Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
chell

Re: Het Jeejtje-babytopic

Bericht door chell »

Ik heb tijd zát nu juffie :P
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Zie je wel?
Ellek nadeel hep ze voordeel.
Ik ook nog tot na de kerstvakantie, dus dat moet goedkomen!
Enige vorm van beweging van mijn kant zou fijn zijn, dus laten we even wachten tot ik weer enigszins mobiel ben. :)
MILF :grin_ani:
Frodo
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frodo »

Ik kom hier niet vaak maar deze viel me wel op:
juffie schreef:Ik hoop dat het bij een eventuele volgende Junior anders gaat en dan neem ik zeker de ervaringen van nu mee en hoop ik dat het beter gaat.
Reken er maar op dat het bij nummertje twee ongeveer tien keer zo makkelijk gaat als nu. Bij de eerste vlieg je bij elk kuchje tegen het plafond, bij diens broer of zus kijk je niet eens meer op. Nu is alles nieuw en vreemd. Hoe goed je je ook inleest, je kan je nooit voorbereiden op het karakter dat ineens jouw huishouden overheerst.

F. (die zich afvraagt hoe ie hier ineens beland is)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Omdat je lief bent Fro :)
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

:shock: een Frodo! Met babyadvies!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

JA!!! :shock:

Lieffff Fro!!! :inluv:

(Jahaa, je bent gewoon Jeejtjes WS-Opa, of je het nou leuk vindt of niet.) :kiss:
NatyaBE

Bericht door NatyaBE »

kitten schreef:En we willen echt gauw langskomen!! Gebrabbel... :inluv:
Ik ga gauw langskomen :mrgreen:
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Ow...dat gebrabbel is zo lief... :inluv: Daar krijg je geen genoeg van!

Maak je er opnames van?
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Jup, heb het al op mijn foon en op de videocamera opgenomen. :mrgreen:

Ze heeft het écht ontdekt hoor, ze kletst de hele dag door. Zó leuk!
En ook zo gaaf om te zien dat ze het echt van de ene op de andere dag ineens kon! Wonderlijk gewoon!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

@Marijke; ik zal eens kijken of en hoe ik dat kan regelen. :) Leuk dat je de onze dan toch wel leuk vindt. :)

Vandaag een erg leuke dag gehad. Vanochtend zijn we na de voeding van 11 uur gaan wandelen met ons meisje. Het park een beetje verkend, rondgelopen, boodschapjes gedaan, etcetera. Ze had alleen geen fiducie in slapen, ze is bijna constant wakker geweest. Dat kwam eigenlijk niet zo goed uit, want ik wilde vanmiddag gaan zwemmen.

Nou goed, na de voeding van 15:00 toch maar richting zwembad vertrokken. Mét een berg meuk voor de kleine, zoals het nieuwbakken ouders betaamd, maar we kwamen er zelf nogal bekaaid vanaf. We hadden voor Jeejtje zo'n beetje álles bij, maar voor onszelf nog geen flesje water. :mrgreen:

Met Jeejtje in het zwembad zijn was in 1 woord geweldig! Ons meisje vond het eerst maar matig, ze vond het koud en huilde een beetje, maar na een poosje was ze 'door' en begon ze het steeds leuker te vinden. Ze dreef rond in haar gele opblaas-zwem-vlotgeval en lachte ons breeduit toe. We hebben met haar in het grote bad, in het pierenbad en in het bubbelbad gezeten, en dat laatste vond ze veruit het lekkerst. Lekker warm ook natuurlijk. En ze zag er zó ultiem schattig uit in haar lichtroze gebloemde badpakje, maatje 62... :inluv:

Ze heeft in het zwembad nog een voeding gehad en toen heeft ze krap een half uurtje in een van de boxen die daar overal staan geslapen. Even later was ze klaarwakker en heeft ze rond liggen kijken.

Later een ander zwembroekje aangedaan (badpakje was vochtig en dus koud en natte spullen zijn moeilijker met aandoen) en weer het water in. Ze moest weer even wennen aan de temperatuur, maar kreeg er geen genoeg van. Uiteindelijk zijn we even onder een van de solaria gaan zitten om wat op te warmen en toen kwam er een klein mannetje met de hamer langs. Ze stortte helemaal in. :lol:
Nog even haar moeten pesten door haar nog even te willen douchen, want ik wilde het haar niet aandoen om thuis nog eens in bad te moeten. (Wéér uitkleden, natworden, afdrogen, aankleden), dus dat ging nu in 1 moeite door. Na de douche moesten we nog best een eindje lopen naar de kleedhokken.

'Wat een wannabe's zijn we toch!' :P riep ik tegen Jerry, want waar ik in het zwembad constant ons Jeejtje in een badjasje of handdoek had gewikkeld als ze uit het water kwam, was ik dat na de douche vergeten. Nou, dat liet ze dan ook luidkeels merken... KKKOUD!!!

Tijdens het afdrogen werd ze algauw stil en ze viel als een baksteen in slaap. Het was inmiddels ook al 21:00 uur ofzo, dus dat was ook niet zo gek. Ik heb haar slapend aangekleed en als een soort van slappe lappenpop heb ik haar weer in de draagdoek geknoopt en zijn we op 'huis' aan gegaan. Ook daar heb ik haar keibewusteloos uit haar warme berenpak gehaald en direct in bed gelegd. Een diepe zucht, en dat was het. Vervolgens wat te eten gefixed voor ons en Jerry heeft de haard aangestoken. :)

Ik heb er zó van genoten! Van deze dag, van haar, van ons, maar ook zeker van Jerry. Hem zo samen met ons meisje zien is onbetaalbaar. Ik zag ze samen bezig en werd helemaal warm van binnen. Gos, wat hou ik veel van die twee J's. :inluv:
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

ow men, ik smelt helemaal van je verhaal....leuk hé, moeder zijn? :inluv:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Jaaaaaa!!! :D
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Zo leuk om te lezen :P Zelf heb ik ook heerlijke herinneringen aan van die midweekjes in een huisje, met tropisch zwembad en een open haard :inluv: Heerlijk zo als je daar even alles kan vergeten en alleen maar geniet van het leven, met z'n drietjes.
Arno

Bericht door Arno »

Hoi

Fijn om te lezen dat het zo goed gaat.
NatyaBE

Bericht door NatyaBE »

NatyaBE schreef:
kitten schreef:En we willen echt gauw langskomen!! Gebrabbel... :inluv:
Ik ga gauw langskomen :mrgreen:
Ik heb Jeetje gezien. Ze is een dotje :inluv: