Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
phedre
Contacteer:

Re: Het Jeejtje-babytopic

Bericht door phedre »

ik had bovenlader wasmachine.. ideaal om luiers te spoelen, deed dat echt niet met de hand hoor:):)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
jane

Bericht door jane »

juffie schreef:mijn moeder vroeger ook bij mij hoor, en ik ben ook 27. blijkbaar was katoen toen meer de gewoonte. mijn moeder had dan weer wel de mazzel dat ik zulke harde keutels poepte dat ze de Luiers boven de wc kon uitschudden. :)
*brings back memories*

ik hoor mijn moeder nog zo naar het toilet gaan met de luiers van mijn broertje/zusje ... :-S... *plons* en dan die stinkzooi in een emmer water in de week.

dat was ongeveer het moment dat ik bedacht dat het milieu dan maar op een andere manier geholpen moest worden en dat ik wel lid zou worden van het WNF ofzo... kortom 2 turven met wegwerpluiers grootgebracht. Ging best goed.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

jane schreef: dat was ongeveer het moment dat ik bedacht dat het milieu dan maar op een andere manier geholpen moest worden en dat ik wel lid zou worden van het WNF ofzo... kortom 2 turven met wegwerpluiers grootgebracht. Ging best goed.
grinnnn :mrgreen:
MILF :grin_ani:
Pluu

Bericht door Pluu »

Katoenen luiers zijn toch net zo slecht voor het milieu? Had ik ergens gelezen, omdat al het wassen water en stroom kost enzo, dat het uiteindelijk niet zoveel uit maakt..
kitten

Bericht door kitten »

Klopt ja, zeker als je niet-biologisch katoen gebruikt. En als je ze in de droger doet.
JerryM

Bericht door JerryM »

Vanavond voor het eerst Jeejtje een beetje moedermelk met de fles gegeven..
Had ik best wel naar uitgekeken, het ging als een speer, ze blijft een natuurtalent.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

:inluv: die grote lach toen ik hem ermee verraste was zo schattig! Papa met dochter en fles, een gouden plaatje... :)

vandaag is ze alweer 7 weken... :shock:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Jeejtje heeft spruw. Arm kleintje. Ze lijkt er af en toe ook flink last van te hebben. :nopompom:
gister heeft de dokter een emulsie voor geschreven en we zijn een offensief van azijnwater en mico icm die emulsie tegen schimpie gestart.

Wel een gedoe, haar steeds behandelen, tepels reinigen, insmeren, etc, maar ja, als het maar helpt.
kitten

Bericht door kitten »

Emulsie niet met een lepeltje geven he! Ik weet niet of de bijsluiter al is aangepast, maar daar stond in dat je een hele lepel moet geven en dat wil je niet hoor...
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

er zit een maatschepje bij, voor 1 ml ofzo. En dat kiep ik weer op een lepeltje, maar net spuugde ze al wel spul terug...
kitten

Bericht door kitten »

Ja ,moet je niet doen. Dat is plakzooi, daar gaat ze alleen van kokhalzen. Het werkt op de aangetaste slijmvliezen zolang het daar zit. Wat ze inslikt, werkt dus niet meer in haar mondje. Je kunt beter een erwtje gel op je vinger doen en in een wangetje smeren, erwtje in de andere wang smeren. Werkt net zo goed en is veel fijner voor haar!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

okies, thanx voor tip, en idd, het is plakzooi! :shock:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Heb je er niet zo'n soort spuitje bij gekregen? Dat hadden wij, dat werkte ook heel handig..
kitten

Bericht door kitten »

Smeren is effectiever. Het moet goed in contact komen met de slijmvliezen, de dosering kun je gewoon negeren, het is meer een soort inwendig zalfje, zo moet je het zien.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

het is te dun om te kunnen spreken van zalf of smeren. en nee, geen spuitje erbij.
Plaats reactie