Jeejtje, Tweejtje & Threejtje
- puppie
Re: Het Jeejtje-babytopic

(en heeft ze nou een té schattig paars jurkje aan?)

- juffie
- Site Admin
@Daantjeh: Wat lief! Dank je wel!
@puppie:
@allen: Dank je wel! Ze is inderdaad de mooiste en de liefste en de... Dat dus.

@puppie:

@allen: Dank je wel! Ze is inderdaad de mooiste en de liefste en de... Dat dus.

MILF 

Ohja, nu weet ik het zeker! Ik heb in ieder geval één antwoord goed ingevuld 

- sandra
Wauw!! Die wil ik echt graag ook eens zien, ziet er mooi uit zeg op de foto's. Klinkt gek, maar onvoorstelbaar idee nog eigenlijk. Zo gaaf!!
ben benieuwd naar jullie :close_knuf:
ben benieuwd naar jullie :close_knuf:
We gaan net weer terug naar huis. Ze is zo lief en mooi, maar ook al sterk! En wat en hoeveelheid haartjes!
En heel cliché; alles is zo klein, maar alles zit er op en er aan, helemaal compleet!

En heel cliché; alles is zo klein, maar alles zit er op en er aan, helemaal compleet!

- thaliya
Liefffffffffffff 

And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Nouhou, nu wil ik ook zo snel mogelijk op kraambezoek! Maar aangezien ik ook op korte termijn op vakantie ga en mijn werkgever mij tot die tijd toch ECHT op de werkvloer verwacht...... *zucht*
Ik wil meer vrije tijd per maand!
Ik wil meer vrije tijd per maand!
- phedre
- Contacteer:
wat een heerlijk ding met een gave bos haar al!!:):)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Mooie foto, lief kindje, en mooie ogen!
Ze ziet er op de foto wel heel oud uit voor een pasgeborene, maar dat zal vast de foto zijn, in het echt is ze vast klein en zacht enzo. Heb je ook foto's van jouzelf met Jeejtje, zodat we haar in verhouding tot jou kunnen bewonderen?

Ze ziet er op de foto wel heel oud uit voor een pasgeborene, maar dat zal vast de foto zijn, in het echt is ze vast klein en zacht enzo. Heb je ook foto's van jouzelf met Jeejtje, zodat we haar in verhouding tot jou kunnen bewonderen?
- juffie
- Site Admin
Jup, maar niet zulke geweldig mooie...
(Moe! Bleek!)
Ik zal morgen ff kijken, maar die komen dan wel in de X-Files en niet hier. Zij verandert nog een enorm en is nog niet zo herkenbaar, ikke wel natuurlijk...
Ze kijkt inderdaad al erg wijs uit dr oogjes.
Ze is vanmiddag gewogen door de dame van het consultatiebureau, ze woog al 4500 gram! Zondag nog 4280!!! Dan is ze een ons per dag gegroeid!
@allen: Thanx voor alle complimentjes!!

Ik zal morgen ff kijken, maar die komen dan wel in de X-Files en niet hier. Zij verandert nog een enorm en is nog niet zo herkenbaar, ikke wel natuurlijk...

Ze kijkt inderdaad al erg wijs uit dr oogjes.
Ze is vanmiddag gewogen door de dame van het consultatiebureau, ze woog al 4500 gram! Zondag nog 4280!!! Dan is ze een ons per dag gegroeid!

@allen: Thanx voor alle complimentjes!!
MILF 

Wat een mooi kindje Jerry en Juffie!
Ze ziet er zo ontspannen en happy uit
Ze ziet er zo ontspannen en happy uit

heee juf .. hoe is t met je hechtingen ???
kan je al gewoon piesen ?
xx oepz
kan je al gewoon piesen ?
xx oepz