@puppie; ik moet elke keer zo lachen als ik jou zie schrijven over 'pokkenkind' Jeejtje heeft al heel vaak kleertjes die van jullie afkomstig zijn aangehad. Zó fijn!
@cmeermin: Dank voor je lieve reactie!
@fixertje: Zou ik heel leuk vinden! Enne, voorlopig bijt ze nog niet hoor!
juffie schreef:hihi ik zal binnenkort ook een wakkere foto posten, jullie moeten ook de oogjes zien natuurlijk.. Toch?
Belofte maakt schuld...
Die rode oogjes zijn nog een gevolg van de geboorte. Doordat ze door het geboortekanaal moest, zijn er wat adertjes gesprongen. Gaat wel weer over.
Gisteren woog ze overigens alweer 4280 gram, 20 gram onder haar geboortegewicht dus. Naar alle waarschijnlijkheid gaat ze daar vandaag dus wel komen, maar dat kunnen we niet wegen, want de kraamhulp heeft de weegschaal meegenomen. Ze was gisteren voor het laatst. Vandaag doen we het een dagje helemaal zelf...
Kan nu pas reageren (lag ziek te wezen in bed). Wat een verhaal juffie en wat mooi geschreven. Moest toch wel een paar keer slikken en knipperen om het droog te houden
Meestal lees ik alleen maar mee. Maar voor jou maak ik een uitzondering. Heb het hele verhaal van over jou en daarvoor gelezen. En heb je vader en moeder leren kennen (virueel als hele lieve en betrokken mensen, die vanaf dag 1 al helemaal verliefd waren op jou). Alle reacties van mensen die jou ouders wel kennen bevestigen dit alleen maar. Lieve Jeejtje gefeliceiteerd met je vader en moeder. Wees zuinig op ze, hoewel ik denk dat je dit zelf al uitgevogeld hebt (je kijkt namelijk nu al heel pienter uit je oogjes).