Dus moet ik er iets naast gaan doen... Maar wat...

Dat is gewoon geen optie. Ik heb vorig jaar al wat WW opgemaakt, deze 6 maanden gingen ook van mijn WW af, als ik er straks uit kom, heb ik nog maar 2-3 maanden over en dan wordt het bijstand.faery schreef:Meh. Vervelend kitten! En "voor de moet" solliciteren en verder aan je bedrijf werken zie je ook niet zitten?
In het doula vak bestaan geen grote opdrachten. Elke bevalling is er eentje. Daarom dat ik al zeker weet dat ik over 2 maanden een baan moet hebben, er gaan nu niet spontaan 4 zwangeren per maand bij me aankloppen, dat zal gestaag moeten groeien. Heel veel is mond op mond reclame en het kan goed 4 jaar duren voor ik echt een stabiel aantal opdrachten heb. En zelfs dan kunnen er rustigere periodes bij zijn.Ravelijne schreef:als je veel geluk hebt rol je meteen in een grote opdracht, maar het kan ook een tijd duren voor je er helemaal van kunt leven.
Dat is de constructie die ik ook voor mijzelf gecreeerd heb. 3 dagen vast voor een (redelijk minimaal) basisinkomen en het geluidswerk voor de spreekwoordelijke krenten in de pap.chell schreef:En parttime toch weer helpdesken en ondertussen verder?
Ik werk nu 3,5 dag (32 uur) in een functie die op papier perfect is, maar die ik ook niet wil. Nee, ik word hier niet happy van, maar ook niet zo diep ongelukkig als ik was, juist omdat ik wel ook nu de mogelijkheden zie en heb om verder te komen qua fotografie. Dit is een tussenstation, ik ga hier niet blijven tot mijn 67e. En ook niet tot mijn 40e.