Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
jah het stomme is....dat ik nu ik eindelijk besef hoe onredelijk ze zijn...
ik alsnog gekwetst ben... ik bedoel... ik slaap weer slecht.. en ik sliep verdorie eindelijk eens goed...enzo...
maarja ik ben gewoon...een beetje verdrietig dat het allemaal zo moet lopen.
en ja imp ik weet wat je van mijn broer vind.
ik begin die mening te delen, maar Hij blijft mijn broer. en toch doet het pijn als Hij zo iets zegt.
en...ach soms zou ik gewoon willen dat ik de tijd terug kon draaien enzo.
voordeel in dit alles...
weer 1 pedo minder.
ik alsnog gekwetst ben... ik bedoel... ik slaap weer slecht.. en ik sliep verdorie eindelijk eens goed...enzo...
maarja ik ben gewoon...een beetje verdrietig dat het allemaal zo moet lopen.
en ja imp ik weet wat je van mijn broer vind.
ik begin die mening te delen, maar Hij blijft mijn broer. en toch doet het pijn als Hij zo iets zegt.
en...ach soms zou ik gewoon willen dat ik de tijd terug kon draaien enzo.
voordeel in dit alles...
weer 1 pedo minder.
brabbel ... het klinkt als rationaliseren wat je doet. Heel begrijpelijk, ook dat is een overlevingstactiek (die ik zelf ook heel vaak toepas).
Maar ooit komt dat verdriet en die boosheid er echt uit. En dan valt het echt niet meer goed te praten wat je broer heeft gedaan. Misschien is het beter om dat moment al eerder toe te laten, dan kun je inderdaad ook eerder verder met je leven. Want blijven hangen is op geen enkele manier vooruitgang.
Sterkte en een knuffel
ook aan de rest die ze nodig heeft wat knuffels .... kan ze nu ook weer uitdelen. Heb mijn eigen verdriet maar even geparkeerd tot 5 dec en probeer nu nog te genieten van de momenten die er nog wel kunnen zijn.
Maar ooit komt dat verdriet en die boosheid er echt uit. En dan valt het echt niet meer goed te praten wat je broer heeft gedaan. Misschien is het beter om dat moment al eerder toe te laten, dan kun je inderdaad ook eerder verder met je leven. Want blijven hangen is op geen enkele manier vooruitgang.
Sterkte en een knuffel
ook aan de rest die ze nodig heeft wat knuffels .... kan ze nu ook weer uitdelen. Heb mijn eigen verdriet maar even geparkeerd tot 5 dec en probeer nu nog te genieten van de momenten die er nog wel kunnen zijn.
- Sabrina
Even neerploffen en verdrietig zijn...
Ik postte donderdagnacht heel trots in het vrolijktopic dat ik zo veel werk afgekregen had in die hele week. Was supertrots op mezelf, I really kicked ass, dat idee. Vrijdagochtend werd ik doodziek wakker, vrijdag de hele dag overgegeven - voedselvergiftiging. Een hele week keihard werken tot diep in de nacht, wat door de wc gespoeld is (letterlijk) omdat ik ziek werd. Ik zou vrijdagochtend de laatste loodjes afmaken en het inleveren, en dat is nu niet gelukt. Al weet ik dat ik er niets aan kan doen dat ik ziek geworden ben, I still feel like a fucking failure. Ik dacht mezelf eindelijk overwonnen te hebben, komt er zoiets om de hoek kijken. Bluh... :icon_sad:
Ik postte donderdagnacht heel trots in het vrolijktopic dat ik zo veel werk afgekregen had in die hele week. Was supertrots op mezelf, I really kicked ass, dat idee. Vrijdagochtend werd ik doodziek wakker, vrijdag de hele dag overgegeven - voedselvergiftiging. Een hele week keihard werken tot diep in de nacht, wat door de wc gespoeld is (letterlijk) omdat ik ziek werd. Ik zou vrijdagochtend de laatste loodjes afmaken en het inleveren, en dat is nu niet gelukt. Al weet ik dat ik er niets aan kan doen dat ik ziek geworden ben, I still feel like a fucking failure. Ik dacht mezelf eindelijk overwonnen te hebben, komt er zoiets om de hoek kijken. Bluh... :icon_sad:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- tijgie{K}
Dikke knuffel Sabrina!! Ik hoop dat als deze ellende voorbij is, je toch weer tros op jezelf kan zijn. :close_knuf:
All people smile in the same language.
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
- skaoot
Al weet je dat je er niet veel aan kunt doen, dan kan het toch dik balen zijn *knuffel* Hopelijk gaat het nu wel beter. En hey, you kicked ass once, you can do it again!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
Hear, hear!skaoot schreef:you kicked ass once, you can do it again!
@ Sabrina ..das wel zwaar balen ,maar je kan hier niks aan doen..beterschap!
@ zelf ...meh ongesteld en zwaarrrr
@ zelf ...meh ongesteld en zwaarrrr

- Sabrina
Thanks guys! Ik heb inmiddels maar m'n decaan een nogal lange mail gestuurd, aangegeven dat 't bij mij even op is en ik niet goed weet wat ik nu het beste moet doen. Hopen dat zij advies heeft (die vrouw weet altijd de juiste dingen te zeggen op dit soort momenten, heel fijn!), en dat m'n docenten niet lullig worden en gaan denken dat ik gewoon m'n best niet gedaan heb... Vanmorgen ook nog compleet kapot wakker geworden ondanks een goede nacht slaap, dus mijn lichaam lijkt gewoon zelf even hardhandig aan de rem te trekken.
Nu heb ik net een mail van m'n docente, dat als ik alles vandaag inlever, het nog goed is. Fucking great. *even toe is aan vakantie*
Nu heb ik net een mail van m'n docente, dat als ik alles vandaag inlever, het nog goed is. Fucking great. *even toe is aan vakantie*
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Crownless
aw... Ik wou dat ik je nog wat lepeltjes kon geven.
Ondertussen... ik raakte in paniek bij de kaakchirurg.
Lag daar te janken en 'nee, nee, neeeeee!' te roepen onder dat stomme laken. En die assistente weer 'kijk me aan!! Nee, kijk me aan!! Je ademt te snel! Door je neus! Rustig!' te roepen, waardoor ik nog eens schrok. Fucking kutkaakzenuw die niet verdoofd bleek te zijn. En verdomme, ik ben normaal altijd zo trots op mijn 'ik ben niet bang voor de tandarts' en 'ik heb mijn flight or fight impuls heus onder controle'. Het scheelde niet veel of ik was opgesprongen, had die fucking chirurg een hoek verkocht en in een hoekje gaan zitten bibberen. Toch nog een beetje controle. Maar damn, er was zoveel bloed in mijn mond ineens, en het deed zeer, en de vorige keer had ik er zo ontzettend lang last van...
Ik wou dat ik niet alleen was gegaan. :icon_sad:
En het stomme was nog wel dat ik later aan die assitente vroeg waarom ze boos werd. Haar eerste antwoord: 'je luisterde niet' (well, duh! paniek enzo). Maar daarna 'als je zo snel ademt, kun je flauwvallen, en dat wilde ik niet. Dus ik wilde contact maken, en dat je rustiger werd'. Maar volgens mij kun je juist als je helemaal stijf staat van de adrenaline (want fight or flight) helemaal niet flauw vallen. Sterker nog, van de meeste angsten (bloed uitgezonderd) val je niet flauw omdat je juist zo volgepompt wordt met adrenaline (ook al denken mensen die een angstaanval hebben juist dat ze op het punt staan dood te gaan vanwege de verhoogde hartslag en eng enzo). Dus ik vind het maar vaag.
Oh well. Het wordt weer tijd voor de onsymetrische vampierhamsterlook.

Ondertussen... ik raakte in paniek bij de kaakchirurg.

Ik wou dat ik niet alleen was gegaan. :icon_sad:
En het stomme was nog wel dat ik later aan die assitente vroeg waarom ze boos werd. Haar eerste antwoord: 'je luisterde niet' (well, duh! paniek enzo). Maar daarna 'als je zo snel ademt, kun je flauwvallen, en dat wilde ik niet. Dus ik wilde contact maken, en dat je rustiger werd'. Maar volgens mij kun je juist als je helemaal stijf staat van de adrenaline (want fight or flight) helemaal niet flauw vallen. Sterker nog, van de meeste angsten (bloed uitgezonderd) val je niet flauw omdat je juist zo volgepompt wordt met adrenaline (ook al denken mensen die een angstaanval hebben juist dat ze op het punt staan dood te gaan vanwege de verhoogde hartslag en eng enzo). Dus ik vind het maar vaag.
Oh well. Het wordt weer tijd voor de onsymetrische vampierhamsterlook.

If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- JerryM
welke kiezen zijn nu getrokken? en waarom niet tegelijk?
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Hopelijk ben je er dit keer sneller van af Crownless...*geeft een lieflijk megazacht aaitje over je vampierhamsterhangzakwang* ..snel genezen nu. 
Zet nog even wat brute muziek aan voor je zodat je wat relaxter wordt

Zet nog even wat brute muziek aan voor je zodat je wat relaxter wordt
Laatst gewijzigd door murron op 08 nov 2010, 11:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- eireann
- Site Admin
Ik wou ook dat je niet alleen was gegaan Crownless, en ik snap hoe je voelde, ben eens door de kaakchirurg in m'n gezicht getikt omdat ik niet rustig werd 

**Self Rescuing Princess**
- Crownless
De twee aan de linkerkant. En ik denk dat ik helemaal niet meer zou kunnen eten als ze alle vier getrokken zouden zijn.
Ze zijn getrokken omdat ze de andere tanden aan het verdrukken waren. En als preventie. Maar dat vind ik zelf een beetje bullshit. Ik bedoel, er worden ook geen massale appendix-verwijderingen gedaan, en als je borsten zou amputeren ter preventie van borstkanker, zou er een volksopstand ontstaan.
Hoe dan ook, ik merk wel dat het makkelijker is bij het poetsen. En het tandvlees was rechts wel vaak ontstoken bij die kiezen, en dat is nu niet meer. Die tand rechtsonder was wel zwaar ontstoken, schijnt. En heej, nu ze eruit zijn, hoeven ze er nooit meer nog eens uit. Ofzo. Yeah, who am I kiddin'. Als ik de ballen had gehad om te zeggen 'screw you, ik laat ze erin', had ik dat gedaan. Maar ik denk dat ik dan mot zou hebben gekregen met mijn tandarts. En misschien ook wel gedoe met verzekering ofzo. Weet ik veel. Het is toch wel een beetje dat 'die persoon die ervoor geleerd heeft zegt dat ze eruit moeten, dus dan doen we dat'. Heel jaren 50 verantwoord.
edit: aw, anne! Das heftig.
viel mijn enge assistente nog mee.
bedankt voor de knufs anne en murron.
Ze zijn getrokken omdat ze de andere tanden aan het verdrukken waren. En als preventie. Maar dat vind ik zelf een beetje bullshit. Ik bedoel, er worden ook geen massale appendix-verwijderingen gedaan, en als je borsten zou amputeren ter preventie van borstkanker, zou er een volksopstand ontstaan.
Hoe dan ook, ik merk wel dat het makkelijker is bij het poetsen. En het tandvlees was rechts wel vaak ontstoken bij die kiezen, en dat is nu niet meer. Die tand rechtsonder was wel zwaar ontstoken, schijnt. En heej, nu ze eruit zijn, hoeven ze er nooit meer nog eens uit. Ofzo. Yeah, who am I kiddin'. Als ik de ballen had gehad om te zeggen 'screw you, ik laat ze erin', had ik dat gedaan. Maar ik denk dat ik dan mot zou hebben gekregen met mijn tandarts. En misschien ook wel gedoe met verzekering ofzo. Weet ik veel. Het is toch wel een beetje dat 'die persoon die ervoor geleerd heeft zegt dat ze eruit moeten, dus dan doen we dat'. Heel jaren 50 verantwoord.
edit: aw, anne! Das heftig.

bedankt voor de knufs anne en murron.

If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- eireann
- Site Admin
Ik had gelukkig mijn moeder bij me
en het was nodig geloof ik, nou ja. Voor nu maar hopen dat je er minder nalast van hebt als de vorige keer!

**Self Rescuing Princess**
*aai* niet fijn! Sommige tandartsen en assistentes mogen wel een extra cursusje "hoe om te gaan met bange patienten" zo te horen...
(en ik heb wat vaags op je voicemail ingesproken, misschien dat dat een klein beetje helpt bij het je beter voelen
)
(en ik heb wat vaags op je voicemail ingesproken, misschien dat dat een klein beetje helpt bij het je beter voelen