Ze deed gisteren al dappere pogingen

Niet iedereen die rookt krijgt ook longkanker he... Dat jouw mini-vita er prima uitgekomen is, en het naar haar zin had, gelukkig! Maar dat wil nog niet zeggen dat het een goed ding is, en al helemaal niet dat er niet veel betere dragers zijn.ruby-vita schreef:Goh, nu lees ik hier dat ik het toch echt helemaal verkeerd heb gedaan met minivita zeg!
Minivita heeft vanaf dat ze een maand of 2 was, met grote regelmaat in de babyborn gezeten. Ik denk dat ik hem heb gebruikt totdat ze een maand of 9 was.
Heeft minivita last van haar heupjes? Nee.
Heeft minivita schade opgelopen aan haar nekje of andere vitale delen door met haar gezicht naar voren in de babyborn te zitten, nee, ook niet!
Ik heb hem veel gebruikt. Ik had ook een draagdoek maar kon die lastig zonder hulp goed omkrijgen, en bovendien vond ik een draagdoek veel minder praktisch dan een draagzak.
Ik en minivita hebben veel plezier gehad van de draagzak. Ik denk er met veel plezier aan terug!
Ontaarde moeder rubyvita
Als totale niet kenner: die rechter variant lijkt mij ook veel comfortabeler, voor allebei. Links bungelt dat kind er maar een beetje als zoutzak in die die drager, terwijl het in die rechter gewoon zit. Als drager lijkt het zo ook veel beter en fijner lopen, kind (dus gewicht en zwaartepunt) dichter tegen je aan. Maar goed, als iets bij alle bekende babyzaken wordt verkocht, dan zou ik er ook vanuit gaan dat het gewoon ok is.tessie schreef: Nog een plaatje ter demonstratie: