoveel meer dan ik ooit verwacht had.
Ahhh Tessie....geklooi met (borts) voeding is gewoon klote! En wat Kitten zegt: Yay, dubbel YAY voor alle kleine beetjes die wel lukken en voor de inzet!
Hopenlijk kan de lactatiekundige morgen wat RL steun geven.
sterkte!
En die spruw: smeer je al? Meteen doen hoor, dan merk je morgen al verlichting! Niet mee rond blijven lopen, ik heb dat ook gehad en dat doet fokking veel pijn! Nasty!
Ik kan eind van de middag medicijnen ophalen bij de apotheek, dus dan gaan we daar allebei mee beginnen. Ik heb er zelf niet echt last van, maar beebje huilt wel veel meer dan normaal, dus zij denk ik wel.
Met kitten eensch..zo snel mogelijk gaan beginnen met smeren..als het doorgaat zetten gaat het echt ontzettend pijn doen en nee totaal niet masolekkerpijn..
Maar super dat je zelf voeding geeft ..alle kleine beetjes zijn mee genomen en ff tanden op elkaar zetten met de spruw.
Sterkte maar geniet ondanks dit ook ervan!
Ik ben echt helemaal overstuur van het gesprek met de hulpverlener. Werkelijk waar.. Aan de ene kant erg fijn hoor dat we hulp krijgen maar ik weet niet of ik deze man verder wil hebben als hulpverlener.
Ik was totaal overstuur toen ik in mijn 'echte' huis in D. was. Mijn man was er erg door in de war.
Waar het nu op neer komt is:
wil geen gesprekken meer met die man (had 1 op 1 gesprek met deze hulpverlener en het enige gevoel wat ik krijg is dat hij wil dat man en ik scheiden)
Nu was ik dus ook zo overstuur dat ik niet naar mijn dansles ben gegaan maar naar huis bij A. ben gereden en daar nu zo weer vreselijk ga huilen.
Ik wacht af hoe man het gesprek volgende week ervaart (dat hij 1 op 1 heeft) en dan beslissen we wat we doen. Deze therapie voortzetten of iemand anders vragen/zoeken.
I
Oh, da's ook wel kut zeg. Mijn ouders hadden dat ook, een hulpverlener die vond dat ze beter konden scheiden. Ze hebben hem weggedaan en zijn nu, 14 jaar later, nog steeds samen. En happy!
Dus zeker een ander zoeken als deze je niet wil/kan helpen hoor!
Op een ander forum waar ik zit is het altijd wel wat groffer maar nu gaat het te ver. Ik ben al extra gevoelig vandaag want ik ga voor t eerst naar een nieuwe psycholoog na vijf maanden wachten, maar dan gaan ze nog eens lekker onder de gordel zeiken tegen me op dat forum over bdsm en misbruikverleden en dat ik maar ziek ben. Ik heb normaal een hele hele hele dikke huid als het over forums gaat waar het nogal in your face kan zijn en bot, maar dit is echt ff de druppel voor me. Hopelijk helpt dit potje huilen dat ik straks wat minder gespannen bij de psych zit.
Tuurlijk lucht het op. En laat ze maar zeiken! Je hebt het moeilijk gehad, bent zo dapper om het zelfs op een forum te delen. En je zoekt hulp. Je doet toch alles heel erg goed!!!
*geeft paar extra knuffels en hoopt dat deze psycho de juiste voor je gaat zijn*
Ik ken je niet, maar vind je hier op 't forum altijd superleuk overkomen. Volgens mij ben je gewoon een hartstikke leuk mens. Dus laat ze op dat andere forum lekker zeiken: jij bent liief!!!
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses? Therapy?
was een moeilijk gesprek...deels omdat ik erg moe was en me niet goed kon concentreren en deels omdat ik een brief moest schrijven aan....de reden dat ik nu therapie moet...genaamd mijn echte vader...stukje verwerking enzo...
erg vervelend...emotioneel en moeilijk, klapte volledig dicht.
uit eindelijk is de sessie maar afgesloten en gaan we volgende keer door :S want alles wat er nog uit kwam was "hmhm...."
ik vond de therapie leuker toen het nog makkelijk was!
ben even beetje van streek...enzo