Jeejtje, Tweejtje & Threejtje
Re: Het Jeejtje-babytopic
Gatverdemme, blaasontstekingen kunnen je heel ziek laten voelen als je al zwak bent!
Kunnen ze je geen andere antibiotica voorschrijven dan? Er zijn best veel soorten die tegen blaasontsteking kunnen werken. En preventief smeren tegen schimmel is vast niet handig met hechtingen, of wel?
Oh, veel sterkte ermee meis!
Kunnen ze je geen andere antibiotica voorschrijven dan? Er zijn best veel soorten die tegen blaasontsteking kunnen werken. En preventief smeren tegen schimmel is vast niet handig met hechtingen, of wel?
Oh, veel sterkte ermee meis!
- juffie
- Site Admin
ja, maar ik mag weer niet alles ivm de borstvoeding... Ik heb gelukkig geen hechtingen meer, die heeft de vlos eruit gehaald. Maar ik zou niet zomaar iets gaan smeren nu denk ik. Tis gewoon meh!
MILF 

- phedre
- Contacteer:
deppen met azijnwater juffie... helpt enorm tegen de jeuk en kwaad kan het niet voor borstvoeding of zo. Zeker als je toch al geen hechtingen meer hebt, de azijn kan daar dan niet meer prikken in de wondjes...
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
(heeft het nu ook helemaal gelezen)
Wauw, wat mooi dat je het zo wilt delen en goed geschreven!
Heel veel sterkte met die stomme bijwerkingen
Wauw, wat mooi dat je het zo wilt delen en goed geschreven!
Heel veel sterkte met die stomme bijwerkingen

Heb nu net het bevallingsverhaal gelezen. Heftig om te lezen hoor! Maar wel mooi. En zoveel herkenning ook......
En ook heel herkenbaar weinig bezoek in de eerste dagen. Meeste vrienden wachten af; laat eerst de familie maar ff komen en de familie wil even ruimte geven om bij te komen (zeker na zo'n heftige bevalling als de jouwe) en te genieten als gezinnetje. Geloof me, straks komt alles achter elkaar en zul je nog wel eens verlangen naar een rustig avondje met z'n drietjes...
Vervelend die kraamblues...maar niet raar. Er gebeurt ook f*cking veel in korte tijd. Probeer het allemaal rustig te laten landen.. :close_knuf:
En ook heel herkenbaar weinig bezoek in de eerste dagen. Meeste vrienden wachten af; laat eerst de familie maar ff komen en de familie wil even ruimte geven om bij te komen (zeker na zo'n heftige bevalling als de jouwe) en te genieten als gezinnetje. Geloof me, straks komt alles achter elkaar en zul je nog wel eens verlangen naar een rustig avondje met z'n drietjes...
Vervelend die kraamblues...maar niet raar. Er gebeurt ook f*cking veel in korte tijd. Probeer het allemaal rustig te laten landen.. :close_knuf:
- kitten
Ik had dat ook heel erg! Amper bezoek die eerste dagen en dat vond ik zo jammer!
Balen van je ontsteking! Hou ook Jeejtjes mondje en je tepels in de gaten, die nare schimmels willen daar ook nog wel eens een feestje gaan bouwen, lekker in de melksuikers...
Balen van je ontsteking! Hou ook Jeejtjes mondje en je tepels in de gaten, die nare schimmels willen daar ook nog wel eens een feestje gaan bouwen, lekker in de melksuikers...
- tessie
- Contacteer:
Oh balen juffie! Ik heb dat ook altijd van antibiotica, dat hebben heelveel mensen. Ik vraag er ook altijd gelijk zo'n antischimmel middeltje bij, dan heb ik dat vast in huis. En er is er toch ook gewoon wel 1 die je tijdens de bv periode mag hebben?
Sterkte ermee! Knuffff
Sterkte ermee! Knuffff
- juffie
- Site Admin
Weet ik niet, nu even goed in de gaten houden. Die ontsteking moet natuurlijk sowieso worden aangepakt, maar als het zo branderig/jeukerig blijft, dan ga ik weer aan de bel trekken.
Vandaag lijkt de jeuk op de rest van mijn lichaam mee te vallen, dus misschien valt het nog mee.
Enne, @shrad: Momenteel kijken we niet verder dan 3 uur vooruit, dus wellicht, ooit, maar echt GEEN idee!
Vandaag lijkt de jeuk op de rest van mijn lichaam mee te vallen, dus misschien valt het nog mee.
Enne, @shrad: Momenteel kijken we niet verder dan 3 uur vooruit, dus wellicht, ooit, maar echt GEEN idee!

MILF 

- kitten
Middelen tegen schimmelinfectie mogen volgens mij allemaal wel. Iig de werkzame stof, miconazolnitraat, die mag, want die krijgen baby's ook als ze spruw hebben en dat is ook de candida schimmel.
Oh wow! Ik heb Jeetje gezien, gevoeld en geknuffeld! Ze is Klein, fijn en superzacht en schattig. Kleine wijze kraaloogjes en een mooi bosje blonde haren. T' is een plaatje, een dotje, een scheetje : inluv:
* wil weer op kraamvisite*
* wil weer op kraamvisite*
Jaah ze is super!! En juffie en Jerry als trotse ouders zien, WOW! Het doet echt wat met me.
- puppie
Potver! Ik wil ook Jeejtje zien, voelen en knuffelen!
Pokkenkind hier gooide zomaar roet in het eten...
Maar de blaasjes zijn al aan het drogen

Pokkenkind hier gooide zomaar roet in het eten...

Maar de blaasjes zijn al aan het drogen

Vannacht terug gekomen van vakantie en nu alles vanaf het begin van de bevalling doorgelezen. Wat een prachtig geheel! Ik ben ook zeer ontroerd nu...
Het is ook zo mooi om te zien hoe alles zich voltrok en ook om alle reacties van iedereen te zien. Ik ging weg vlak voordat het begon en nu ben ik terug en is daar ineens een kindje geboren
Het geboortekaartje lag bovenop de stapel post, dus toen wist ik dat ik vandaag heel wat te lezen zou hebben
Ik ben zo blij voor jullie! Wat een mooi en lief meisje
Het is ook zo mooi om te zien hoe alles zich voltrok en ook om alle reacties van iedereen te zien. Ik ging weg vlak voordat het begon en nu ben ik terug en is daar ineens een kindje geboren

Het geboortekaartje lag bovenop de stapel post, dus toen wist ik dat ik vandaag heel wat te lezen zou hebben

Ik ben zo blij voor jullie! Wat een mooi en lief meisje

- Daantje
- Contacteer:
Nou als ik dat zo hoor moet ik me misschien toch maar over mijn kind-afkeer heenzetten en nog eens op bezoek gaan bij de Jeejtjes.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl