Dan ben ik mijn eennalaatste dag met gratis studenten-reisrecht aan het besteden aan een treinreis zoals bepaald door een dobbelsteen.
Regel 1. Op het station gooit met de dobbelsteen, en het gegooide aantal ogen correspondeert met de hoeveelste trein die genomen gaat worden. (dus, als er 3 gegooid wordt, neemt men de derde trein die vanaf het station vertrekt)
Regel 2. In de trein wordt de dobbelsteen nogmaals gegooid: het aantal gegooide aantal ogen correspondeert met de hoeveelste halte er uitgestapt wordt (dus, als er 4 gegooid wordt, stapt men uit bij de vierde halte)
Regel 3. Er wordt niet langer dan een drie kwartier op een station gewacht. Mocht de dobbelsteen uitkomst zodanig zijn, wordt er opnieuw gegooid tot een uitkomst binnen deze regel past.
Regel 4. Als de trein wordt gemist, wordt er opnieuw gegooid.
Zo. Nu nog even koffie in een thermoskan gooien, en ik kan vertrekken

Ik heb geen onbeperkt internet, dus regelmatig updaten gaat niet lukken (te duur grapje), maar als ik vanavond thuis ben meld ik me sowieso wel weer. En ik ga foto's maken van mezelf bij de stationsborden van de stations waar ik, volgens de dobbelsteen, moet overstappen, als bewijs