ja ik had ook zoiets van je kan het inderdaad vragen. Maar toen zei die zo "misunderstanding". En toen keek ik nog eens naar mijn foto's en nog eens... En ik zag het niet.
Anyway toen ik vroeg of hij eraan deed of wat hij ervan vond. Vond ie niet zo leuk. Keel kort antwoord en poef niks meer van gehoord Ik vond het nochtans tof om zo eens te horen waarom enzo. En hij woont echt ver genoeg om anoniem te kunnen blijven en alles.
Mtja. Ik zou zelf die associatie niet leggen. Niet zolang er geen foto's tussen zitten waarop je erotisch doet met de dieren. Maar misschien iemand die zelf wel die kink heeft.. Je hebt wel meer dan 1/3 van je profiel aan dieren besteed... Dus dat dat iemand triggert die zelf die fantasieën wel heeft..
Maar wat ik al zei, IK zou zelf n.a.v. jouw profiel niet de gedachte krijgen dat jij iets met dieren wilt doen. Dus ik denk dat mensen dat er alleen in zien als ze er in hun hoofd al mee bezig zijn.
Of je maakt je gewoon niet zo druk dat dingen nu eenmaal veranderen. Ja, onderscheidende avatars zijn handig. Maar als je een nieuw plaatje ziet, neem dan een moment even naar de naam te kijken en de nieuwe combinatie te onthouden.
Ok, zeg op! Wie heeft er wat in mijn drankje gedaan tijdens de Ardennenmeet Ik betrap me er met op het driejarige dochtertje een leuk schattig kind te vinden...