Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoekenden!
- eireann
- Site Admin
Re: Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoeken
Klinkt als een plan Crownless!
**Self Rescuing Princess**
- juffie
- Site Admin
Hopelijk wordt dit iets, Crownless!
MILF 

Hier schiet het niet echt op. Nog altijd aan het wachten op uitsluitsel n.a.v. het gesprek dat ik een aantal weken terug had.
Gister gemaild omdat ik van twee organisaties niks had gehoord op mijn sollicitatie. Nu inmiddels van 1 een reactie (afwijzing).
Schiet dus niet op. Nog even wachten tot ik op alles antwoord heb en dan een update naar het UWV sturen.
Het uwv waar ik inmiddels ook wel wat frustraties over heb door het gebrek aan passende ondersteuning.
Hoe dan ook, ik weet wat ik wil en kan, dus uiteindelijk zal het me wel gaan lukken ooit.
Gister gemaild omdat ik van twee organisaties niks had gehoord op mijn sollicitatie. Nu inmiddels van 1 een reactie (afwijzing).
Schiet dus niet op. Nog even wachten tot ik op alles antwoord heb en dan een update naar het UWV sturen.
Het uwv waar ik inmiddels ook wel wat frustraties over heb door het gebrek aan passende ondersteuning.
Hoe dan ook, ik weet wat ik wil en kan, dus uiteindelijk zal het me wel gaan lukken ooit.
- kitten
Ik heb een vriendelijke reactie op open sollicitatie gekregen dat er momenteel geen functies zijn. De mail eindigde met: "Ik houd je mail en cv graag nog even in portefeuille. Mocht er een vacature vrij komen dan zullen we kijken of jouw profiel past binnen de vacature en contact met je opnemen."
Moet ik dan nog reageren?
Moet ik dan nog reageren?
- Crownless
Kan. Iets korts van 'jammer dat er nu niets is, fijn dat jullie me in de portefeuille stoppen'.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- eireann
- Site Admin
Ik zou 'jammer' weglaten. Is een negatief woord. 'Bedankt voor de reactie, fijn dat jullie me in de portefeuille stoppen'
**Self Rescuing Princess**
- Crownless
Oh ja, check.
Of bedanken voor de reactie, das ook altijd netjes.
Of bedanken voor de reactie, das ook altijd netjes.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Is er iemand ie mijn brief wil proeflezen????
- Toran
Sure.
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."
— Terry Pratchett (Eric)
— Terry Pratchett (Eric)
wil je me je email pm-en, is makkelijker opsturen
- madeleine
@ kitten. Heb je m al verstuurd? Anders kun je er ook bij zetten dat je over een maand of drie graag weer even contact opneemt
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
- skaoot
Maandag al bericht gehad dat ik ben afgewezen voor Eerst de Klas... zat alleen tussen de spam. Maar muh
Gelukkig gaat mijn huidige plan ook best goed, dus daar gaan we mee verder, en bij werkgever aangeven dat ik een andere kant op wil.

Gelukkig gaat mijn huidige plan ook best goed, dus daar gaan we mee verder, en bij werkgever aangeven dat ik een andere kant op wil.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
Meh, wat vervelend skaoot! Gelukkig had je inderdaad al een plan B, dat scheelt...
Mijn plan 'b' lijkt defininitief te mislukken. Volgende week gesprek bij het UWV, hopelijk gaat dat wel wat opleveren en gaan ze me eindelijke eens fatsoenlijk helpen.