Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
deugnietje

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door deugnietje »

komt ook een rondje knuffelen :hug:

* geeft kalmeringspilletje aan astarte * :mrgreen:
aimée

Bericht door aimée »

is ook wel nodig deugniet... (heeft weinig geduld)
tijgermeisje

Bericht door tijgermeisje »

niet verdrietig en niet boos, maar wel auwie aan mn tandvlees....

ik ben van de week bij de tandarts geweest, en er moesten 2 kiezen getrokken worden, de 1ste voelde ik niet, maar de 2de wel, en nu heb ik ruim een week lang constante pijn... zelfs slapen gaat bijna niet...en ik ben al bijna door 1 pakje pijnstillers heen, hopelijk gaat het snel weer weg..

knuffies
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Das kut bliebje..... Ik moet donderdag ook naar de tandarts en kheb er nu geen zin meer in :shock:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
aimée

Bericht door aimée »

bliebje bah

Ik wacht nu verdomme al een uur en wordt er niet goed van GRRRRRR :nopompom: :nopompom: :nopompom: :nopompom:
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Had het al knap moeilijk en dan best heel zwaar spel gehad ook ==> huilbui!
Ergens is het ontlading maar brrr eng en vies ook...
deugnietje

dikke knuffel Gille :hug:

@ astarte....ik hoop niet dat je ontploft bent gisteren ;)
aimée

Bericht door aimée »

@ deugniet ligt eraan op welke manier dat je bekijkt grinn..

Maar nee ik ben niet kwaad geweest, heb enkel gezegd flik het me niet nogmaals dat je een uur te laat bent!. grinn dus toen was het wel duidelijk, daarna heeft hij op een fijne manier sorry gezegd.

Daarna te horen gekregen dat hij een ander op het oog had en vroeg van hoe het nou tussen ons zat. Of ik het erg vond als hij achter haar aanging.. Waarop ik heb gezegd, wie ben ik om jouw tegen te houden? Als ik dat doe drijf ik je enkel meer in haar armen, en aangezien mijn eigen situatie vind ik niet dat ik daar het recht toe heb. En ja ik wist dat het kon gebeuren. We hebben elkaar eeuwige vriendschap beloofd en ik moet toe geven zo'n goede vriend heb ik nog nooit gehad maar toch treur ik om het item dat ik een liefde heb ingeruild voor een eeuwige vriendschap en toch doet het me verdriet en toch heb ik er geen spijt van en wil ik hem enkel gelukkig zien. Wij kunnen over alles praten, maken elkaars zinnen af en voelen elkaar te goed aan, weten wat we van elkaar denken. Dat is te bijzonder om ook ooit maar te laten gaan.

Toch moet ik eerlijk toegeven dat ik me er niet lekker door voel. Dat ik liefdesverdriet heb en dat ik niet goed weet hoe ik er mee om moet gaan.. Maar as usually red ik me wel, kom er wel weer bovenop en zet ik me in voor anderen en wil ik deze bijzondere band behouden.

But now im a little bit sad....
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

*knuff*

moedig besluit vvan je! en daar mag je best over treuren.
:close_knuf:
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
aimée

Bericht door aimée »

Bitemarks^ )t( schreef:*knuff*

moedig besluit vvan je! en daar mag je best over treuren.
:close_knuf:
thnx bite lief van je.
deugnietje

astarte schreef:But now im a little bit sad....
aaaah hele dikke knuffff lieffie :hug:

maar het is inderdaad wel een heel wijs besluit hoor! en ook super dat jullie er zo'n warme vriendschap aan overhouden!

* geeft doosje tissues * huil maar lekker dat lucht zo heerlijk op
Illustra

Bericht door Illustra »

Wijze besluiten zijn niet altijd leuk....dikke knuff en sterkte.
aimée

Bericht door aimée »

thnx voor alle knuffels... heb het eigenlijk nog nooit zo erg mee gemaakt... verdriet bleeeeer doos tissues zijn al op.. snif snif..
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Bah, ik kan nergens een leuke trui vinden :nopompom: . En ik heb m best wel nodig. En ik heb wel leuke schoenen gevonden, maar op een engelse site en ik durf het toch niet aan om ze te bestellen want die maten zijn raar en verwarrend. De hakken die ik al heb moest ik een maat kleiner kopen dan die ik normaal heb, om het nog extra te compliceren... Maar ik wil ze zo graag!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Crownless

Bericht door Crownless »

Truien zijn idd lastig. Maar gelukkig mogen vrouwen dit seizoen truien dragen. Vorig jaar hadden alle truien decolletés tot de navel of driekwart tot korte mouwen: doet het concept 'wintertrui' nogal teniet.

Ik vind mezelf zielig. Voel me de radioactieve worm in worms die zielig aan het kuchen is. Mijn hoofd zit vol snot, mijn neus is rauw van het vele neus snuiten, ikhoest veel en mijn keel kriebelt en doet zeer. En ik ben ook kapot moe, terwijl het enige wat ik heb gedaan is een masteruitreiking bijwonen, uitgebreid lunchen en teveel geld uitgeven bij laced-up. Meh. Verkoudheid is stom.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Plaats reactie