Corona - hoe raakt het jou?
- phedre
- Contacteer:
Re: Corona - hoe raakt het jou?
ik denk ook dat bij veel mensen nu na die eerste twee weken de werkelijke impact pas binnenkomt, t nieuwe is er af, we zouden weer ons gewone gang moeten gaan, maar dat gaat niet. De gewenning valt binnen en iedereen moet nu echt omschakelen, t is niet iets van eventjes, dit duurt voort. En zeker voor mensen met depressieve klachten, maar ook voor anderen hoor, gaat de sociale lockdown steeds zwaarder wegen. Er zijn geen routines meer waar je op terug kunt vallen. Het ligt echt niet aan jou dat je het moeilijk vindt!!
En ja, ook ik ben blij met jouw dagelijkse posting, n beetje peptalk dat we het kunnen!!
Hele dikke knufffff
En ja, ook ik ben blij met jouw dagelijkse posting, n beetje peptalk dat we het kunnen!!
Hele dikke knufffff
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- kitten
Ik ook, die peptalk is zo fijn elke dag!
-
Ik vind het deze week makkelijker dan vorige week. Ik ga alleen wel echt te weinig naar buiten anders dan het balkon. Maar werken ging een stuk soepeler hoewel het me niet lukt om een volle dag productief te zijn.
- tessie
- Contacteer:
Crownless! Wow! Door het stomme FB algoritme had ik al jouw posts gemist, maar ik heb ze nu opgezocht. Wow, echt wow! Wat super mooi, lief en inspirerend! Dankjewel!
-
En ja, die peptalk is fijn elke dag!
- Yara
Ik mis nu vriendjes met jou zijn op Facebook.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
- Heidi
Wil je ze hier ook delen Crownless? Of zijn ze te privé?
Do more of what makes you happy
- Daantje
- Contacteer:
Vakantie! Even een weekje niet werken. Nu ik niet weg ga toch maar zelf aan een voorjaarsschoonmaak, sorry Marijke.
Ik beloof het in etappes te doen en ook ruim tijd te nemen voor leuke dingen. Eerste klus is al gedaan: eettafel schuren en oliën. Instant win: want ik breng daar nu veel tijd door.
Zometeen weer boodschappen doen en hoe erg ik mijn best ook doe het lukt me niet om langer dan een dag of 4 vooruit te plannen qua eten. Ik blijf dus maar 2-3 keer per week boodschappen doen.
Misschien mijn kapper maar eens mailen, of ik een tegoedbon ofzo kan kopen bij haar. Ik kan niet iedereen steunen, maar dit is iets.

Zometeen weer boodschappen doen en hoe erg ik mijn best ook doe het lukt me niet om langer dan een dag of 4 vooruit te plannen qua eten. Ik blijf dus maar 2-3 keer per week boodschappen doen.
Misschien mijn kapper maar eens mailen, of ik een tegoedbon ofzo kan kopen bij haar. Ik kan niet iedereen steunen, maar dit is iets.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Ravelijne
Lekker Daantje! Dat van die kapperstegoedbon had ik ook al bedacht idd. Ik twijfel alleen, want geen idee hoe het hier gaat gaan met inkomen (zowel van Zarath als ikzelf). Zarath zit als BE bedrijf met NL medewerkers heel erg tussen de steunmaatregelen in en het is ook nog niet duidelijk welk werk wel en niet door kan gaan. Ik zit ook al te kijken of er nog abonnementen zijn die ik kan schrappen voor het geval het later krapper wordt. Ik ga wel een online training doen in plaats van de nascholing die is weggevallen. Ik vind het belangrijk om dat niet stop te zetten, qua professionele verdieping. Maar het is gokken wat wel en niet kan.
- kitten
Er zijn zoveel ontzettend gave cursussen gratis op het moment en ik kom er niet aan toe! 

- skaoot
Ik blijf ook steken op het "ik zou dit of dat kunnen... but I don't"
Gister maakte ik taart en dus at ik taart voor ontbijt. Dat is het niveau wat ik nu haal. En dat is ok.
Gister maakte ik taart en dus at ik taart voor ontbijt. Dat is het niveau wat ik nu haal. En dat is ok.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- Nijntje
Al mijn favoriete artiesten doen live-streams, ik kan het niet meer bijhouden.
Voor de rest alles zijn gangetje. Al stond er gisteren wel ineens een oudere man in mijn nek te hijgen toen ik mijn pakketpost aan het versturen was omdat ik mijn familie voorlopig niet zie. Echt, seriously, dat er NU nog mensen zijn die die niet serieus nemen verbaast mij.

Voor de rest alles zijn gangetje. Al stond er gisteren wel ineens een oudere man in mijn nek te hijgen toen ik mijn pakketpost aan het versturen was omdat ik mijn familie voorlopig niet zie. Echt, seriously, dat er NU nog mensen zijn die die niet serieus nemen verbaast mij.
- Daantje
- Contacteer:
Ik zit hier al voor de vierde dag deze week in de herrie van zo'n $¢€¢¥#+¥=©® hogedrukspuit. Want iedere buur doet natuurlijk op een andere dag zijn betonplaat minutieus schoonmaken en het blok achter me heeft bijna allemaal tegeltuinen.
Kan de overheid niet een oproep doen om hogedrukreinigers te verzamelen? Voor iets vaags als ontsmetten van de tweede Maasvlakte?
Kan de overheid niet een oproep doen om hogedrukreinigers te verzamelen? Voor iets vaags als ontsmetten van de tweede Maasvlakte?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Hier ook, omdat ik niet hamster met boodschappen doen moest ik vanmorgen boodschappen doen. Sta ik bij de kassa en hou ik afstand tot mijn voorganger die nog moet afrekenen, komt er een oudere man die zo'n haast heeft met het op de band zetten dat de tussenruimte niet meer bedroeg dan ik denk 30 cm. Echt hoe dan, ik heb er ook meteen iets van gezegd. Maar gewoon geen reactie, echt daar kan ik mij dan zo aan ergeren.
- Crownless
Ik wil mijn Facebook niet zo overduidelijk koppelen aan WS. Sorry

Maar als mensen ze hier in hun inbox willen, stuur mij een pb en dan knip/plak ik wel.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!