Vrolijk!
Re: Vrolijk!
Ik kan mij ook een dag met Crownless en samen WS-en herinneren, was ook supergezellig en heel suf tegelijk omdat we allebei op de bank mobiel zaten te ws-en 

op bezoek gaan bij een ws' er aan de andere kant van het land. Daarna door weer en wind naar huisrijden omdat je dat zelf wilt en dan thuis gekomen bedenken dat het echt echt echt heel erg leuk was :close_knuf:
Gisteren geslaagd voor nieuwe laarzen 2 x zelfs
De eerste zijn zwart ..lijken beetje op vrouwelijke kistjes ,maar dan tot halverwege kuit en lopen al lekker woeii
2de paar is grijzig ,ookk toto halverwege kuit ,suede-achtig en een hakje eronder
maar nog wel zo dat ik er ook daadwerkelijk op lopen kan..erg leuk met legging of strakkere broek eronder
zo en nu door naar rant-topic

De eerste zijn zwart ..lijken beetje op vrouwelijke kistjes ,maar dan tot halverwege kuit en lopen al lekker woeii
2de paar is grijzig ,ookk toto halverwege kuit ,suede-achtig en een hakje eronder

zo en nu door naar rant-topic
Geslaagd vanmorgen voor beide examens 
Alleen zo jammer dat her examen datum voor het gisteren verprutste examen zeer waarschijnlijk pas in januari is.....anders had ik volgende week mijn pas gekregen en aan mijn stage kunnen beginnen.

Alleen zo jammer dat her examen datum voor het gisteren verprutste examen zeer waarschijnlijk pas in januari is.....anders had ik volgende week mijn pas gekregen en aan mijn stage kunnen beginnen.
Kust illustra op beide wangen... En ROEPT GEFELICITEERDDDDDDD jeetje goed nieuws joh..
jammer voor her examen maar toch twee gehaald.. JE kunt trots zijn op jezelf..
jammer voor her examen maar toch twee gehaald.. JE kunt trots zijn op jezelf..
Dank je astarte 
Heb nu de 3 zware examens op zak....praktijk rijden zou zo moeilijk niet moeten zijn rij verdomme al bijna 30 jaar....maar de zenuwen he

Heb nu de 3 zware examens op zak....praktijk rijden zou zo moeilijk niet moeten zijn rij verdomme al bijna 30 jaar....maar de zenuwen he

joecheeeeee proficiat IllustraIllustra schreef:Geslaagd vanmorgen voor beide examens

ooooh wauw! dat liedje roept even een nostalgie momentje op...vroeger...met 5 kinderen op de bank...alfred jodokus kwak kijken....
ooooh....those were the good times!
ooooh....those were the good times!
vrolijk ja even wel
1) man zei afspraken af om bij mij op bezoek te komen
2) mijn haar is candyapple rood en korter en ik krijg er alleen complimenten over (en wat uitpoppende oogjes van kleine kindjes als ze me zien). Zowel ik en de kapper waren erg verrast hoe de kleur uitviel. De bedoeling was paarser/donkerder maar dit was zo'n gave verffout:) dat ik en de kapper helemaal happy erdoor waren.
3) de kat van de buren is op bezoek en ze vind me opeens heel erg lief
4) gisteren zomaar naar eindhoven gereden 999 kijken terugrijden naar huisje met een vriendin die daar was en een lift nodig had.
5) de albertheijn was erg fijn in kortingen deze dag. Ik ben dol op sultana's en heb nu het huis vol aan goedkope echte sultana's omdat ze in deze verpakking uit het assortiment gaan.
1) man zei afspraken af om bij mij op bezoek te komen
2) mijn haar is candyapple rood en korter en ik krijg er alleen complimenten over (en wat uitpoppende oogjes van kleine kindjes als ze me zien). Zowel ik en de kapper waren erg verrast hoe de kleur uitviel. De bedoeling was paarser/donkerder maar dit was zo'n gave verffout:) dat ik en de kapper helemaal happy erdoor waren.
3) de kat van de buren is op bezoek en ze vind me opeens heel erg lief
4) gisteren zomaar naar eindhoven gereden 999 kijken terugrijden naar huisje met een vriendin die daar was en een lift nodig had.
5) de albertheijn was erg fijn in kortingen deze dag. Ik ben dol op sultana's en heb nu het huis vol aan goedkope echte sultana's omdat ze in deze verpakking uit het assortiment gaan.
Oeh, ben benieuwd naar je haar iezje!
Ondanks dat ik me uitermate klote voel, even een klein puntje waar ik wel erg vrolijk van wordt: ik zit nu in de trein. En ik heb internet! Met mijn laptop! Moderne intercities FTW!!!!!1!!11
Ondanks dat ik me uitermate klote voel, even een klein puntje waar ik wel erg vrolijk van wordt: ik zit nu in de trein. En ik heb internet! Met mijn laptop! Moderne intercities FTW!!!!!1!!11
- miss_meeko
Zojuist thuis van een Lush vip avond , lekker hele avond alles mogen proberen, hoop dingen gekocht en nog een goody bag cadeau ook
Weekend begint goed!!!!

Weekend begint goed!!!!
Vrolijk!!!
Zo meteen komt de familie op bezoek,
Feline is vandaag jarig,
Nu is ze een halve Sarah
en een kwart eeuw oud

Zo meteen komt de familie op bezoek,
Feline is vandaag jarig,
Nu is ze een halve Sarah

- skaoot
Vrolijk! Weeeej!
Want ein-de-lijk geslaagd met mijn al tijdje lopende queeste en heb nu 'n supermooie underbust, zwart met kersjes, staat awesome en word alweer helemaal blij en stuiterig als ik naar de tas naast me in de trein kijk ^^
En ook veel leuke dingen op de planning, nog meer weeeej.
Want ein-de-lijk geslaagd met mijn al tijdje lopende queeste en heb nu 'n supermooie underbust, zwart met kersjes, staat awesome en word alweer helemaal blij en stuiterig als ik naar de tas naast me in de trein kijk ^^
En ook veel leuke dingen op de planning, nog meer weeeej.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!