Ongecontroleerde rant topic!
- eireann
- Site Admin
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Dat is het betere 'stenen in de maag' werk... met gratis punthoofd erbij!
**Self Rescuing Princess**
- skaoot
Belastingdienst is weer op dreef! Lang leve helpende Heerscher 

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- Ravelijne
WORD! Wat een narigheid. Fijn dat je dankzij Heerscher in ieder geval een oplossing hebt, maar helaas levert de belastingdienst die niet voor iedereen bij...
Belastingdienst is zó tráág als dikke stroop hoor...
Ontving ik in 2006 en 2007 onterecht/teveel huurtoeslag (geen recht meer daarop) en het duurde tot halverwege 2007 voordat de Belastingdienst dà t snapte...
Eisten ze van mij terugbetaling in één keer, wat ik natuurlijk niet kan. Dus bezwaarschrift op bezwaarschrift enz enz.
Deze kwestie is nog steeds niet afgesloten
Als het ècht op terugbetalen áánkomt ben ik failliet
Zal alles wat ik heb moeten verkopen om het te betalen 
Ontving ik in 2006 en 2007 onterecht/teveel huurtoeslag (geen recht meer daarop) en het duurde tot halverwege 2007 voordat de Belastingdienst dà t snapte...
Eisten ze van mij terugbetaling in één keer, wat ik natuurlijk niet kan. Dus bezwaarschrift op bezwaarschrift enz enz.
Deze kwestie is nog steeds niet afgesloten

Als het ècht op terugbetalen áánkomt ben ik failliet

- kitten
In dit geval is de opvangorganisatie moeilijker aan het doen, maar als ze samen"werken" wordt het helemaal een drama...
- phedre
- Contacteer:
je zegt zelf al dat je er geen recht op had, dus terugbetalen moet je toch. Je kunt dna beter een betalingsregeling vragen dan bezwaarschrift in dienen.dbj schreef:Belastingdienst is zó tráág als dikke stroop hoor...
Deze kwestie is nog steeds niet afgesloten![]()
Als het ècht op terugbetalen áánkomt ben ik faillietZal alles wat ik heb moeten verkopen om het te betalen
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
kitten schreef:Beste belastingdienst,
Ik ben blij dat jullie mij steunen in het betalen van de kinderopvang. Maar als jullie structureel 600 euro teveel betalen, dan kom ik in de problemen, want het teveel moet uiteindelijk wel terug, zonder dat ik weet hoeveel. Waarom moest het 4 maanden duren voordat dit kon worden teruggedraaid? Ik krijg nu, door die verrekening, nog 80 euro vergoed voor een rekening van 700 per maand.
Beste opvangorganisatie,
Ik vind het correct dat jullie het teveel van de belastingdienst naar mij terugstorten. Maar als jullie in maart en april elke maand 300 euro terugstorten, dan kun je niet in FOKKING OKTOBER!! nog een keer een rekening van 580 euro afschrijven voor extra dagen van maart. Vooral niet als ik deze maand al de gebruikelijke 700-80=620 euro moet betalen én de 600 over de extra dagen voor augustus! Daarnaast zou het fijn zijn als jullie per maand één factuur sturen, zodat ik tegen de belastingdienst zeg dat ik in augustus 1600 én 700 heb moeten betalen ipv alleen die 1600. Dan krijg ik namelijk meer terug en dan kan ik jullie EN mijn huur betalen! Nu kan ik dit niet meer corrigeren en moet ik wachten tot ergens in 2015 of en zoja hoeveel ik van deze hele ellende nog terugkrijg! En ja, ik weet dat ik dit kan voorkomen door van te voren te gokken hoeveel vakantieopvang ik nodig heb, omdat ik dan de bedragen uitgesmeerd over de 12 maanden krijg en kan opgeven aan de belastingdienst, maar in 2009 heb ik zo'n 5 betaalde weken weggegooid, omdat mijn ex ineens wel thuis was tijdens vakanties en hoe voordelig ben ik dan uit!?
Beste belastingdienst,
Nog even... Mag ik please voor 2015 die eindafrekening?
![]()
![]()
![]()
Serieus, kinderopvangvergoeding is een goeie zaak, maar deze manier van werken, van zowel de belastingdienst als de kinderopvang, brengt mij in serieuze financiele shit! met oneindige dank aan Heerscher die dat niet laat gebeuren, maar omg, je zal er alleen voor staan! Of deze zooi als laagopgeleide moeten zien te snappen!
WORD WORD WORD!!!!!!
Zit in precies eenzelfde situatie metd e belanstingdienst verwikkeld, en dit zou kunnen betekenen dat ik in de schuldhulpverlening terecht ga komen, wat ik echt echt echt niet wil!!!!!!!!!
Ik krijg maar liefst 6 verschillende aanslagen over eenzelfde toeslag ( kinderopvangtoeslag)
en nog steeds geen definitief bedrag van wat ik in hemelsnaam terug moet betalen, ondertussen houden ze 170 euro per maand af van mijn huur en zorg toeslag, wat weer betekend dat ik in de problemen kom met mijn andere vaste lasten.
En nog steeds weet ik niet hoeveel ik terug moet betalen, waardoor ik niet na kan rekenen of de aanslag klopt.
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Nu moet ik een betalingsregeing gaan treffen met de belanstingdienst over een onbekend bedrag, end e aanvraag om een betalingsregeling in te dienen kost me zeker twee volle dagen aan boekhouding doorspitten en kopieren en opzoeken en ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!
Ik ben geneigd om alle toeslagen stop te zetten en in een hutje op de hei te gaan wonen waar er geen belastingdienst bestaat

Ook ik zit in zo een zelfde situatie. Zijn ook nog aan het uitzoeken hoeveel ik terug moet.betalen aan kinderopvangtoeslag. Hoorde al wel telefonisch dat al de standaard betalingsverkeer regeling van 24 maanden te hoog is je een regeling naar draagkracht kan aanvragen. Misschien ook iets voor jullie
- kitten
Tnx voor de tip, maar volgens mij hoor ik inmiddels geld terug te krijgen, behalve dat ik niet weet hoeveel...
- Daantje
- Contacteer:
Snap jij het nog dan? Ik niet meer, terwijl ik toch best handig ben met financieel cijfertjes gegoochel en geld heen en weer schuiven. Dit verhaal duizelt me nu een beetje voor ogen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- kitten
Ik heb de grote lijn. Denk ik. Hoop ik...
- Daantje
- Contacteer:
'Coole Piet Diego'
Wat ben jij een ongelofelijke arrogante klootzak. Jij hebt écht niet begrepen waar het sinterklaasfeest om draait egotrippende luldebehanger. ALLE zwarte pieten heten PIET! Ongeacht wie of wat je bent. Jongetjes heten Piet, meisjes heten Piet. Bezorgers heten Piet. Inpakkers heten Piet. Grapenmakers heten Piet. Wegwijzers heten Piet. Zwarte Piet heet géén modderfokking Diego. Hoe cool je jezelf ook mag vinden. Wil je dan nu ook oprotten uit mijn reclameblokken?
Wat ben jij een ongelofelijke arrogante klootzak. Jij hebt écht niet begrepen waar het sinterklaasfeest om draait egotrippende luldebehanger. ALLE zwarte pieten heten PIET! Ongeacht wie of wat je bent. Jongetjes heten Piet, meisjes heten Piet. Bezorgers heten Piet. Inpakkers heten Piet. Grapenmakers heten Piet. Wegwijzers heten Piet. Zwarte Piet heet géén modderfokking Diego. Hoe cool je jezelf ook mag vinden. Wil je dan nu ook oprotten uit mijn reclameblokken?
- kitten
Allang niet meer, fixertje... Er zijn er meer met een eigen naam tegenwoordig. Such is life, I guess...
Maar dat kun je op bijna elke rant antwoorden. Probeer maarkitten schreef:Such is life, I guess...

- Daantje
- Contacteer:
Mag ik de eerste zijn om onze nieuwe Nederlandse Wereld Kampioen reetlikken te feliciteren... MARK RUTTE heeft niet alleen het kampioenschap op zijn naam weten te schrijven maar ook een nieuw wereldrecord gevestigd. Hij zit tot aan zijn huig in de reet van Kees van der Staay. Gefeliciteerd Mark!
WTF sinds wanneer is artikel 1 van de grondwet facultatief? Kunnen we het nu alsnog afschaffen is alleen maar nutteloze bureaucratie.
WTF sinds wanneer is artikel 1 van de grondwet facultatief? Kunnen we het nu alsnog afschaffen is alleen maar nutteloze bureaucratie.