Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
curious

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door curious »

klinkt heftig Crownless .... gelukkig ben je er nu vanaf! :hug:
sterkte met het gevoel terug krijgen in je mond vandaag ... ennuh rietjes helpen echt, ik heb wel eens een heel glas drinken over mezelf gegooid omdat ik toch eigenwijs wat wilde drinken en de boel nog verdoofd was ... ;)
JerryM

Bericht door JerryM »

Nu
Crownless schreef:De twee aan de linkerkant. En ik denk dat ik helemaal niet meer zou kunnen eten als ze alle vier getrokken zouden zijn.

Ze zijn getrokken omdat ze de andere tanden aan het verdrukken waren. En als preventie. Maar dat vind ik zelf een beetje bullshit. Ik bedoel, er worden ook geen massale appendix-verwijderingen gedaan, en als je borsten zou amputeren ter preventie van borstkanker, zou er een volksopstand ontstaan.
Dat is ook de reden dat ik eerst consult wil. Geef me maar de studies...

Nu in wachtkamer.....
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Boefje

Bericht door Boefje »

*geeft dikke knuffel*
Kan me je paniek voorstellen, brrrrrrrr.

Hoe dan ook: ze trekken niet alle vier de kiezen tegelijkertijd omdat ze dan je hele mond moeten verdoven. En dan loop je kans te stikken in je eigen tong.
JJV

Bericht door JJV »

brrr.. Dat laken...
deden ze int ovlg ook...
later in t amc deden ze dat stuk relaxter... (beetje veel kaakchirug ervaring..)
~\v/~
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

JerryM schreef:Nu in wachtkamer.....
Succes schatje :close_knuf:
MILF :grin_ani:
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

:shock: :shock: :shock: ik wil zo onder narcose mijn wijsheidstanden eruit!!!
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Ai :shock: sterkte Crownless, wat een horror. En dat je dan zó in paniek raakt dat je jezelf 'nee nee nee!!!!' hoort roepen, van onder dat laken. En hoe daar dan mee omgegaan wordt. Inderdaad doet het me terugdenken aan heel lang geleden waarbij er standaard amandelen geknipt werden bij kinderen. Ik zal daar maar niet over beginnen terwijl je met een dikke kaak zit...
Dit was de laatste toch?

En ook sterkte Jerry, goed dat je eerst een consult aanvraagt.
skaoot

Bericht door skaoot »

Leuk is anders... Maar je bent er nu wel helemaal vanaf Crownless! Yeah! *doet net zo'n raar blij dansje als toen iPhone unlock lukte*
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
aimée

Bericht door aimée »

ai tandartsen.. .

Brrr.. ik heb ooit eens een kies laten trekken een gewone kies, die door onze vakkundige tandarts werd gedaan, dat ik enkel alleen nog totaal knock out wil voordat ik ooit weer een kies laat trekken.. ik heb werkelijk waar alles gevoeld en de hele geval ondergaan met veel pijn. Ze hadden wel verdoofd maar niet goed genoeg. Dus als ik moet trekken laten ze mij maar onder narcose doen.

@ forum dipie is er nog steeds... bah... ik ben anti dipjes
Voleuse

Bericht door Voleuse »

:shock: En ik vond een klein gaatje al vreselijk (ok zonder verdoving ook, ik dacht ik bikkel wel, geen slim plan jongens :P)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Crownless

Bericht door Crownless »

Jullie zijn lief :inluv:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Knufffffffffff voor Crownless! 't Klinkt echt... Nasty. Ik ben blij dat mijn verstandskiezen nog mogen blijven zitten waar ze zitten!

:close_knuf:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Bah, mailtje van docente. Maandagmiddag om 17:00 is wel goed, dinsdagochtend om 08:00 niet, want ze kan niet blijven uitstellen, mijn klasgenoten mochten het ook vandaag inleveren. Dat ik in een nogal andere situatie zit met het oog op functiebeperkingen en een opa die overleed midden in de periode, maakt kennelijk niet uit... *gromt*

Nou ja, ik lever het gewoon in morgen, en dan zoekt ze het maar uit. :evil:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Lilith

Bericht door Lilith »

#*#wijf!

Kun je dit niet met je studieadviseur overleggen, want dit is wel heel onredelijk. Bovendien: vergeet niet dat je ook nog eens heel ziek bent geweest de afgelopen week! Ik kan me niet voorstellen dat je studieadviseur het met haar eens is..
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

ik wel, in mijn studententijd was dat ook zo. Standaard antwoord dat je maar beter moest plannen. Het is een klote machtsverhouding ding. Ze hebben punten in handen en bepalen alles... *knuffelt sabrina*
Plaats reactie