De wondere wereld van digitale techniek

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
lotus {P}

Re: De wondere wereld van digitale techniek

Bericht door lotus {P} »

Hier is de methode van Windows Nederland. Voor mij werkte het alleen niet helemaal.

Windows Nederland: Open hiervoor de Windows Verkenner en klik in de zoekbalk. Nu zie je in het tabblad Zoeken "Soort" staan, klik hierop en kies Map. Klik nu nogmaals in de zoekbalk (achter map) en kies nu "Grootte" en kies Leeg. Nu krijg je de lege mappen.

Als ik koos voor Leeg, kreeg ik geen enkele map. Dus heb alleen maar mappen gekozen en toen zag ik (met normale pictogrammen) wel welke mappen leeg waren.

Ik ben het echt ook wel met bites eens dat je voorzichtig moet zijn met welke mappen je verwijderd, er kunnen systeemmappen zijn die je moet hebben om de pc goed te laten draaien, dus ik heb het heel voorzichtig gedaan. Ik ben in de map gaan staan waarvan ik wist dat die lege mappen bevatte en toen ben ik gaan zoeken. Het heeft mij in ieder geval al weer wat werk bespaard.
JerryM

Bericht door JerryM »

Ik zie geen verschil tussen een map met of zonder bestand als ik alleen naar het pictogram kijk?
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Mack

Bericht door Mack »

Kun je in Windows mappen niet sorteren op grootte?
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
cinderella

Bericht door cinderella »

Sinds een paar dagen kan op pinterest geen plaatjes meer zien, maar worden alle plaatjes weergegeven door gekleurde vlakken met daarin de vermelding van de website waarop het plaatje staat. Als ik op een andere computer inlog heb ik daar geen probleem mee, maar op mijn eigen laptop blijkt het probleem hardnekkig. Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen en hoe ik het oplos?
toen doet er nu niet meer toe
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik heb het ook wel eens, het betekent dat hij moet laden meestal. Soms verdwlijnt het vanzelf en soms moet ik uit en weer inloggen en dan doettie het weer...
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
cinderella

Helaas, dat helpt niet. Ik hoop dat het aan een oude Java-versie ligt. Ik ben nu aan het updaten en hoop er zo weer in te kunnen.
cinderella

En helaas helpt ook dat niet. Alleen in een andere browser, en daar heb ik gewoon geen zin in. Morgen maar weer proberen.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Welke browser gebruik je en welke versie daarvan?
**Self Rescuing Princess**
cinderella

Firefox 26.0
cinderella

En uiteindelijk hielp het resetten van firefox.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik gebruik hotmail en skype, bij skype gebruik ik ook mijn hotmail/oude messenger email adres om in te loggen. Maar in hotmail zit ook een messenger. En elke keer als ik mijn hotmail aandoe om mn mail te checken, wat automatisch gebeurd als ik mijn laptop aanzet (en dat wil ik ook zo houden), dan meldt die messenger in hotmail zich automatisch aan. Waardoor mensen denken dat ik online kom om te chatten en ze spreken me dan ook vaak aan. Meestal heb ik het niet in de gaten omdat ik dat stukje panel op hide heb staan in hotmail. Als ik dan een tijd later inlog op skype, zie ik allemaal oude berichtjes staan van mensen die mij dus al een tijdje online zagen staan.

Nu kan ik maar geen manier vinden om die messenger in hotmail uit te krijgen. Het sign out knopje logt me helemaal uit van hotmail, en dat wil ik dus niet. Ik had ook al gegoogelt, en kwam daar tegen dat ik in chrome een extentie moest zetten waar je sites kan blocken en dan daar geo.messenger.services.live.com in moest vullen om te blocken. Dat leek even te werken, want de messenger ging even uit maar binnen een minuut was ie weer aan.

Help! Hoe krijg ik die irritante messenger daar toch uit??? Van mij mag ie ook helemaal weg, want ik wil nooit chatten in hotmail, maar als ie gewoon niet automatisch inlogt als ik in mn mail zit vind ik dat ook prima. Oh, en op invisible zetten werkt ook niet, want dan gaat m'n skype ook op invisible, wat ik dus ook niet altijd wil als ik die ook heb aanstaan.
JJV

Bericht door JJV »

Korte antwoord; dat kan niet.

M$ zegt dat ze t vergeten zijn. ( heb er op gegoogled)
Wie weet binnenkort
~\v/~
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

ik heb hotmail gekoppeld aan mijn outlook, waardoor ik niet op hotmail hoef in te loggen om mn mail te bekijken, zo heb ik geen last van de messenger
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
kitten

Bericht door kitten »

Ik heb hetzelfde gedaan, ik gebruik Live mail. Zou het een plan van Microsoft zijn om mensen te "stimuleren" Live mail of Outlook te gaan gebruiken?
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

ik gebruik ook live mail, heb dan nergens last van.
MILF :grin_ani:
Plaats reactie